Hidden Camera Sex Tape

Submitted by: fancylad 8 years ago in Funny
http://www.atom.com/funny_videos/3EFBFFFF018251460017009DD2D7/?brand=iambored

Sadly, these 90 seconds precisely sum up my dating life. [No nudity, but there"s some 1st base action and a weird cat.]
There are 37 comments:
Female 69
fail
0
Reply
Female 1,963
What? Umph... was that supposed to be real?
0
Reply
Female 360
The only almost funny part of that was the cat at the end. and even then I didn`t laugh.

I vote stupid.

0
Reply
Male 1,835
wow. you kinda hafta wonder how drunk he was to ignore boobs... i`m not a particularly horny person... but really?
0
Reply
Male 2,788
Honk honk honk.
0
Reply
Male 295
honk... honk... honhonk xD That was pretty funny
0
Reply
Male 679
OMFG SO STUPID
0
Reply
Male 2,553
wakka wakka wakka
0
Reply
Female 15,763
All I want to know is how they got the cat to do that... o_O
0
Reply
Female 1,652
lol. the cat. my cat does that.
0
Reply
Male 928
Fairly fail.
0
Reply
Male 689
HOW IN THE WORLD does atomfilms still get on i-a-b
0
Reply
Male 426
thats second base not first?
0
Reply
Female 57
Boooo, that sucked.
0
Reply
Male 7,378
he could get laid if he didn`t have that speck of poo on his forehead
0
Reply
Female 2,258
I was considering my comment and I`m not sure if I should be giving advice to children...

Most role models don`t suggest that if you wanna have sex you should just not drink [quote]too much[/quote]to kids.

0
Reply
Female 11
Ugh, my cat does that to my blanket all the time!
0
Reply
Female 2,258
Only one of the problems with drunk sex...


If you plan on getting lucky kids.. don`t drink too much.

0
Reply
Female 2,289
my god
0
Reply
Male 756
D:
The sad story of drinking with someone you like.

0
Reply
Female 4,376
He could`ve had wild drunk sex and instead he sleeps?

Crazy.

0
Reply
Male 20,917
SamVimes says what everyone else is thinking.
0
Reply
Male 889
said it once before..male pattern baldness is a bitch
0
Reply
Male 619
SoxXxhXcxSeX Female, 18-29, Asia - "too bad it wasnt real because if i was her i`d still make out with him because when im drunk im horny as hell well when im a lil drunk i dont what happens after that x_x"

Please move to the United States.

More specifically, my apartment.

0
Reply
Male 400
My cat use to do that to me... I thought it was playing...
0
Reply
Female 204
I`m sorry Fancy..
0
Reply
Female 497
too bad it wasnt real because if i was her i`d still make out with him because when im drunk im horny as hell well when im a lil drunk i dont what happens after that x_x
0
Reply
Female 751
hahaha! good one!
0
Reply
Male 1,788
Yep, that`s how it works.
0
Reply
Female 652
lol wow
0
Reply
Female 587
i thought this was gonna be one of those cases where the girl actually finds the camera before anything really happens, those are hilarious
0
Reply
Male 400
Oh, I thought it was gonna be for reals.
0
Reply
Male 369
Haha..one of the best things ive seen on atom
0
Reply
Female 767
Oh my god the cat. XD
0
Reply
Male 868
I mean, really?
0
Reply
Male 20,917
I wish I was kidding.
0
Reply
Male 20,917
Link: Hidden Camera Sex Tape [Rate Link] - Sadly, these 90 seconds precisely sum up my dating life. [No nudity, but there`s some 1st base action and a weird cat.]
0
Reply