Is Ben Familiar With Hentai?

Submitted by: kikayoaka 8 years ago in Funny

This is PRICELESS, for all of us who know about anime and all of its different genres.
There are 102 comments:
Female 652
i had to look up what hentai was. wow.. creepy old guy
0
Reply
Male 1,371
"HENTAI!"
*stare*
"no, but very close"

HAHAHAHAHAHAHA

0
Reply
Female 587
lololol
0
Reply
Female 15,763
Haha, his 15 minutes of fame.

Laaaame.

0
Reply
Female 2,672
dirty old bas**rd
0
Reply
Male 3,482
That was good, lol.

That face was priceless.

Poor guy embarassed the hell out of himself on national TV. I wonder if he DOES know what hentai is...?

0
Reply
Male 201
lol i`m familiar with hentai!!
0
Reply
Male 1,226
lol...very close indeed. in the way of spelling, hentai and henna are a liiiiiittle bit alike, but in meaning :P
0
Reply
Male 1,718
oh i know this... = 0
0
Reply
Male 342
ROFLMAO
is ben familar with the chan`s?
0
Reply
Male 772
Yes, hentai is that thing you want to imprint on your body to let the whole world know.

And I believe that is the best WTF face EVAR.

0
Reply
Male 1,079
ROFLLLLLL
0
Reply
Male 3,431
Dare I wonder...
0
Reply
Female 695
Uh...Lol. Wow.
0
Reply
Male 240
"Hentai doesn`t dye, it only leaves thick, ropy scars shaped like tentacles on your mind."
So true it hurts.
0
Reply
Female 362
I love this show. =]
0
Reply
Male 524
Just the look on the guy`s face when the other guy says hentai is what does it. He was like "oh god, what an idiot". lol.
0
Reply
Female 460
Well, we all know what that man will google when he gets home.

This is hilarious.

0
Reply
Female 2,064
*busts a gut laughing*
0
Reply
Female 1,653
a hahaha!
his face!
I sort of feel sorry for him not knowing what hentai is... he must feel like a bit of a fool XD
0
Reply
Male 2,788
And a lot of crazy sh*t can happen in hentai(anime pr0n)

*cough cough*tentacles*cough cough*school girls*cough cough*

0
Reply
Male 2,788
blackbird7
Female, 18-29, Western US
179 Posts Friday, January 02, 2009 12:56:28 PM
Ok so for those of us who are NOT familiar with anime...(dare I ask)...What IS hentai?

Anime Pr0n.

0
Reply
Female 237
Ok so for those of us who are NOT familiar with anime...(dare I ask)...What IS hentai?
0
Reply
Female 2,120
That was one of those priceless momments in life where you laugh so hard you pee a little.
0
Reply
Female 687
I love Cash Cab!! xD
The look he gave the camera was so priceless.
0
Reply
Male 41
God, I remembered when that episode first aired, and my dad asked me what that meant. I just told him the guy said henna wrong.
0
Reply
Male 228
Yes, TrixieBlue, this DOES deserve a 4 star rating.
0
Reply
Male 136
"That`s what a handless facepalm looks like."

You sir, win an internet. It will be delivered to your location shortly.

0
Reply
Male 135
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH I`m still laughing and i watched this 5 minutes ago. HAHAHAHAHAHAHAHA that man is gonna die because he`s old!
0
Reply
Male 4,680
Bwhahahahahaha

Should`ve had a CGI tentacle burst through the window after he said that.

0
Reply
Female 710
"rofl...i wonder if the driver knew what hentai was......."

Uh, I think he did. If he didn`t the music wouldn`t come to a halt and he wouldn`t look at the camera like that. xD

0
Reply
Male 44
WTF that deserves .1 rating
0
Reply
Female 1,063
*smirk* this deserves a 4 star rating? you have got to be kidding...
0
Reply
Male 5,094
I laughed.

Hentai: Japan`s revenge on the world for the bombs.

0
Reply
Male 1,232
Haha that guys face is so priceless.
0
Reply
Male 174
Ha ha, go the old guy!
0
Reply
Male 270
wtf is hentai... oh you mean...
like mario and peach? OMG

Gratz to the grandpa for having good taste

0
Reply
Female 317
thanks for the def nellerbear.
at least I get it now
0
Reply
Male 42
hahaha his face is priceless
0
Reply
Male 1,406
Ah, that expression at the camera was priceless.
0
Reply
Male 1,244
Haha... We all know what was on that old guys mind... XD
0
Reply
Male 3,296
Yes HOLYCRAP, thats what he said
0
Reply
Male 8,302
OMG the interior of that Cash Cab is soooo lame compared to the Australian version...

Think the compére could do with a couple of happy pills too...

