Online Smiles

Submitted by: heartx3jess 8 years ago in Misc

It"s an I-A-B experiment--how many seconds before you smile while watching this video? It took me 28 seconds to smile.
There are 266 comments:
Male 10,338
I did not smile.
0
Reply
Male 562
crapppppp
0
Reply
Female 131
I was right about to smile when that creepy smile got to me.. then I just stopped watching it x.x
0
Reply
Male 8
I lasted until 1 min 18 seconds then the little drawing of a smile got me. >.<
0
Reply
Male 265
58 seconds the drawn smiley got me
0
Reply
Female 17
Lmao i didn`t "smile-smile" for it. but i did kinda halfway smile-smirk kinda thing around 2:00.
0
Reply
Male 56
i smiles right from the start. then stopped the vid nd resumed my misery. yay
0
Reply
Male 1
i must be a soulless bastard.i cant smile on this vid but animal cruelty videos make me poo my pants laughin
0
Reply
Female 160
I not only smiled I lawled. I must be lonely :-(
0
Reply
Female 127
I didnt smile.......I felt the twinges too Sammi.
and I`m a very emotional person so emotions and me go hand in hand, but I felt like something was gonna jump out at me,and most of the people look like they are being held at gunpoint and being told to smile.Just what I saw though.
0
Reply
Female 5
erm... i didn`t smile at all...
maybe because a few of the smiles in the video were fake.
0
Reply
Male 1,540
Somebody told me something that got me pretty upset right when I clicked play. Just kept frowning.
0
Reply
Male 95
8 seconds... can`t help it, I`m very social :)
0
Reply
Female 206
i felt twinges in the first few seconds, like an automatic response, but after i got over that....absolutly nothing.
0
Reply
Male 599
2 seconds =)
0
Reply
Male 987
38
0
Reply
Male 294
nope, didnt smile at all.:-|
0
Reply
Female 9
Yeah, okay, I caved at 23 seconds. It was cute. And I had a great day so far (it`s payday baby!), so that helped some.
0
Reply
Female 1,071
I didn`t smile either. I was just kinda like Meh whatever.
0
Reply
Female 627
5 seconds
0
Reply
Female 313
I actualy liked this :)
It took me 16 seconds... and i was quite moody before it =)
0
Reply
Male 1,718
wow 11 secs im weak. nice though and uplifting
0
Reply
Female 28
The music made me laugh which caused me to smile. :|
0
Reply
Female 4,197
I didn`t smile... am i soul-less? :o
0
Reply
Female 7
I smiled whenever there was a hot guy...then smiled again for every other hot dude...other than that...SUCK!!!!!!FAILLLLL!!!!!!!
0
Reply
Male 52
I smiled at 2:15 because i was happy it ended.
0
Reply
Male 5,094
0:30. I smiled before then, but wow, that`s one beautiful girl.
0
Reply
Male 394
Didn`t smile, and didn`t enjoy the music
0
Reply
Male 198
i cried, because that music was simply terrible.
0
Reply
Male 201
fudge you i didn`t smile i can`t imagine who would
0
Reply
Male 485
i frowned at :40 when i realized thats all it was and that that seemed almost impossible to make me smile
0
Reply
Female 446
6 seconds.I enjoy smiling =]
0
Reply
Male 174
2:15 smiled when it finished
0
Reply
Female 63
I didn`t smile at all.. something could be wrong with me X-(
0
Reply
Female 74
7 seconds. I like smiling =] And he was a cute guy!
0
Reply
Male 498
7 seconds lol
0
Reply
Female 170

dijipo
Male, 13-17, Europe
141 Posts Sunday, November 9, 2008 6:51:48 AM
lold at that guy with the white sunglasses that looked like a window blind

