LCD Flat Screen TV Wii Bowling Disaster

Submitted by: SaintPatty 8 years ago in Funny
http://www.nothingtoxic.com/media/1228961497/LCD_Flat_Screen_TV_Wii_Bowling_Disaster

If this was my roommate I would be a wii bit angry with him. [Some NSFW ads on page.]
There are 64 comments:
Male 286
1 it may be fake but as to the reason he was recording it if you listen just shortly after he starts saying mama you hear the game say PERFECT so he was recording his PERFECT game aka 300. So thats why he was recording.(28-30 sec mark it says it)


Now to the straps. I always use it and id ont care what people say. I had one close call my self i went to bowl and i hit my leg and when i did that it knocked the controller out of my hand and the direction it was heading was right towards our tv. So if i didn`t use the strap i may of done just what he did. If you don`t use the strap then deal with a broken tv when you break it eventfully.

0
Reply
Female 15,763
"Uh.. no, dude, it was totally like this when I turned it on. I swear. Dude! Why don`t you believe me!? I swear!"
0
Reply
Female 289
haha!
nothing else to say but
haha

"mama!"

"mama!"

0
Reply
Female 69
hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!! i would kill him
0
Reply
Male 1,226
Yup...that`s pretty screwed.
I don`t think I`d be angry...I`d be furious. to hell with him! (unless he`s paying for a bigger and better replacement for that awesome tv, ofcourse)
0
Reply
Male 498
...eep i shat myself to think if that was me :\
0
Reply
Male 58
Lol what a piece of poo TV.
0
Reply
Male 181
Actually rawr LCD`s can break that easy and when they do it does look like broken glass.

That TV is drated up!

0
Reply
Female 30
dis vid is such a setup a tv doesnt break DAT easily lmfao it was funny tho he looked cluless he was all WTF DID I JUST DO hahaha
0
Reply
Female 354
LOL... he did not just hit the top of the T.V. like it would magically be fixed
0
Reply
Female 1,134
yeah there`s a good reason why they have the wrist straps for
0
Reply
Male 7,933
When I play wii at my cousins house, I make sure to have the wrist strap glued on me.

On a brighter note:


I BOWLED A 201 TODAY! real life

0
Reply
Male 555
Reminds me of my neighbors daughter. She came over and was playing my Wii on our large LCD tv, and refused to put the wrist strap on. I told her to either put it on or put it down.
0
Reply
Male 179
wow tvs are made cheaper and cheaper every year.
0
Reply
Male 907
"...and this was a website I could`ve waited til I was alone to see. I kinda missed the NSFW warning...-_- "

Did you click on the "Japanese girl accidentally strips" thing?

0
Reply
Male 2,125
Put on the wrist strap? There`s a reason why they have those...

...and this was a website I could`ve waited til I was alone to see. I kinda missed the NSFW warning...-_-

0
Reply
Male 234
If that was real and it was I was the roommate I know that I would be getting a new free tv as he went and got a new one.

However I think this is fake, no one records themselves playing Wii Bowling to show their "skillz" no matter how much of a geek they are, and 2, lcd tv`s do not break like that.

0
Reply
Male 499
Pat125, yeah, Manhunt 2 and Resident Evil really are games for 5-year-olds. Now excuse me, and I`ll go play Viva Pinata on my SUPER-AWESOME XBOX 360!
0
Reply
Male 499
It isn`t fake. Do you think he would destroy his own TV like that just to put it on the internet?

People record themself to show their skillzzzzz, and think that people give a poo about it.

0
Reply
Male 336
LCD screens don`t break like that.

I`ve seen one that was run over with a hummer and another one that got hit with a rock and although the screen part was ripped, the image didnt go static.

0
Reply
Male 353
Nice pants loser!
0
Reply
Male 552
"Does he always film himself playing the Wii? Seems kind of suspicious to me that he was filming himself doing something pointless and caught that on camera."

It was probably filmed after he got it for christmas or something.

0
Reply
Male 502
What is up with everyone taping themselves doing evreyday ordinary stuff? So just in case something like this happens? Then we can post it on the Internet.

Oh, this was fake.

0
Reply
Male 833
and thats why kids you should always wear the wriststrap.
0
Reply
Female 917
Does he always film himself playing the Wii? Seems kind of suspicious to me that he was filming himself doing something pointless and caught that on camera.
0
Reply
Male 311
Ma? MAA?
0
Reply
Male 2,395
His flat screen has a cracked screen now. :D
0
Reply
Male 562
Merry Christmas FAG! You Fail!
0
Reply
Male 30
this is exactly why they put the wrist strap there...
0
Reply
Female 410
I agree with "itsallfake". That guy was clearly acting, and not well. As if smacking it was going to fix the broken screen. No one would have done that in that situation.
0
Reply
Male 142
for some reason i keep thinking that its not really broken...like its just an image on the screen of a broken screen for some reason.
but lmao
0
Reply
Female 1,690
OMG....he`s paying for that one. damn that sux.
0
Reply
Female 5,139
hahaha hes reaction made me laugh so much

"oh.....MA?!......oh gosh...MA!?.......oh"

0
Reply
Female 4,197
lol

"momma... momma!"

xD

0
Reply
Male 544
omfg look what i found on that page
0
Reply
Female 1,652
"Pfffft! Hell no, I`m not using that stupid thing! Only dorks use the strap."

