Chewing Gum Can `Enhance Breasts`

Submitted by: elkingo 8 years ago
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4361563.stm

So to review what we"ve learned from I-A-B: Chewing gum--good. Coffee--bad.
There are 30 comments:
Female 28
<<chews gum...

(no wonder!!)

0
Reply
Male 650
wait... my friend chews gum all the time and she has an almost flat chest...
0
Reply
Male 2,553
bimbo gum :D sweet.
0
Reply
Female 4,376
hmmm. So big deal the boobs get bigger. How avout some kind of magical food that will make them big AND perky. God knows i`d love me some perky ones.
0
Reply
Male 271
Oh sh*t. 80% increase???
0
Reply
Female 1,269
*looks down*
hmmmm
i chew gum ^^
0
Reply
Male 460
yay! somthing to counter the evil cofee!
0
Reply
Female 1,264
Will there be bewbs again?
0
Reply
Male 73
Aww.
No pictures :-(
0
Reply
Male 534
`i don`t understand you` is a twenty seven second song by they might be giants as a part of their `fingertips` suite of <1:00 songs on their 1992 album apollo 18
0
Reply
Male 226
What is your goal, WINNER? I don`t understand you.
0
Reply
Male 764
the amount of homophobia today is amazing x.x
testosterone gum gum chewing (lol)=/= homosexualness

it jsut makes you that much more of a manly man, i wish they made some

0
Reply
Male 534
gum is stupid eat more whoppers orignal malted milk balls
0
Reply
Female 1,578
it doesn`t bother me if you aren`t noisy...

it only bothers me when people make it really loud.

0
Reply
Male 14,330
vv because I`d have to go back to smoking then besides I`m not noisy chewing gum.
0
Reply
Female 1,578
oh god.... please no.

now more people are going to start smacking and chomping on gum... why can`t someone come out with a study saying chewing gum causes brain cancer?

0
Reply
Female 2,258
Bekll... that`s just awkward... the smell good gum.
0
Reply
Male 614
Yea, it may. But when they smack and chomp on gum like cows, that`s a turn-off for me.
0
Reply
Female 1,984
Hmm... I don`t need it... but I might go looking for it if it`s right here in Japan. That`s kind of cool.

I`ve tried pretty interesting gum so far. One is supposed to make you smell good from the inside out. :|

0
Reply
Male 772
"now all we need is a testosterone enhanced chewing gum.... except it wud be like chewing pure man which is kinda gay."

Feeling up for strawberry?! Well how about RAWBERRY!! MADE WITH LIGHTENING! REAL LIGHTENING!!

0
Reply
Female 4,197
*while chewing gum*

I must. I must. I must increase my bust!

0
Reply
Male 374
oh no, my girlfriend drinks coffee all the time! I`ll buy her lots of chewing gum and hope they get bigger =D
0
Reply
Male 14,330
vv That wouold be like steriods which would shrink your balls not grow them.
0
Reply
Male 1,164
now all we need is a testosterone enhanced chewing gum.... except it wud be like chewing pure man which is kinda gay.
0
Reply
Female 153
What in the hell is that in the picture? The gum? Its gross looking >.>
0
Reply
Female 649
its not worth it if i might get breast cancer haha :P
0
Reply
Male 14,330
What if you made a coffee flavored chewing gum?
0
Reply
Female 2,064
*laughs*
0
Reply
Male 5,620
This is a valuable lesson indeed.
0
Reply
Male 5,620
Link: Chewing Gum Can `Enhance Breasts` [Rate Link] - So to review what we`ve learned from I-A-B: Chewing gum--good. Coffee--bad.
0
Reply