AHAHA ditto!! he looked like a pillock o_o

0
Reply
Female 29
5 seconds when the gorgeous guy smiles *cheesy grin*
0
Reply
Male 928
HA! I made it the whole way through.
0
Reply
Female 2,672
i smiled alot, and some of those girls are fit, and others are realy naasty
0
Reply
Male 238
lold at that guy with the white sunglasses that looked like a window blind
0
Reply
Female 163
Using my smile muscles makes me feel happy, even if it`s fake.
0
Reply
Male 307
1:57 scares me a bit.
0
Reply
Male 97
i didn`t smile, is that bad?
0
Reply
Female 6
I smiled at kid number 3. The cute boy. He had a cute smile.
0
Reply
Male 162
I didnt smile at all.
0
Reply
Male 1,666
I smiled because I saw a really ugly dude...
0
Reply
Female 13
5 seconds.
0
Reply
Male 166
only 6 seconds....
0
Reply
Male 335
I didn`t smile. None of the smiles in that video looked genuine; they were all fake.
0
Reply
Male 1
17 seconds
is that too early or too late...
0
Reply
Male 551
5 seconds. lol
0
Reply
Male 31
LMAO... I have no heart... I didn`t smile =(
0
Reply
Male 426
ten seconds...damn
0
Reply
Female 354
its weird i wanted to smile.
but i couldnt make myself
0
Reply
Female 360
15 seconds. What the hell!! I even laughed a little.

Damnit. I`m a softy.

0
Reply
Male 564
Dammit, I tried to think of dead kittens and poo, didn`t work.

L O L

0
Reply
Male 222
12 seconds.


drat!

0
Reply
Male 97
made it all the way the begginnig was hard tho :)
0
Reply
Male 36
dammit 14 seconds. i love IAB
0
Reply
Male 276
1:20
0
Reply
Male 2
i made it to 1:14
0
Reply
Female 406
I smiled at the part with the Asian kid with the nerdy glasses
0
Reply
Male 81
Hm. Didn`t smile at all
0
Reply
Male 426
:44 for the win! 1:08 and 1:58 for the lose!
0
Reply
Female 45
didn`t make me smile at all.
0
Reply
Male 68
oh god my face is going to crack.
0
Reply
Male 2,395
1:38 made me laugh like hell xD
0
Reply
Female 1,008
57 seconds. It was that girl with the dawn smile that did it.
0
Reply
Female 6
I didn`t smile. Doesn`t help I`m super pissed though.
0
Reply
Male 3,301
Wait... what?
0
Reply
Female 74
6 seconds... cuuuutie. :)
0
Reply
Female 161
1:07 or so. crazy. how did that work so well? I was convinced i wouldn`t smile.
0
Reply
Female 943
7 seconds.
0
Reply
Male 265
Dammit, I tried to think of dead kittens and poo, didn`t work.
0
Reply
Male 142
I smiled after 1:39.

It wasn`t because of the video though.

I was thinking of *someones* smile.

0
Reply
Male 271
DAMMIT. I can`t believe that actually works.
...

7 seconds >.> And probably because he looks like somebody who could be my friend.

