25 Ways to Die In Gears of War 2

Submitted by: TheRealJC 8 years ago Tech

Machinima.com presents his next installment of the 25 ways series; this time in gears of war 2. Whats your favorite?
There are 28 comments:
Male 312
Ha ha, bk music!
0
Reply
Male 242
my fav was prob all the ones in the Fish i guess thats what it is haha they wher funny
0
Reply
Male 9,306
I love the Banjo-Kazooie music.
0
Reply
Female 15,763
How.. creative?
0
Reply
Male 904
meh...
0
Reply
Female 4,447
My favorites are getting smashed by digestive teeth and getting mauled by a rock worm, both of which make me fall into a giggle fit every time it happens.
Chiefy, we need to get a match going someday instead of sitting around talking about how inappropriate we can be and how paranoid you are. =)
0
Reply
Male 428
best game ever and the cole train is sooooo hot!
0
Reply
Male 731
The only good Banjo-Kazooies are the first two.

Game over.

0
Reply
Male 1,853
Torque bows are the spawn of the devil.
And drating Maulers. `AIM FOR THE FEET, THEY HAVE BAD ARCHES!`
I can`t remember exactly who said that, but it seems to be a davy kind of thing...
0
Reply
Male 390
not nearly as cool as it sounds.
0
Reply
Male 213
Whats up with that epic Banjo Kazooie music?
0
Reply
Male 245
find me 25 ways to die by playing gears of war 2 and i`ll be impressd.
0
Reply
Male 701
Well... That got boring quite quickly.
0
Reply
Male 954
I played the first one but know I have to play this one... I`m always a year or so behind in tech...
0
Reply
Male 5,970
Ahhh the good times we have on this dill....
0
Reply
Male 49
the music for this vid is odly up beat
0
Reply
Male 1,853
Thanks, Chiefy. Davy can`t count on me because I let him die. Then I can laugh when I have 2000 points and 8 kills on a single wave, while he has a big fat ZERO.
0
Reply
Male 1,193
train
0
Reply
Male 1,193
they blew off the enviornment completely. razorhail, avalanche, trail
0
Reply
Male 90
How about plain old getting shot?
0
Reply
Male 2,005
stoped watching after seeing the word spoiler
0
Reply
Male 10,440
Hahaha! nice. That game has some damn huge monsters.
0
Reply
Male 695
Holy crap where can I download that awesome Banjo-Kazooie remix?
0
Reply
Male 712
Also there is Razor hail, Avalanches, Boomers, Sires, Trains, Having buildings fall on you, Grenades, And i`m sure there is more. Yes, I know its only supposed to go to 25.
0
Reply
Male 712
Bloodmounts will be the death of me. I love this game though. I challenge Davy. It`s time for an ass whoopin. I`m not worried about Dill.
0
Reply
Male 489
i thought there were going to be funny ways of dying or something like that. But nope, it just lists how you can die. Was amazed that they hadn`t listed "get shot", until 19 came along and said it >_>
0
Reply
Male 12,138
I have a 26th way to die. Trust Dilldog when he says "I`ve got you covered Davymid!". Arse.
0
Reply
Female 6
Link: 25 Ways to Die In Gears of War 2 [Rate Link] - Machinima.com presents his next installment of the 25 ways series; this time in gears of war 2. Whats your favorite?
0
Reply