The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 68    Average: 4/5]
50 Comments - View/Add
Hits: 19483
Rating: 4
Category: Funny
Date: 01/27/09 03:12 PM

50 Responses to Optical Illusion Girlfriend

  1. Profile photo of dilldog123
    dilldog123 Male 18-29
    1856 posts
    January 27, 2009 at 3:03 pm
    Link: Optical Illusion Girlfriend - Two men can`t decide: Beautiful girl, or horrible witch?
  2. Profile photo of Tonyjet
    Tonyjet Male 18-29
    3298 posts
    January 27, 2009 at 3:17 pm
    omg its called beer goggles everyone
  3. Profile photo of jdjd5883
    jdjd5883 Male 18-29
    883 posts
    January 27, 2009 at 3:17 pm
    that was pretty good.
  4. Profile photo of Peveo4589
    Peveo4589 Male 18-29
    430 posts
    January 27, 2009 at 3:17 pm
    I love it.
  5. Profile photo of vitaliy
    vitaliy Male 18-29
    1668 posts
    January 27, 2009 at 3:21 pm
    Hehehe
    Good take on a classic illusion
  6. Profile photo of _Perfection_
    _Perfection_ Male 18-29
    1788 posts
    January 27, 2009 at 3:24 pm
    Haha, nice. "It is kinda odd how they took her license picture with her turned around...."
  7. Profile photo of Astrid87
    Astrid87 Female 18-29
    248 posts
    January 27, 2009 at 3:28 pm
    haha love the vase bit
  8. Profile photo of Lionhart2
    Lionhart2 Male 40-49
    8306 posts
    January 27, 2009 at 3:30 pm
    I love the vase bit as well, capped the vid off nicely.