0
Reply
Male 882
snehasharma1 <------ spam!!! get her!!!
0
Reply
Male 882
dont get it :|
0
Reply
Male 132
would of better if he said "oh i have the books made out of this. its henti!"
0
Reply
Female 194
Hentai doesn`t dye, it only leaves thick, ropy scars shaped like tentacles on your mind.
0
Reply
Male 701
HAH!
0
Reply
Female 105
I`ll do the whole proper def, since if you read manga or watch anime, you have to quickly learn what is what..."Hentai is a Japanese word that, in the West, is used when referring to sexually explicit or pornographic comics and animation, particularly Japanese anime, manga and computer games" This from wiki of course. To paraphrase Anime Pulse "I hate Yaoi, which means I don`t suck" :P
0
Reply
Male 246
Where`s the fun?
0
Reply
Female 1,578
I don`t think he wants hentai tattooed on his body.
0
Reply
Male 110
rofl...i wonder if the driver knew what hentai was.......
0
Reply
Male 147
"i know this, Hentai :)"
0
Reply
Male 9
Wow, his expression was priceless
0
Reply
Female 2,289
I don`t know what`s so funny about it....
0
Reply
Male 1,598
You have to admit, he was close, and yet... LOL.
0
Reply
Female 818
Well, I lol`d.
0
Reply
Female 4,447
Ben, ever the stoic host. I applaud you sir!
0
Reply
Male 906
haha i love watching cashcab. Thats good poo.
0
Reply
Female 362
Hahaha I remember seeing this episode! I would have laughed props to Ben for not busting out laughing though lol
0
Reply
Male 1,497
I was ROFL`ing after i watched this, Wow.
0
Reply
Female 491
cash cab?? what you get paid to answer questions in a taxi....I wanna find one!
0
Reply
Female 354
XD wow, wonder where the old man learned THAT from
0
Reply
Female 102
At least he kept a straight face! If I were him I would have busted out laughing
0
Reply
Male 1,468
Oh, I know! HENTAI!
0
Reply
Male 1,815
That`s what a handless facepalm looks like.
0
Reply
Female 4,376
lmao...I knew it was Henna so I wa sitting there thinking where does hentai play into this and then boom. I was not disappointed. XD
0
Reply
Male 772
That has got to be the best "WTF?" face I have ever seen...EVER...
0
Reply
Male 555
Less than 24hrs before someone has this video removed from YouTube for copyright infringement...
0
Reply
Female 710
Rofl
If I was the host I`d ask him if he knew what the heck hentai is...
0
Reply
Male 219
his face was like "dude, wtf?" ah cracked up when I saw this
0
Reply
Female 761
woah, I love this show. Look at the hosts face; the definition of priceless.
0
Reply
Female 346
Ah that was wonderfully awkward.
0
Reply
Female 1,269
the host`s face was funny!
the answerer guy was so happy too ^^
0
Reply
Male 156
If I was Ben I wouldn`t know what to say, I might have just asked the guy to get out.
0
Reply
Female 5,139
lmao that was so awkward xD ...
i know this!
no man...no...you don`t.
0
Reply
Female 97
lmao
cash cab is is a good show
0
Reply
Male 352
Reminds me of when my mother was asking about a family recipe called buttcake (not joking), and I referred to it as Bukkake.
0
Reply
Male 240
Well it would appear A) That man does not know the indian plant used as an alternative to permanent tattoos and B) Everyone on IAB loves hentai. Huh.
0
Reply
Female 635
It`s only funny because you know the guy in the back has no clue what it means and the driver does.
I prefer yaoi myself, being a woman and all... :D
0
Reply
Male 108
oh, oh HENNA, my bad
0
Reply
Female 312
SM25 - Yes, yes it is.
0
Reply
Male 17,512
That look was priceless :-)
0
Reply
Female 312
OMG. I loved his face.
0
Reply
Male 254
mmmm... hentai...

*fapfapfapfapfapfapfap*

seriously though just... wow.

0
Reply
Male 192
Hahaha. That was great.
0
Reply
Male 352
And how come when I and other people try to go to my profile, it says the page cannot be displayed?
0
Reply
Male 352
Ha, I knew this was gonna get posted.
0
Reply
Male 722
LMFAO!
Funniest thing I`ve seen all day
0
Reply
Male 455
That was really, REALLY funny. I bet that guy felt like an non-nice individual.
0
Reply
Male 907
"Canada`s Cash Cab guy is cooler."

Agreed.

0
Reply
Male 2,125
lmao he seemed excited when he said it =P

0
Reply
Female 519
Just the way he stared at the camera oh god..
0
Reply
Male 288
i actually saw that episode on tv and didn`t catch it lol.
0
Reply
Male 7,933
...I would have probably made the same mistake
0
Reply
Male 1,148
@SM25 I think it is... because anime is motion picture and manga is magazine style.
0
Reply
Male 1,526
yes it is....mmmm m
0
Reply
Female 331
I loved the look he gave to the camera.
That poor, poor man.
0
Reply
Male 562
lol. Dont get me wrong isnt `Hentai` Cartoon Porn?
0
Reply
Male 602
Canada`s Cash Cab guy is cooler.
0
Reply
Male 695
I lol`d
0
Reply
Male 352
Link: Is Ben Familiar With Hentai? [Rate Link] - This is PRICELESS, for all of us who know about anime and all of its different genres.
0
Reply