0
Reply
Male 320
I didn`t smile at all :( ow..
0
Reply
Male 1,550
I almost smiled from the first two girls, but then the first guy killed the rest of the video for me.
0
Reply
Male 689
gay.
0
Reply
Female 6
awwww, i feel cold, i didn`t smile at all, i might go cry, im so unloved *sob*, nahhhh i almost did but i just thought bout sad stuff XD
0
Reply
Male 59
didn`t smile, felt a slight urge, but meh
0
Reply
Female 159
I watched it two times. The first 15 seconds were tough the first time around but I just can`t naturally smile anymore. Death and despair for the win!
0
Reply
Male 22
ok second time i tried it i managed not to smile
0
Reply
Male 22
53 - god that was hard
0
Reply
Male 845
i love how genuine all the smiles were.
0
Reply
Male 271
but after a while they just become like creepy laughing zombies from freakin nazi hell!
0
Reply
Female 523
I got to 0:05 XD I`m weak...
0
Reply
Female 2,026
its no longer avalible :(
0
Reply
Male 562
I managed not to smile at all >>`
0
Reply
Male 271
but after a while they just become like creepy laughing zombies from freakin nazi hell!
0
Reply
Male 271
0:13, ur all liars :D
0
Reply
Male 949
I sat through the whole damn thing without smiling once...
0
Reply
Female 189
o was smiling at 00:00. from reading biblebasher`s comment. but yeah i`ve seen this before, it`s not that cool.
0
Reply
Female 15
never sorry
0
Reply
Male 848
myspace?
0
Reply
Male 848
Nothing
0
Reply
Male 1,164
why was there so many fat girls in it tho that is a deterant anyways
0
Reply
Male 194
Does laughing at the stupid looking people count? Cause i busted up around 00:13-14.
0
Reply
Male 1,086
umm, I didn`t smile. Was I really supposed to?
0
Reply
Male 1,164
it didnt make me smile i just wanted 2 hurt them all coz they looked like fags >.> the song went through me 2.. if i want 2 smile i dont watch ugly people smile i watch comedy
0
Reply
Female 351
the fact that i knew i was timing how long it took me to smile ruined it slightly... but pretty much straight away :)
0
Reply
Female 194
It only took me 5 seconds... Although I was waiting for a screamer at the end...
0
Reply
Male 3,296
nottin but faggidy ass kids from myspace, <deletes myspace account>
0
Reply
Male 211
i didn`t seem to smile... but then again... i am bored
0
Reply
Male 5,194
About 15 seconds - before I felt like beating those smug bastards to a bloody pulp.
0
Reply
Male 1,583
and agreed, it was kinda awkward watching it. i felt like i was watching some sort of teaser for a smile fetish movie or something.
0
Reply
Male 1,583
I`m in a better mood than i was yesterday slightly so i made it up to the girl with it taped on her face. and semi-smiled
0
Reply
Male 3,014
10 seconds, left side went up.

But it wasn`t because I was happy, it was because the whole thing was awkward.

0
Reply
Male 639
the song was really bad. btw no smile
0
Reply
Male 271
:|

0
Reply
Female 1,441
Nope didn`t smile. Like Greyed said, I might have if I went into it not knowing the point...maybe.
0
Reply
Male 177
wow...57 seconds. It was that Draw-on smile that made me laugh.
0
Reply
Male 2,004
didnt smile either, all i saw was a bunch of fake smiles...
0
Reply
Female 62
3rd person in is kinda hot
0
Reply
Female 62
50 seconds huzzah!!! (btw does anyone know the song?!?!?!?)
0
Reply
Male 722
I didn`t smile....
0
Reply
Female 451
Boombox, it`s called a piercing. I watched this with the sound off and I actually liked it. Gave me a feeling like there`s hope..
0
Reply
Male 28
Dude I didnt smile at all. lame. Though I laughed my arse off when I read the comments haha. Especially when boombox stated "I was uncomfortable watching this..." haha.
0
Reply
Male 4,012
I smiled even before the video started. But The smile turned into a momentary lapse of horror everytime someone strange looking or someone with a creepy smile came up.
0
Reply
Male 1,232
I was uncomfortable watching this... Also, at like 0:28-0:29ish, What the hell is on the guy`s face?!
0
Reply
Female 15,763
Not a damn smile. I had a sh*t day, some stupid-ass video won`t change that.
0
Reply
Male 516
I didn´t smile at all... That music was depressing as hell and now left me in an unstabile emotional status. CONGRATULATIONS!
0
Reply
Female 374
14 secs XD the guy with the weird hair made me laugh though
0
Reply
Female 1,578

"I was forcing myself not to smile most of the time. Merely because you suggested it. Damn you! you should have suggested it less bluntly."

Lol my original title just said "it took me 28 seconds to smile" i guess it got changed?

0
Reply
Female 1,407
LOL, Dainty. Now that was smile-worthy.

...Ok. So was the clip; just slightly. @[email protected]

0
Reply
Female 111
yay smiling?
0
Reply
Female 4,447
Mmm, bacon and fries....
Didn`t smile so much as watch about 40 seconds of it before I had to turn it off. The music was terrible.
0
Reply
Female 1,984
Uhh... didn`t make me smile. Made me grimace a few times.

