Giant Gummy Bear On A Stick

Submitted by: littlemissqt 8 years ago in Misc

Hand made in the US, the Giant Gummy Bear is 88 times larger than a standard gummy bear. That"s a lot of gummy.
There are 50 comments:
Female 154
<FTW
0
Reply
Female 2,927
i prefer the worms, there just the right thickness the bigger the gummi the texture changes.
0
Reply
Female 59
OMG IT IS REAL
0
Reply
Male 988
@troytrooper
What a way to be a D-Bag, starting flame wars with everyone that watches the video isnt excactly a good idea, unless your trying to actually be an ass and spread anger.
and knowing that you will be assuming the tone of my voice incorrectly, its actually almost soothing right now.
0
Reply
Male 2,199
PORTABILITY BEAM! ROFL... and Dean-j, they actually said it takes 88 gummy bears to make it...
0
Reply
Female 175
I WANT ONE!
0
Reply
Male 115
Littlepete50,

You may want to think about what the video said a little longer. They said a regular gummy bear weighs "about a tenth of an ounce" and their giant gummy bear weighs "over half a pound" There for the giant gummy bear weighs about 80 times more, that also means it would take about 80 gummy bears to get the same out come.

Just take a little more time to think before you think you`ve out smarted people.

/flame

0
Reply
Male 1,357
its 88 times the weight, not size. Imagine 88 gummy bears shaped like that. Probs be bigger tbh. Its all maths folks!
0
Reply
Male 1,361

120 Posts Tuesday, November 4, 2008 6:51:36 PM
i was expecting it to be so much bigger than that.

that my friend is exactly what she said

0
Reply
Male 40
Haha. Actuall gummy bear = 0.1. Giant Gummy bear = 8.5. THATS 88 times the size. Uhm... no.
0
Reply
Female 471
Gummy bears are OK, but that`s just too much gummy candy for me.
0
Reply
Female 1,984
... I don`t like gummy stuff much.

-_-

0
Reply
Female 1,287

But now they can.
Think about it.
It weighs over a pound!
It will fight back now!
>.<
Is this real?
If so, I have a new favorite candy on a stick.
Where can I get one?
And Portability beam is genious. I`ll be using that word in my everyday vocabulary now.
Thanks.
AND!

This one is 13lbs.

0
Reply
Male 342
i was expecting it to be so much bigger than that.
0
Reply
Male 493
The guy at :49 looked WAY too into it. Gummy bear erotica, anyone?

And yes. PORTABILITY BEAM LOL.

0
Reply
Male 1,386
woah... i watched a video that was no longer available :O when the other videos appear after the main one, i picked "photo mistakes" and it played, but said it was no longer available. O_O
0
Reply
Male 2,855
you cant bite that without taking the whole bear out of the stick, thats stupid
0
Reply
Female 8
is this real?
0
Reply
Female 15,763
I`m waiting for the giant gummy giraffe on a stick.
0
Reply
Male 731
Yeah, I love it.

...but why did they have to shove a stick up its butt?

0
Reply
Female 216
OMGZ I WANTS ONE LOL
0
Reply
Male 561
$15!!!
0
Reply
Male 17,512
I seen 3lb and 10lb chocolate "headstones" for sale at Wal-mart for Halloween.

Overkill I think.

0
Reply
Male 1,036
"It is ze Venus de Milo de la gummy!"
0
Reply
Female 710
Oh my gawd, I want it
I LOVE gummi bears.
0
Reply
Female 308

0
Reply
Female 374
that was just class! XD
0
Reply
Male 168
omg I need a thousand of these
0
Reply
Female 2,064
I want one without a portability beam. Then again, I can just take it out. XD
0
Reply
Male 3,463
Those gummi bears on a stick... are too small.

I want one the size of a small truck! ... on a stick.

0
Reply
Female 14
lol so it has a stick up its butt?!
I want one..
0
Reply
Female 1,677
Oh and Dakkar I did that too haha.
0
Reply
Female 1,677
Hahaha, I must be half-asleep still but I started laughing hysterically when they said "portability beam". something tells me this won`t be as funny to me later in the day though..
0
Reply
Male 516
Holy Shiza! Mein Vienerschnitzel is HOOJE!
0
Reply
Male 9,306
Newlife, that`s very funny. I wish I could have seen it. XD
0
Reply
Male 536
That looks sickening and diabetes inducing. I don`t want your diabeetus on a stick kind sir.
0
Reply
Female 80
LoofahBoy, don`t even try to speak German, there are so many things wrong with those two words.
0
Reply
Male 33
dont you mean a "portability beam" cakeeey?
0
Reply
Female 109

Everything tastes better on a stick !
0
Reply
Male 254
When i was in high school me and my best friend started "the gummy bear patrol"....we`d lick red gummy bears and stick them to our shirts and run around being stupid!!!...lol....ok, i was a dork, but it was fun and funny!!!!
0
Reply
Male 4,867
i want gummy now :(
0
Reply
Male 11,740
I went into insulin shock just watching that.

Seriously, $15.95 for ONE of them??? WTF???? I can go by about 5 pounds of the regular gummy bears for the same price.

0
Reply
Male 226
The site has a load of junk, example:

"The Fisher Space Pen is a ballpoint pen that will write upside down..!" Weeee

only $20!

0
Reply
Male 1,254
When I was a kid I liked to bite the heads and bodies off of Gummy Bears and then mix and match the colors with different body parts.

In a completely unrelated note, I always wondered why I had to visit the doctor with the very comfortable couch.

0
Reply
Female 464
Want. ._.
0
Reply
Female 649
:O !!!!! GIVE ME LIKE A GAZILLION!!

that was the most rad candy i`ve ever seeenn!!

0
Reply
Male 3,301
Mein gott, that`s disgusting!
0
Reply
Male 118
Mmmmm... gummy bears. Now im hungry. Thanks
0
Reply
Male 924
I WANT ONE!!!

but bigger than that...

0
Reply
Female 1,338
Link: Giant Gummy Bear On A Stick [Rate Link] - Hand made in the US, the Giant Gummy Bear is 88 times larger than a standard gummy bear. That`s a lot of gummy.
0
Reply