  9. Profile photo of maceizballin
    maceizballin Male 13-17
    904 posts
    January 27, 2009 at 3:30 pm
    interesting, and not too bad
  10. Profile photo of Mantistador
    Mantistador Male 18-29
    2200 posts
    January 27, 2009 at 3:31 pm
    lol that is a disturbing looking chick...
  11. Profile photo of urbanlegend
    urbanlegend Male 18-29
    741 posts
    January 27, 2009 at 3:56 pm
    not bad
  12. Profile photo of quiknas
    quiknas Male 18-29
    451 posts
    January 27, 2009 at 3:57 pm
    took a second for me to get the joke, but it was classic
  13. Profile photo of TheFiggy
    TheFiggy Female 13-17
    63 posts
    January 27, 2009 at 4:01 pm
    I almost giggled.
  14. Profile photo of Quackor
    Quackor Male 18-29
    2856 posts
    January 27, 2009 at 4:14 pm
    i always carry my license in my pocket, it makes it easier to hand it over to strangers, wallets and purses are for losers
  15. Profile photo of je_scream
    je_scream Female 18-29
    761 posts
    January 27, 2009 at 4:36 pm
    wack as hell.
  16. Profile photo of ApostleT
    ApostleT Male 18-29
    182 posts
    January 27, 2009 at 4:38 pm
    haha, thats the best thing to come out of collegehumor in a looooong time.
    Bravo
  17. Profile photo of primetimekin
    primetimekin Male 18-29
    7935 posts
    January 27, 2009 at 4:45 pm
    the vase was awesome
  18. Profile photo of Berberry
    Berberry Female 18-29
    161 posts
    January 27, 2009 at 4:49 pm
    I thought that was very creative. I love optical illusions
  19. Profile photo of kamietsu
    kamietsu Male 18-29
    427 posts
    January 27, 2009 at 4:51 pm
    Wow, I`ve had a crappy day, this just made it all completely better. That was just awesome.
  20. Profile photo of fillemorte
    fillemorte Female 18-29
    741 posts
    January 27, 2009 at 5:16 pm
    that was one of the funniest things I`ve ever seen. that rarely happens on there.
  21. Profile photo of flyingpie
    flyingpie Male 13-17
    470 posts
    January 27, 2009 at 5:40 pm
    HaHA lol first thing on here in like 2 days that made me laugh
  22. Profile photo of Pabasa
    Pabasa Male 18-29
    4012 posts
    January 27, 2009 at 6:04 pm
    Awesomesauce. Though I wonder how it would work in real life.
  23. Profile photo of USFEmoGirl
    USFEmoGirl Female 18-29
    1437 posts
    January 27, 2009 at 6:20 pm
    Wowser - that was interesting! I <3 optical illusions and this was a wonderful take on it!
  24. Profile photo of TKD_Master
    TKD_Master Male 18-29
    4794 posts
    January 27, 2009 at 6:21 pm
    omg that was amazing!!
  25. Profile photo of luckyse7en
    luckyse7en Male 13-17
    2397 posts
    January 27, 2009 at 6:21 pm
    LOOL Very clever. xD
  26. Profile photo of dystopia04
    dystopia04 Female 18-29
    1082 posts
    January 27, 2009 at 6:39 pm
    i didnt laugh, but it wasnt without humor
  27. Profile photo of KeVsTeR2475
    KeVsTeR2475 Male 13-17
    1841 posts
    January 27, 2009 at 7:18 pm
    this was combonation of my 2 faves. humor and illusions. loved it
  28. Profile photo of kronosbr
    kronosbr Male 18-29
    274 posts
    January 27, 2009 at 7:25 pm
    awesome... could you ever go back to seeing her the pretty way? i think the mental image of the witch would always surface
  29. Profile photo of DuckBoy87
    DuckBoy87 Male 18-29
    3292 posts
    January 27, 2009 at 7:36 pm
    I thoroughly enjoyed that.
  30. Profile photo of 5405841
    5405841 Female 18-29
    527 posts
    January 27, 2009 at 7:41 pm
    that was great. who thinks of this stuff? somebody pretty amazing i assume.
  31. Profile photo of LazyMe484
    LazyMe484 Male 18-29
    10441 posts
    January 27, 2009 at 8:12 pm
    Its a classic.
  32. Profile photo of Boredered
    Boredered Male 18-29
    2506 posts
    January 27, 2009 at 8:14 pm
    xD that was awesome also, good stuff tonight
  33. Profile photo of Sorax3
    Sorax3 Male 13-17
    142 posts
    January 27, 2009 at 8:25 pm
    Yea you can learn to see both. Its hard to do though.
  34. Profile photo of yudontn0me
    yudontn0me Male 18-29
    845 posts
    January 27, 2009 at 8:54 pm
  35. Profile photo of Tisjokar
    Tisjokar Male 18-29
    985 posts
    January 27, 2009 at 10:05 pm
    haha thats so clever
  36. Profile photo of VagueReality
    VagueReality Female 18-29
    78 posts
    January 27, 2009 at 10:13 pm
    LMAO! That was awesome. Love that illusion, def a classic.
  37. Profile photo of HoneyBaby62
    HoneyBaby62 Female 13-17
    273 posts
    January 27, 2009 at 11:53 pm
    that was incredibly clever!
  38. Profile photo of aznclueless
    aznclueless Male 18-29
    329 posts
    January 28, 2009 at 12:18 am
    i love college humor. IAB should introduce the "Jake and Amir" comedy sketch.
  39. Profile photo of himmm
    himmm Male 70 & Over
    189 posts
    January 28, 2009 at 5:39 am
    Booo! That was suckage to the extreme.
  40. Profile photo of BlackiPod
    BlackiPod Male 18-29
    1244 posts
    January 28, 2009 at 7:36 am
    Mountain Dew Voltage tastes like red white and blue popscicles
  41. Profile photo of BlackiPod
    BlackiPod Male 18-29
    1244 posts
    January 28, 2009 at 7:37 am
    Also, I think according to LazyMe484`s picture, the pretty girl has to be the worlds first anime!!
  42. Profile photo of cookii
    cookii Female 18-29
    1299 posts
    January 28, 2009 at 9:07 am
    "Dude; your girlfriend.s an optical illusion"

    hahahahaha

  43. Profile photo of domisgood
    domisgood Male 18-29
    4868 posts
    January 28, 2009 at 11:04 am
    haha thats awesome, she was one ugly old bag, but then again...
  44. Profile photo of sarahxoxo
    sarahxoxo Female 18-29
    493 posts
    January 28, 2009 at 11:40 am
    I only see the witch in the picture of it.

    Where is the young women?

  45. Profile photo of jakob
    jakob Male 13-17
    167 posts
    January 28, 2009 at 12:35 pm
    well the girl sure is pretty :D
    i love the end tho
  46. Profile photo of steve41high
    steve41high Male 18-29
    1153 posts
    January 28, 2009 at 12:41 pm
    hahaha i love it.
  47. Profile photo of FxyRoxy777
    FxyRoxy777 Female 18-29
    652 posts
    January 29, 2009 at 9:19 am
    lol that`s pretty cute
  48. Profile photo of lizzybee16
    lizzybee16 Female 18-29
    341 posts
    January 29, 2009 at 12:48 pm
    that made me lol
  49. Profile photo of lesmith11
    lesmith11 Female 18-29
    203 posts
    February 2, 2009 at 3:25 am
    Sarah-

    The young woman is facing away from the camera, so that`s her hat from the back and the witches nose turns into her chin.

  50. Profile photo of rocklobster
    rocklobster Male 13-17
    79 posts
    February 3, 2009 at 5:25 pm
    nice

Leave a Reply