Sharky the Pit Bull`s 3rd Birthday Party

Submitted by: whtevr 8 years ago in Weird

Right after the camera was shut off, Sharky ripped the head of that rooster and locked onto his annoying owner"s jugular
There are 55 comments:
Male 161
Ok Im from Texas and trust me not all of us act like that... well at least not me
0
Reply
Female 161
So Odd
0
Reply
Female 15,763
Someone put the dog out of it`s misery.

No, better yet, someone put the girl out of our misery.

0
Reply
Male 242
That rooster was totally workin` his courtship dance to win over sharky.

Sharky`s thoughts: "One day rooster...one day..."

0
Reply
Female 1,894
hahahahaa Pit bulls are soo chill if u train them properly.
WTF was that roosteer doing? he obviously wanted to be bitten
TR-wolf where in Europe are u from?
0
Reply
Male 891
wtf? that was one of the dumbest things i`ve ever seen.

i`m as much a dog lover as the next guy, but i really hate it when people treat their animals like people.

0
Reply
Female 587
the way the dog was eyeing that rooster, that girl had better watch out or else she`ll find a rooster head at the foot of her bed... o_O
0
Reply
Male 1,557
Pit Bulls are banned in my country.
0
Reply
Male 28
"Yea honey, it looks like were having chicken tonight......"
0
Reply
Female 278
aww! the dog is so cute! haha, poor thing, having to put up with that person as its owner though!
0
Reply
Male 3,310
OMG! That rooster is in danger if not dead already! Just kidding. What a lack luster, not-full-of-life dog. And at 3. He must be on doggie anti-depressants or something.
0
Reply
Female 331
i wanna hit the owner. hard. with many objects.
poor dog.
poor rooster.
poor anything that is unfortunate enough to be owned by her.
0
Reply
Female 11
Haha for all you who think this is cute, that dog is NOT a happy camper..maybe its the rooster near his food or the hat or whatever but look from 1:27-1:40...raised paw, ears back...hes ready for some chicken

poor sharky, some owners are so dumb

0
Reply
Female 2,044
lol amaq xD
i love this video.
not that i`m against chickens, but that chicken deserved a bite.
it was getting on my nerves.
:/
0
Reply
Female 78
I couldn`t help saying "Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!" at the very beginning.

I`m going to start throwing birthday parties for my pets...

0
Reply
Female 1,269
that look on his face reminds me of mel gibson`s...from braveheart...
0
Reply
Female 214
I think it`s important to note that the rooster "dance" is not a dance so much as it is an attempt to get it on with Sharky... I guess as a birthday present?
0
Reply
Female 52
I think Sharky broke loose from the inner confines of Hell. He scares me just a itty bit.
0
Reply
Female 96
i think that rooster had a death wish
0
Reply
Male 2,245
the look on the dog`s face when it looks at the chicken is priceless. i`m so jealous of this chick. i think a dog and a chicken may be the greatest pet combination ever. one pet to be your friend and one to just look at and say what the f*ck.
0
Reply
Male 485
haha, trixie, thank god i wasnt the only one that saw that
0
Reply
Male 9,306
Happy Birthday, Sharky!

What a lucky dog, a cake, a hat AND a Rooster dance! :D

0
Reply
Male 78
That`s a girl!? I thought the voice was coming from a pre pubescent boy trying to be cute with the dog!
0
Reply
Female 1,690
that poor dog is way too depressed for a three year old :C and that owner is way to amused with that dogs misery. :C
0
Reply
Male 2,245
chickens are so weird.
0
Reply
Female 1,063
BTW I was LMAO at the chicken/rooster doing the `actual` chicken dance! Woo! :-)
0
Reply
Female 1,063
That was so fkn cute! HAPPY BIRTHDAY SHARKEY!! LOL!!
That dog has a very good owner! At least he isn`t being used for dog fighting. This video was not even remotely annoying. Most peeps here just don`t have patience.
0
Reply
Female 317
I lol`d at the chicken. I didn`t want to, but I totally did!

btw did anybody count how often she said "happy birthday"?
I would count for myself but I... just.....cant....watch....again

0
Reply
Female 64
that poor poor dog. That girls VOICE!!!! omg stfu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 635
Oh, I saw this dog on cuteoverload. He practically raised a group of chicks, it was cute :)

Dogs birthdays are always fun. If have more than one, its hard to tell who ate all the `cake`. We go and get a `doggy cake` which is a cake made specially by a pet shop up north for dogs. Some of us love our puppies :)

0
Reply
Female 165
That made me want to kill something, primarily - the owner.
0
Reply
Male 2,553
must... kill... rooster... must ... kill.. owner.
0
Reply
Female 721
Dear God, that girl needs a hobby that doesn`t involve her dog. That poor thing looked miserable.
0
Reply
Female 7
Haha, what self control! I`d have bitten the rooster, especially if it tried eating my `cake`! But that`s a pit for you, I guess :3 Beautiful dog... My jaw dropped when I saw him.
0
Reply
Male 37
dogs just like wtf?
0
Reply
Male 715
Wow, someone needs some friends....BADLY!
0
Reply
Male 668
lol @ the awkward chicken dancing

isn`t this the same dog that got along with all those little baby chickens (chicks) from a while back?

0
Reply
Male 588
Run sharky run! That`s the rooster mating dance! :-p
0
Reply
Male 483
that dog is awesome! kind of reminds me of Marvin from the hitch hiker`s guide to the galaxy.

but his owner is so damn annoying! someone shoot her!

0
Reply
Male 168
that dog is hating life...
0
Reply
Female 228
wait am i on meth or something..?

because this is kinda..weird.

0
Reply
Female 228
her annoying voice was too much for poor sharky and ultimatly her throat was ripped out.
0
Reply
Male 4,004
Utterly disappointed...I thought he would do something pit-bully and eat the rooster.
0
Reply
Female 195
WTF is up with the rooster?
As for Sharky...I want to save him.lol
0
Reply
Male 162
this all reminds me of a birthday in the oldfolks home, except the chicken of course..
0
Reply
Male 650
awww
0
Reply
Male 480
the silence, the one leg raised..... a sign that he is want that rooster for dinner
0
Reply
Male 2,076
kind of annoying voice that owner has
0
Reply
Female 4,376
Omg he is so cute!!! *huggles*
0
Reply
Male 27
hmm looks to me like the wtf of the day...
0
Reply
Female 1,264
He cries. In silence.
0
Reply
Female 28
I`d snap too if I had that owner..
0
Reply
Male 667
That dog looks like he`s about to snap any second...
0
Reply
Female 165
... Well, that`s something you don`t see every day. O_o
0
Reply
Female 913
Link: Sharky the Pit Bull`s 3rd Birthday Party [Rate Link] - Right after the camera was shut off, Sharky ripped the head of that rooster and locked onto his annoying owner`s jugular
0
Reply