100 Days, 100 Songs, 100 Locations, 100 Dances

Submitted by: fancylad 8 years ago in Entertainment

BOOMBOX from Ely Kim on Vimeo.
I"m literally exhausted after seeing this kid dance like this.
Credits: Boombox!
There are 65 comments:
Female 2
this guy looks just like someone that works at the hollywood video in my town...
0
Reply
Female 84
that guy is awesome!
0
Reply
Male 127
Is each dance from the music video of the song featured?
0
Reply
Male 782
0
Reply
Female 16
nice dancing!
0
Reply
Male 50
I heard a couple of songs i wouldn`t turn off if i found them on youtube.

And to the straight white guy that seemed like only four dances anyways

0
Reply
Female 100
Bah... If the music had a little more variety, then perhaps I`d enjoy this a little better.
0
Reply
Female 119
haha 23 is definitely me.

"I`m not that impressed, Where the Hell is Matt has desensitized me."

Where the hell is Matt IS great, but this guy here makes up for unoriginality with his awesome playlist.
Going to a club with him would be so much fun.

0
Reply
Male 451
i have horrible gaydar... i didn`t figure out he was gay until song 80... then i confirmed that belief in song 85... and again at song 100. props on the effort though, i can`t dance at all
0
Reply
Female 177
He has the cutest taste in music + mad dance skills!
Rock on :3
0
Reply
Male 639
WOOT! 67 Was the best!
BLUR FTW!

>Wednesday, February 18, 2009 9:13:07 PM
Is it just my paranoia or is he dancing in a mens only bar at the end?<

I saw like 5 or so wimmens.

0
Reply
Male 75
"the calender at 8:05 is wrong."

No? Mine says the same, apart from the fact it`s february already...

0
Reply
Female 57
HAHA HIS SHIRT HAD A KITTEN ON IT!
0
Reply
Male 76
Is it just my paranoia or is he dancing in a mens only bar at the end?
0
Reply
Male 2
the calender at 8:05 is wrong.
0
Reply
Female 1,401
he got mad dance skillz
0
Reply
Male 20
Ok, I could only make it to 20...anyone else get further?
0
Reply
Male 1,051
On par w/ evolution of dance. Except its more like Evolution, De-evolution then lather rinse repeat of dance.
0
Reply
Female 15,763
I`m not that impressed, Where the Hell is Matt has desensitized me.

:T Sorry cool dancing guy with 100 things.

0
Reply
Female 5,222
damn boy can shake it
0
Reply
Female 446
This would be ten billion times better if he wasn`t fat, and if he wasn`t dancing like a chick.

Just sayin.

0
Reply
Male 1,361
A true kick-ass viral worthy video,

hmm, now to `aquire` them all...

0
Reply
Male 47
asian guy.... dancing... radomely... awesome
0
Reply
Male 1,361
083. Crazy In Love (Featuring Jay-Z) / Beyoncé
084. 10 Dollar / M.I.A.
085. Love To Love You Baby / Donna Summer
086. Steppin` Out / Lo-Fi-Fnk
087. Karle Pyar Karle / Asha Bhosle
088. Love Will Tear Us Apart / Joy Division
089. Straight Up / Paula Abdul
090. My Drive Thru / Santogold, Casablancas, NERD
091. Like A Prayer / Madonna
092. Freedom 90 / George Michael
093. Black & Gold / Sam Sparro
094. B-O-O-T-A-Y / Spank Rock and Benny Blanco
095. Great Dj / The Ting Tings
096. In A Dream / Rockell
097. Don`t Stop the Music / Rihanna
098. Hong Kong Garden / Siouxsie & The Banshees
099. It`s Tricky / D.M.C.
100. Bizarre Love Triangle / New Order