I only smile if I have a reason... this video wasn`t it.

0
Reply
Male 20
>2:15. Of course I went in knowing the point and I`m quite contrary. If I hadn`t known I would have smiled. But that`s common since humans are designed to mirror those around them for social gain. It`s also part of empathy; we can understand how other people feel because we do, in a sense, feel what they feel. So if we see people expressing happiness/joy we, too, want to express it in a similar manner.
0
Reply
Male 315
The song made me un-smile.
0
Reply
Female 694
I couldn`t smile with that horrible music x_X
0
Reply
Male 4,793
20 seconds flat...the smiling guys kinda downed me and the girls were like, aww thats sweet ^^.

btw, humans are so strange, in the animal kingdom showing teeth is taken as a hostility...we are very peculiar eh? *smile ^^*

0
Reply
Male 174
I didn`t read the caption and I smiled back at the first girl. It was kinda pleasant watching people who, for whatever reason, seem to be genuinely happy after working all day and seeing people who are genuinely UN-happy.
0
Reply
Male 868
No smile.
0
Reply
Female 54
no smile...not even a smirk... and i smile a lot... i did cringe at the song tho...on the high notes my eardrums died...
0
Reply
Female 208
1:47 seconds...Almost made it...lol
0
Reply
Female 130
I smiled when I hit the play button, I have no self control :(
0
Reply
Male 2,160
hmmm....t`would appear that i have no soul as all i did is scowl and yawn.
0
Reply
Male 285
1:19, but I was trying not to.
0
Reply
Female 4,028
Didn`t smile the first time, but only because I was kind of trying not to.
Second time, around thirty seconds. It started at the older man at :23. Aw... grandpa-like... I don`t have anymore of those...
0
Reply
Female 88
almost at six seconds and ended up smiling at 1:06. I`m a sucker for cute guys smiling.
0
Reply
Male 2,688
I made it to about the 1:30 mark... I was genuinely trying not to smile, but I saw girl that was really cute and I couldn`t help it.
0
Reply
Male 37
I cracked at 0:25
0
Reply
Male 10,440
I was forcing myself not to smile most of the time. Merely because you suggested it. Damn you! you should have suggested it less bluntly.
0
Reply
Male 336
no smile. but then, i don`t smile much. unless i have a really good reason or am getting paid to. and a cheesy song isn`t enough.
0
Reply
Male 322
I almost made it to the end but fail...I started to force myself not to after the first 20 sec or so :)
0
Reply
Female 116
The only time I ever got close to feeling like smiling was laughing because I misheard the song lyrics as "a heart that`s filled with cake"
0
Reply
Male 129
Never smiled. But then again, I had a tooth pulled today, so it wasn`t difficult.
0
Reply
Female 151
I got to 0:07 and I already had a huge grin. I can`t not smile... *fail*
0
Reply
Male 357
Made it to 2:15.


...then I merely smirked.

0
Reply
Male 34
Made it all the way through, but I had to force myself
0
Reply
Male 3
made it to 1:06
0
Reply
Male 142
thats really hard to not smile at lol
0
Reply
Male 516
i realized that some people look cute when they smile and some people dont... like, really dont
0
Reply
Male 21
13 and i was realy trying i actualy laughed a little
0
Reply
Female 91
like 8 secounds, i`m a very smiley person.
0
Reply
Male 196
I didn`t smile at any seconds.
0
Reply
Female 1
28 seconds. the one kid there was just too adorable.
0
Reply
Female 443
6 seconds, I am powerless
0
Reply
Female 511
I smirked at like... 15... but didn`t actually smile...
0
Reply
Female 2,258
But, if they`re not yelling and are just talking and making me feel guilty, then I don`t smile.
Maybe it`s a defense mechanism (you can`t be mad at me, look at these dimples).
0
Reply
Female 721
I didn`t even quirk my lips. Then again, I`m in a bitchy mood.
0
Reply
Male 615
That old man got me. :D

That being said, 27 secs.

