Awesome Gun Store Commercial

Submitted by: dilldog123 8 years ago Funny
http://www.nothingtoxic.com/media/1141046441/Awesome_Gun_Commercial

Wait for it...wait for it... (Some NSFW ads at bottom of page.)
There are 57 comments:
Male 1,371
Free rock with every purchase!
0
Reply
Male 562
great
0
Reply
Male 367
That cat looks EXACTLY like one of my cats. o.O
0
Reply
Male 367
AK-47, the only sure-fire way to make sure nobody ever f`s with you again
0
Reply
Female 649
OMG LMFAO THAT WAS AMAZING! xD
0
Reply
Female 1,653
For freaks sake, like anyone`s gonna buy a gun from a company that advertises it being fired from the hip.
They obv. know NOTHING about guns.
0
Reply
Male 3,296
free rock??? just in case you run out of bullets or what???


freaking genious though

0
Reply
Male 722
I`m not gonna post links in the chat without submitting them first, that`s two links I`ve posted in the chat that others submitted without telling me :(
0
Reply
Male 502
really bored.. clicks pron links instead. lol
0
Reply
Female 587
a free rock...wtf...but i would so do the same thing if my house was getting broken into lol
0
Reply
Male 14,330
I also looked into this place and it`s real but they decided to not air the ad and it`s now been sold to Impact Guns.
0
Reply
Male 14,330
Crap I never got my rock gonna have to get another gun.
0
Reply
Male 400
Obviously fake.
0
Reply
Male 2,586
Screw the gun, I want that rock!!! :-D
0
Reply
Male 196
Oh my god.... A free rock!!
0
Reply
Male 17,512
"AK 47.. When you absolutely positively have to kill everything in the room, Accept no substitutes." Samuel L. Jackson
0
Reply
Male 413
laughed myself s h i t l e s s
0
Reply
Female 1,407
Hahahah, cleaver marketing!
0
Reply
Male 882
FREE ROCK
0
Reply
Male 2,688
Fully loaded AK47, never leave home without one.
0
Reply
Male 552
story of my life.
0
Reply
Male 309
hahah slepre of all the arguments out there, this is the one that changes your mind?
0
Reply
Male 1,220
Free rock? What?
0
Reply
Male 473
hahaha nice! that was actually pretty funny
0
Reply
Male 10,440
Can you buy a minigun? what! You can?
What about a tank, can you buy that? You can? whoa.
Can you guy a tactical nuke? you can? Super.
Can you buy an ion cannon? you can? I`m already there.
Can you buy a doomsday machine? Nah. Sold out of those.
0
Reply
Male 2,506
lmfao that was funny
0
Reply
Male 988
LMFAO
i think that about sums that up.
0
Reply
Male 1,404
Remember kid`s, owning a weapon does not do you any good if you are not prepared and trained to use it. Also, remember to check your local laws to know when and where it`s OK to use lethal force. That said Heck YEA! Screw being the victim!
0
Reply
Male 9,306
*tries not to choke on his chex mix as he laughs his ass off*
0
Reply
Male 1,704
the free rock is for when u run out of ammo.
u frow it at the enemy!
0
Reply
Male 265
she could fire off my gun any day
0
Reply
Female 310
i was strongly for gun control until this made me realize that they do work well for self protection [although that presentation was highly over dramatic] and where i live its legal to shoot them if they are on your property and your life is at danger
0
Reply
Female 15,763
Hahaha, an automatic.

Kickaaaaaaas.

0
Reply
Female 354
LOL.. I want the free rock with purchuse
0
Reply
Male 1,837
chicks with guns is TOTALLY my thing.

good stuff, good stuff.

0
Reply
Male 701
"lmfaoooo that is sooo true... i hate horror movies that make dumb blondes die when they can just shoot the bad guys"

That`s why they`re DUMB blondes.

0
Reply
Male 701
That was awesome!


<NSFW ads all over! o.o>

0
Reply
Male 575
I really want that rock... I guess I`ll have to buy a rifle.
0
Reply
Male 639
Well thats that debate sorted. The world is a better place with more guns.
0
Reply
Male 5
I saw that coming alright...

just not the asult rifle

0
Reply
Male 778
I expected her to blow the guy away (of course) but didn`t expect the m16 or whatever rifle that was hahahahaha Hilarious.
0
Reply
Male 906
neato!
0
Reply
Male 3,482
Lol, that was WAY beyond Epic.
0
Reply
Female 924
Well, I expected her to shoot the guy ... still pretty funny though.
0
Reply
Female 8
Fantabulous...
I love the free rock, I would buy a gun just to get that awesone non-toy rock.

sucks ifit was just Mark coming home to surprize her though.

just GREAT

0
Reply
Male 2,148
That... that was... it... there`s no way to describe it. Epic? No, better than that. Incredible? Nope, still not enough. Someone wanna help me out on this one?
0
Reply
Male 381
so freakin great!!! ahhh!!
0
Reply
Male 533
"and, airsofter, i don`t see how you buying 100 guns will be bad for us in the UK haha"

I think he is gonna try to overthrow the UK

0
Reply
Male 103
FREE ROCK WITH EVERY PURCHASE XD
NOT A TOY :D
GENIUS
SRY FOR CAPS
TOO GENIUS XD
0
Reply
Male 336
It pays for itself!
0
Reply
Male 123
Nice ad.

Good thing that only nice and honest people can buy a fire weapon and thieves can have only small knives.

Isn`t it?

0
Reply
Male 483
haha that woman definitely understands the term "overkill"

and, airsofter, i don`t see how you buying 100 guns will be bad for us in the UK haha

0
Reply
Male 1,853
Woo. I submitted this all of 5 minutes before posting time.
0
Reply
Female 254
Did he say.. Free rock with every purchase?
I zoned out right at the end there.
0
Reply
Male 44
woah. Nice.
0
Reply
Male 1,089
4 stars. when i turn 18 i`m buying like 100 guns. too bad for u uk
0
Reply
Male 1,853
Link: Awesome Gun Store Commercial [Rate Link] - Wait for it...wait for it... (Some NSFW ads at bottom of page.)
0
Reply