Flying Spider Trick

Submitted by: ichamps 8 years ago in Funny

http://view.break.com/597717 - Watch more free videos
Beautiful execution on unsuspecting targets from above.
There are 59 comments:
Male 392
Oh by the way, that argument I was having earlier in this forum? I totally won. Futurama, a show that, while funny, also bases its scientific humor on FACT has a line in the new movie "Bender`s Game" that says "Get on the magical bug!" to which professor farnsforth replies "It`s not a magical bug! It`s a magical arachnid! Can`t you count the legs you dope?!"


Pwned.

0
Reply
Female 31
I would be tempted to take it.
0
Reply
Male 335
In the end, is that limping guy walkin away w/ the sider? XD I luvd how u see the pranker run after him.
--BBW
0
Reply
Male 772
Love the woman who just glanced over at it. Everyone else has the crap scared out of them, she just goes "Oh!" and continues walking.
0
Reply
Female 678
my dad and i used to do this back in the day. good fun
0
Reply
Female 4,028
Haha! I liked the lady who threw her bag at the wall. And the man in the brown suit, haha!

Gees... some people have tempers, hey? It`s just a prank, calm down, little man.

0
Reply
Female 282
Lmfao, i was like... did he just take it?
0
Reply
Female 1,186
Hilarious! xD Catching ordinary people freakin` out is always a good laugh.

"if you still dont understand, go back to first grade"

They didn`t teach me that sh-t in first grade. Maybe that`s why I feel like such an idiot compared to those kids on Are You Smarter Than a Fifth Grader? I know for a fact I didn`t learn any of that stuff when I was their age and it`s intimidating how intelligent those kids are.

/waaay off topic

0
Reply
Male 2,422
Lol good stuff
0
Reply
Male 2,004
somehow i became happy after watching this
0
Reply
Male 126
Lol, the hobo at the end stole it!
0
Reply
Female 15,763
Ahahaha. The guy jogging had way better things to do.
0
Reply
Male 174
omg guy at 1:00 best reaction ever
0
Reply
Male 534
god shut up bug is a word for an insect you stupid
0
Reply
Female 252
I felt bad for the woman that spilled her coffee!
0
Reply
Female 710
A lot of guys were just like,"Wtf" but a few of them spazzed like the guy at 0:58
And almost all of the women got totally freaked out
0
Reply
Male 352
I lol`d at what Domisgood said.
0
Reply
Male 3,014
The guy at 0:58 was my favorite.
0
Reply
Male 1,164
how full of win *walks away to find toy spider and fish wire*
0
Reply
Male 17,512
Funny :-)
0
Reply
Male 9,305
"WAAAAH! MOTHER! What is the MATTER with you!?"
0
Reply
Female 2,064
"Wahhhhhh! MOTHER--" *throws bag*

Oh, awesome. XD

0
Reply
Female 1,427
I love how the big bad business guy is all walking along then... OH SHI---!!!

Oh, I need to do this to my boyfriend. He has 2 black belts, military training, and he`s one of the most stoic people I know.

... and he`s afraid of spiders. XDDD

0
Reply
Female 78
lol. I would`ve had the second lady`s reaction.
0
Reply
Female 27
Oh my god, how about i need to do this at some point.
0
Reply
Female 2,695
i lol`d
0
Reply
Male 2,199
did he say he will stick a finger in his throat? what is this forced Bulimia?
0
Reply
Male 4,867
i love how Captain Under-Armour just leaped over it, he has crimes to solve
0
Reply
Male 510
Man, why do people gotta be so angry at things like this. Well, I could understand the coffee one, but it seemed like a very benign prank.
0
Reply
Female 913
I`d have been so pissed if I were the one with the coffee. I liked the jogging black dudes reaction the best.
0
Reply
Male 2,344
Haha. I can`t think of what else to say!
0
Reply
Male 211
0
Reply
Male 211
ok first of all, bug is not a term for insect:

This is the Merriam-Websters definition:

1 a: an insect or other creeping or crawling invertebrate (as a spider or centipede) b: any of several insects (as the bedbug or roosterroach) commonly considered obnoxious

spiders are a type of bug, and so are all insects. but all bugs are not insects. if you still dont understand, go back to first grade

0
Reply
Male 633
Ok, for the somewhat scientific definition;

Spider 2 body parts, 8 simple eyes, no antennae, no wings and 4 pairs of legs.
Insect 3 body parts, 2 compound eyes, 2 antennae, 4 wings (or 2 or none) and 3 pairs of legs.

Thanks for playing and thanks for google.

0
Reply
Male 196
@desisrule2

"Bug" is a SLANG term for "insect."

And Arachnids are called Arachnids for a reason, and that reason would be, because they`re Arachnids.

0
Reply
Male 392
Really? Because where I`m from bug is a term for INSECT.
0
Reply
Male 211
jojobobisme, arachnids are bugs. they`re not insects. if your trying to prove someone wrong, make sure you`re not wrong
0
Reply
Male 392
BUGGED out? Spiders are arachnids...

/species nazi

0
Reply
Male 3,819
It`s not owned by Wii, this whole thing is an ad for a video game.
0
Reply
Male 3,482
That would be fun.

I`m gonna have to try that, lol.

Except, I`d try to get it in their hair.

0
Reply
Female 4,197
apparently its run or owned by Wii...? wtf is taht about?
0
Reply
Male 667
Just to warn you guys allbuggedout.com is a screamer.
0
Reply
Female 4,197
spiders make my bowels freeze. i wouldve been a screaming flapping sobbing mess :(
0
Reply
Female 2,258
The "oh shi-" guy is basically exactly what my reaction would be. I like spiders.. just not in my face.
0
Reply
Female 694
Aaw! I would`ve tried stealing it XD I love spiders!
0
Reply
Male 534
break.com is not a screamer
0
Reply
Male 534
the reactions from the fully-repsected african american citizens with the same equal rights as white people made me laugh the most
0
Reply
Male 437
dude i woulda been like the "Oh sh*t" guy

im not scared of much but spiders creep me the f*ck out

0
Reply
Female 386
OH SHI---
0
Reply
Male 868
The "Oh shi-!" guy made me laugh and so did the ending.
0
Reply
Female 2,044
if they`d done that to me, i`m sure my reaction would have been the best.
last night i saw something jump high behind me, and i turn around and see a huge spider there.
i went running into my mom`s room, screaming and flapping my arms.
the look on my mom`s face was priceless.
i haven`t gone into the kitchen since..
0
Reply
Female 1,690
I lmao when the black guy went "OH SHI-" hahaha!
0
Reply
Female 61
that was hilarious
0
Reply
Female 649
lol im so going to do that one day. :D

especially to one of my friends. he is like 6`4 and horrified of spiders. you just mention a spider, and he`ll be like "WHERE?!"

the vid made me giggle :D

0
Reply
Male 324
im going to try this
0
Reply
Male 436
Damn! I wish I could think of fun things to do like this. :(
0
Reply
Female 4,225
That made me lolz.

One lady wasn`t even startled

0
Reply
Male 39
Pretty funny.
0
Reply
Male 176
Link: Flying Spider Trick [Rate Link] - Beautiful execution on unsuspecting targets from above.
0
Reply