Welcomeness

0
Reply
Male 1,361
057. Kiss / Prince
058. Tenderness / General Public
059. Push It / Salt N Pepa
060. Circle, Square, Triangle / Test Icicles
061. Day `N` Nite (Crookers Remix) / Kid Cudi
062. Shadows / Midnight Juggernauts
063. Paris (Aeroplane Remix) / Friendly Fires
064. Out At The Pictures / Hot Chip
065. Me Myself and I / De La Soul
066. AudioTrack 10 / Diplo
067. Girls & Boys / Blur
068. Heater / Samim
069. I Wanna Dance With Somebody / Whitney Houston
070. Hands In The Air / Girl Talk
071. Limited Edition OJ Slammer / Cadence Weapon
072. Meeting In The Ladys Room / Mary Jane Girls
073. NY Lipps / Soulwax
074. Lex / Ratatat
075. Gravity`s Rainbow (Soulwax Remix) / Steve Aoki
076. Once In A Lifetime / Talking Heads
077. Leave It Alone / Operator Please
078. Half Mast / Empire Of The Sun
079. Hardcore Girls / Count and Sinden feat. Rye Rye
080. Dance, Dance, Dance / Lykke Li
081. Never Gonna Get It / En Vogue
082. Blue Mo
0
Reply
Male 1,361
029. Between Us & Them / Moving Units
030. It Feels Good / Tony Toni Tone
031. Polaris (Club Mix) / Cyber People
032. You Never Can Tell / Chuck Berry
033. Huddle Formation / The Go! Team
034. Pump That / FannyPack
035. My Love / Justin Timberlake
036. Hung Up / Madonna
037. Justice - D.A.N.C.E (MSTRKRFT Remix) / Justice
038. Cybernetic Love / Casco
039. Creep / TLC
040. When I Hear Music / Debbie Deb
041. B.O.B. / Outkast
042. Bubble Pop Electric / Gwen Stefani
043. Miss You Much / Janet Jackson
044. You Spin Me Round / Dead Or Alive
045. Slide In / Goldfrapp
046. Kelly / Van She
047. Mine Fore Life / The Sounds
048. Disco Heat / Calvin Harris
049. Nighttiming / Coconut Records
050. Club Action / Yo Majesty
051. Pogo / Digitalism
052. Lip Gloss / Lil Mama
053. Heartbeats / The Knife
054. Enola Gay / OMD
055. Goodbye Girls / Broadcast
056. Kids In America / Kim Wilde
0
Reply
Male 1,361
*ahem*
001. Heart of Glass / Blondie
002. Jimmy / M.I.A.
003. Deceptacon / Le Tigre
004. Im on Fire / 5000 Volts
005. Je Veux Te Voir / YELLE
006. The Way I Are / Timbaland
007. Too Young / Phoenix
008. Over And Over / Hot Chip
009. Stick It To The Pimp / Peaches
010. Say My Name / Destiny`s Child
011. Pin / Yeah Yeah Yeahs
012. Geremia / Bonde Do Role
013. Let Me Clear My Throat / DJ Kool
014. Point Of No Return / Expose
015. Bubble Sex / The Seebach Band
016. Pump Up the Jam / Technotronic
017. Let`s Make Love And Listen To Death From Above / CSS
018. Hella Nervous / Gravy Train
019. Me Plus One / Annie
020. Don`t Go / Yaz
021. Bootylicious / Destiny`s Child
022. Electric Feel / MGMT
023. Boys Don`t Cry / The Cure
024. Lose Control / Missy Elliott
025. Ride The Lightning / Evans And Eagles
026. Don`t Stop `Til You Get Enough / Michael Jackson
027. Hearts On Fire / Cut Copy
028. Tainted Love / Soft Ce
0
Reply
Male 210
Another example of how, no matter how good you are, there is an asian kid better...... haha just kidding. Good songs though
0
Reply
Male 325
shame 63 and 64 were in the same place so only 99 locations but still a good video
0
Reply
Female 147
Love his taste in music. Would loooooove to dance with him in a club. We should battle!
0
Reply
Male 11
8 17 22 26 28 37 48 51 63 64 73 75 82 88 93 95 100 FTW
0
Reply
Male 182
Nice! I need to figure out these songs.
0
Reply
Female 1,082
ermm.... why? kid`s not a bad dancer tho. kept me entertained. #37 hurt my eyes.
0
Reply
Male 612
im still bored
0
Reply
Male 94
The projector + D.A.N.C.E. (my favorite song) was the best part...also i want the kitty shirt...
0
Reply
Female 587
raise your hand if you did the exact same dance to the same song as #13...

*raises hand* lol
anyone know where i can find the "Day N` Nite" by Kid Cudi remix that was #61?

0
Reply
Male 486
I got bored.
0
Reply
Male 10
Nice job toolbox. This was better when it was done 2 YEARS AGO AND AROUND THE WORLD!

http://www.youtube.com/watch?v=B9ikWHn5g...

0
Reply
Male 575
I really was expecting him to get skinnier. Anyways cool stuff I liked the location on 80.
0
Reply
Female 101
fun idea but he kinda sucks...like his kitty-shirt though!
0
Reply
Male 260
all those guys at the end SOOOO wanna do him.
0
Reply
Male 197
Haha I`m sorry but I find this hilarious. XD!
0
Reply
Male 1,894
I really hope he is gay. If not, then wow. just wow.
0
Reply
Male 306
yea phil was rite he seemed to wear the same pair of jeans..also i was waiting for him to get skinnier after every 10 days or so..but i guess not..you`d think all that dancing would b good exercise lol
0
Reply
Male 889
oh yea i forgot..


0
Reply
Male 889
lol 66 is the nastiest skankiest brazilian song you can find
0
Reply
Male 328
oh god. at first i thought this was so stupid, but by song/dance/location/day 20 i caught myself bobbing my head along with the rhythm. 4/4 for brainwashing me!
0
Reply
Male 1,704
he sure does love them jeans...
college project video??
0
Reply
Male 431
let me clear my throat... havent heard that in a long time
0
Reply
Male 95
I have to admit, a couple of these aren`t bad. He needs to learn DnB step though.
0
Reply
Female 1,963
Great minds think alike, islandlotus.
0
Reply
Female 1,963
I want the kitteh shirt he was wearing on day 15 and day 92.
0
Reply
Female 410
Oh, and lol@ cat shirt at 1:03 and cat shirt re-wear at 8:06.
0
Reply
Male 63
WHAT IS THE THIRD SONG!? I`ve been trying to find it...
0
Reply
Male 588
Creative use of a digital projector. Good job!
0
Reply
Female 410
I saw some repeats, and I only watched the first 10.
0
Reply
Female 1,142
What`s with Creepy Mustache Guy at the end?
He`s gonna give me nightmares! D:
0
Reply
Male 2,388
he`s not dancing to music lol he`s just flailing
0
Reply
Female 22
um, wooooooow...
0
Reply
Male 722
What pel said.
0
Reply
Male 4,594
Um, can anyone say "GAY"?
0
Reply
Male 3,819
That would have been pretty sweet if it wasn`t a fat guy dancing like a chick 100 times.

A++ for effort.

0
Reply
Male 20,188
I want to buy this kid a drink for being awesome.
0
Reply
Female 99
He actually has some fluid movement there. And he dances like a dork (just like I do!)
0
Reply
Male 20,188
Link: 100 Days, 100 Songs, 100 Locations, 100 Dances [Rate Link] - I`m literally exhausted after seeing this kid dance like this.
0
Reply