0
Reply
Female 2,258
Wow.. lot`s of people here don`t smile easily at all.

I`m the sort of person who smiles most when I`m not supposed to. If someone is really mad at me and is chewing me out, unless I have a reason to be mad as well, I`ll start grinning. I can`t help it... even if I feel really guilty, I`ll have to look at my feet so they can`t see.

0
Reply
Female 2,044
aw man, i lasted until 23 seconds.
i didn`t think i would smile unless it was funny, but idk, it just planted a smile on my face when i saw that old guy.
[:
0
Reply
Male 741
Didn`t make me smile :/


Most of them were too fake...

0
Reply
Female 4,376
Didn`t smile at all actually
0
Reply
Female 70
Seven seconds. I told myself I was a hard-ass and couldn`t possibly be forced to smile. It took me until :09 to realize that I was grinning like an idiot.

I love this video.

0
Reply
Male 2,506
took me 14 secs, but my cousin laughed when i pushed play
0
Reply
Male 214
the old man almost got me but then i made it all the way to 1:59. i didnt really smile, i kind of giggled. but i guess that counts.
0
Reply
Male 2,313
I almost did at the beginning, especially when the old man came on. Happy old people make it hard not to smile. But luckily I am a soul-dead heartless bastard and stuck it out.
0
Reply
Male 612
For those who didn`t smile: don`t worry. everybody has to smile at some point. different people smile at different things.
0
Reply
Male 208
i feel like a bad person now... i never smiled. every time i got close to smiling, some really ugly person would come up and id go back to wondering what i was watching
0
Reply
Male 612
interesting vid. took me bout 56 seconds. that girl with the smile taped on did it for me.
0
Reply
Female 177
lol when i saw the girl at 10 seconds... i couldnt help but smile
0
Reply
Male 1,085
Maybe i`m just an non-nice individual, but I didn`t smile. Or maybe i`m just really tired...

*MUST GET SLEEP!*

0
Reply
Male 209
Seven-teen Seconds.
0
Reply
Female 538
Uh... well... I muted it 44 seconds in... that was about all the video made me do.
0
Reply
Male 240
Smiled when it was over... whats with all the lip piercings?
0
Reply
Female 1,306
took me 11 seconds.

twas hard to resist, everyone just looks so happy =]

0
Reply
Female 20
I made it through the whole thing without smiling...Am I cold hearted?
0
Reply
Male 11,739
I didn`t smile. But I knew that it was a test so I was able to block it. If that comment had been hidden I might have smiled. Probably would have, but who knows. I know that I didn`t smile on purpose.
0
Reply
Female 491
It took me 6 seconds into the video. Rough day, I suppose.
0
Reply
Female 519
I bursted out in laughter at like 2:00 or something because of the way some bearded guy looked...
0
Reply
Male 386
9 seconds and i tried to think of my dead dog.
0
Reply
Female 525
:| And I laugh at everything o.O
0
Reply
Male 330
ha 6 seconds.
0
Reply
Male 245
I made it through. Then i started cracking up at home pesimistic i m.
0
Reply
Female 767
fifty seconds, because I laughed.
0
Reply
Male 436
Damn, the only reason I smiled was when I read gandhi172`s comment.

I`m on the same page as him.

Waste of my damn time.

0
Reply
Female 931
I didnt smile.. most of those faces made me want to barf though.
0
Reply
Male 374
4 seconds. [:
0
Reply
Female 115
Six seconds.
0
Reply
Male 397
i smiled b4 it started =)
f*ck it, i`m happy =D
even the not-so-good music could ruin this

may i bring death now? please?