Then I am a proud dork! People have really good throwing arms and they`re not going near my LCD screen unless they got that strap securely tightened around their appendage.

0
Reply
Male 2,004
this is one of the reasons why i don`t play wii
0
Reply
Male 756
Maybe if people played real game systems like the PS3 and 360 (and not a game system designed for 5 year olds), flat screen TVs would not succumb to such crap. That kid will be saying Wiiiiiiiiiiii all the way to best buy to lay down $700 on another TV I guess.

Plus, why the hell would you buy a new 1080p TV and play a game system capable of only 480p?

0
Reply
Male 194
What i wanna know is why he was video taping himself playing wii bowling...??
0
Reply
Female 2,220
The stupidity of some people who just don`t GET sarcasm is beyond me.

"PaintBaller

they should really invent something that can attach to your wrist so stuff like this doesn`t happen"

"Pwyll

you CAN attach the Wii controllers to you wrist
he just didnt do that for whatever reason"

Urgh...


0
Reply
Female 665
^^^FOR CRYIN` OUT LOUD, YOU ARE REMINDED TO WEAR THE WII STRAP EVERY TIME YOU PLAY. Some people are just so stupid...

Pfffft! Hell no, I`m not using that stupid thing! Only dorks use the strap.

0
Reply
Male 695
FOR CRYIN` OUT LOUD, YOU ARE REMINDED TO WEAR THE WII STRAP EVERY TIME YOU PLAY. Some people are just so stupid...
0
Reply
Male 2,553
Lol
0
Reply
Male 474
Clearly that was fake. That TV was TOTALLY CGI. No one EVER tapes themselves playing video game and posts them on the internet! I mean who in their right friggin mind would want to show off their video gaming skills to show they can get the highest score, complete a GH3 song on expert, bowl a perfect 300, etc.? That`s just unheard of and no one has ever done it, so why would this guy? I mean, look at the horrible acting where he tires to "push" in those fake cracks. And the way smacked on it like an old tube tele, yeah worst actor EVAR!
0
Reply
Female 344
hahahaha thats why they got those arm band things so that wont happen but still got to love retarded ppl
0
Reply
Male 156
Why was he filming it anyways? Especially at that angle and whilst playing the bowling game? Seems like a set up for the sake of starting a viral
0
Reply
Female 497
lol he sounds like a fat retard did you see his hair and his glasses so 1999
0
Reply
Female 493
The screen looked cool when it broke...
0
Reply
Female 360
That`s why it has a seatbelt!! Wear your damn wii strap people!!
0
Reply
Male 3,667
I love my Wii.
I had an incident like this, minus the breaking of a TV.

I was in my dorm room with a couple of friends, and we were Wii bowling, well my one friend threw his remote into the wall. The was a nice dent in the wall, so I hid it by moving the dresser in front of it.

Those Wii remotes are strong. If you can`t give Nintendo credit for their gaming, you have to give them credit for making durable crap. I still have a perfectly working NES.

0
Reply
Male 1,265
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake
0
Reply
Male 266
That dude sounded like a caveman. When he got the strike hes like yeah! Uh Uh. Lol when he was smacking the top of the tv. He`s like, c`mon, fix urself! CMon!
0
Reply
Male 3,819
I don`t understand why`d you videotape somebody playing Wii Sports unless this was planned.

That being said, drat those guys. Broken flat screens are no laughing matter. I cringe thinking about that poo.

0
Reply
Male 1,254
Always use protection kids. Remember to securely strap the device on and ALWAYS use your Wii condom. Because you can never be too safe when playing with your Wii.
0
Reply
Male 20,987
he`d be marching straight to an electronics store to replace that big screen if he was my roommate.
0
Reply
Male 184
My friend`s dad put a thick plastic covering all over their TV screen and I couldn`t understand why, considering they only had a GameCube. But, i looked at the plastic and it had big scratches and dents in it. Apparently they think that it`s just like the Wii...
Anyway, that guy should probably start running.
0
Reply
Male 3,255
DUR I DON NEED DA STRAP! IM A BIG BADASS MAN! drating tard.
0
Reply
Male 486
If that was your roommate, you`d be Eurotrash.
0
Reply
Male 817
Aren`t you supposed to, you know, HOLD ON to the controller?

I mean really, it`s not that dratting hard (Yes, I wrote dratting on purpose) to close your fingers around an object so that it stays put... unless of course you`re a mongoloid loser.

0
Reply
Male 1,114
NO

WORSE. PUN. EVER.

0
Reply
Male 196
That was funny. I like how he was shaking the TV, like it was going to fix it.
0
Reply
Male 166
that happens wayyyyy too often.... there`s a reason they attached straps to the controllers.... use them people!
0
Reply
Male 2,592
If that was my tv, he would be a dead man
0
Reply
Male 970
Link: LCD Flat Screen TV Wii Bowling Disaster [Rate Link] - If this was my roommate I would be a wii bit angry with him. [Some NSFW ads on page.]
0
Reply