0
Reply
Male 2,028
I didn`t smile once throughout the whole vid. Does that make me a cold heartless bastard?
0
Reply
Male 62
I didn`t smile (probably because I`m exhausted), but I still thought this was cute.
0
Reply
Male 2,028
Hey gab, Iroj, it`s working again now. It got fixed.
0
Reply
Male 650
the paper one did it for me
1 second of lolz
0
Reply
Male 625
ok sent
0
Reply
Female 675
i think because i didnt smile it means im cold and heartless

lol

0
Reply
Female 960
Gab I don`t remember the password from last time. Email it to me.
0
Reply
Male 183
yeah i didnt smile. idk. am i weird cuz of that?
0
Reply
Male 543
the chick with the braces was so adowable >.<
0
Reply
Male 8,300
It took my bro`s doppelganger 0.000001 secs to smile, but he`s made of papier-mache, does that count?

0
Reply
Female 2,258
Amber, I remember playing a similar game in brownies, but we had to sit in a circle and someone would drop a scarf and you were supposed to not smile. Whoever did had to leave the circle and then the scarf would be dropped again. I always won. I understand that the whole "you`re not supposed to smile" rule makes people more likely to grin, but for me I just thought, "what is so funny about a falling scarf?"
0
Reply
Female 204
when someone is looking at you and smiling...its hard not to smile back, even if it is just a video
0
Reply
Female 250
The vibrance of their smile is what you want to remember when they`re gone.
0
Reply
Male 24
I didn`t smile... Wow... I just sat there and blinked a few hundred times...
0
Reply
Female 132
must...resist...urge...to...smile!!! AHH!
0
Reply
Male 105
LMFAOROFL 28 SECOND LMAOOOO
0
Reply
Female 687
Oooh Amber, me and my friends always play that game at sleepovers, but it never works, we all just end up cracking up when it`s not even our turn. :]
0
Reply
Female 687
i think the music choice could`ve been better... :/
0
Reply
Female 47
corny.
i had a look of disgust.
0
Reply
Female 308
I didn`t smile at all...at camp we played a game where we all sat in a circle and one person had to make a person laugh then that person would have to etc. I was the only one who didn`t smile. I`ve had a lot of practice not smiling.
0
Reply
Female 960
If you people email me, I KEEL U!!

[email protected]

0
Reply
Male 1,550
I must be evil since I didn`t smile
0
Reply
Male 1,526
Didn`t work for me. I came though, does that count?
0
Reply
Female 960
"something else happened however...."

Dill found out I took over his name and nuked the chat?

0
Reply
Male 1,468
34 seconds..
0
Reply
Male 21
I made it through the whole video without smiling...but I laugh all the time.

Does that mean I`m secretly dead inside?

0
Reply
Male 1,583
i went all the way, but im not even close to being in a smile mood if i was in a better mood i would of smiled at the ones that had the smileys drawn on paper.
0
Reply
Male 527
Did not smile, tried to but it hurt my jaw.
0
Reply
Male 298
41 the stash got me
0
Reply
Male 376
First I smiled at 24 seconds, then resisted til that guy did the funny thumbs uop thing haha. cute clip =)
0
Reply
Male 625
nope....something else happened however....but i dont think it has anythjing to do with the lost password....might as well wait till somebody sees gandhi or turn on the forums and asks them the password to the new room
0
Reply
Male 168
1:45 and the dude at 38 seconds looks just like me
0
Reply
Female 960
"MA CHEK YAHOO CHATT SEE FANCYLAD THERE!"

Hey, while you`re there, tell Fancy to stop accepting reposts (not this, but in general).

0
Reply
Female 195
:41 seconds, the glasses did it for me xD
0
Reply
Male 8,300
> Xan238
> I made it all the way through, but not without substantial effort on my part

Wow, does that mean you`re officially the "Most Miserable Bastard on IAB?"

(jokes, no offense bro)

0
Reply
Female 1,142
10 seconds.

It was hard to hold it in that long; it felt like I was gonna explode. o___o

0
Reply
Male 814
and i think i know the gal at :53....
0
Reply
Female 103
OK I made it to 0:58, the girl with the stuck-on paper smile did it to me.

That.

0
Reply
Male 1,556
IMA CHEK YAHOO CHATT SEE FANCYLAD THERE!
0
Reply
Female 960
Gab, did Dill go on a banning spree or something?
0
Reply
Male 66
2 seconds.

Damn.

0
Reply
Male 625
iroj (thi is gab) .....yea i cant log in either....gandhi and turn have created a new chat...but i cant get a hold of them
0
Reply
Male 287
I made it all the way through, but not without substantial effort on my part
0
Reply
Male 8,300
OK I made it to 0:58, the girl with the stuck-on paper smile did it to me. It made me think "hey, everyone should carry on of those in their wallet for using when they`re in a bad mood"; then while I was still smiling I googled and found this
smiley-teeth pacifier, but the smile left my face when I saw the price - $59US for a piece of plastic!? Luckily I then found a picture of a dog using it and the smile returned.

And PS, it metric countries the word isn`t "Smile", its "Ssixteenhundredmetres" :-P

0
Reply
Male 756
RAINBOWS!!
...And possibly a few unicorns. o_o
0
Reply
Male 814
9 seconds :-D :-D :-D
0
Reply
Female 960
Oh. Any of our room regulars (Alice, Gab, Dill, Opie...ect) I lost the password to our room. HALP

0
Reply
Male 153
0:03

it was a cute girl ...

0
Reply
Male 625
0:40

.....its like yawning, one one does it, you can`t help but do it yourself :)

0
Reply
Female 960
7 seconds...I couldn`t resist cute guy.
0
Reply
Female 681
35 seconds
0
Reply
Male 1,078
Andro:

Rainbows, you say?


0
Reply
Female 10
i fail...i smiled before it even started..i just can`t help it!
0
Reply
Male 99
Almost got me a few seconds in...

Held my composure though...

Better than that old insanity tester one...sheesh that one gets me every time!!!

Insanity tester...

0
Reply
Female 1,516
I didn`t smile because I kept making comments in my mind about the people. I am too judgmental, I guess.
0
Reply
Male 1,078
Arg, 1:47.

I was feeling soulless, and then the fat guy caught me off guard.

0
Reply
Female 2,258
vv That comment made me sad Negative.
0
Reply
Male 756
4 seconds.
Although the stupidest things make me smile...
I just couldn`t help but smile when that funny lookin` girl smiled.
She`s adorable. XD

I feel like puking up a rainbow after watching that. :D

0
Reply
Male 1,598
About 2 seconds. The first girl was creepy and I couldn`t help but laugh.
0
Reply
Male 2,582
I didn`t smile, but I rarely do anyways. In fact this clip made me sad, then angry, then just annoyed ending with numbness.
0
Reply
Female 961
I tried my best not to smile,. I wanted to laugh at first, but held it in. About 40 seconds before a smile came over me lol
0
Reply
Male 886
almost smiled right away, then managed to last the whole clip, but I was constantly thinking negative thoughts to do it, the clip would`ve been nice, though
0
Reply
Male 7
no smiles were created :(
0
Reply
Male 976
I was resisting, but I probably would have smiled if you hadn`t challenged me not to.
0
Reply
Female 986
1:07 haha
0
Reply
Female 182
I stopped at 45 seconds and didn`t smile once.
Mmmm.
0
Reply
Female 2,258
7 seconds for a smirk... 14 for a full out grin.

Though reading the description had me ready to smile as it was. I wanted to prepare not to, but I couldn`t.

Also, I totally needed that tonight. =/

0
Reply
Female 31
I didn`t smile.... But I saw a guy that looked like my science teacher.
0
Reply
Male 7,933
I didn`t smile.
0
Reply
Male 161
Wow.. 2 seconds. I knew what was coming though :P
-Norsak the Happier
0
Reply
Female 1,578
Link: Online Smiles [Rate Link] - It`s an I-A-B experiment--how many seconds before you smile while watching this video? It took me 28 seconds to smile.
0
Reply