Best Mercedes-Benz Commercial Ever

Submitted by: Grizzzzzzzzz 8 years ago Funny

Time to get a new car, gents!
There are 42 comments:
Male 782
haha awesome
0
Reply
Male 40
I wish my Benz gave me laughs like this
0
Reply
Male 354
Nice! I was expecting a double homicide and instead got a laugh.
0
Reply
Male 54
whahahaha must...have...Benz... :D
0
Reply
Male 47
Not in this weather, ha ha.
0
Reply
Female 235
rofl!!
0
Reply
Male 3,296
my ex had a car like this
0
Reply
Male 2,553
sadly, i half get it but half not.
0
Reply
Female 15,763
Ha!

Failed marriages ALWAYS make great commercials.

0
Reply
Male 418
That is how I get all of my ladies!
0
Reply
Male 897
@Mozzie, pay attention. And your from aus too!
0
Reply
Male 75
Whoah... haven`t seen this ad for years. Must have been 5 years or something, when it had been shown on German television.
But pretty funny - Ahh, the good old days!
0
Reply
Male 2,005
lol didnt expect that
0
Reply
Male 286
@ mozzie

The wife was cheating on the husband and she said that he wouldn`t come home due to the weather....at the same time the husband went to his mistress on the side because he knew his wife wouldn`t be expecting him home.

0
Reply
Female 56
...I don`t get it.
0
Reply
Male 181
Oh that was fantastic! Of course you wouldn`t ever see that here in America damn it!
0
Reply
Female 668
man i thought that guy was gunna kill somethiiiiing....
0
Reply
Male 1,815
Unexpected!
0
Reply
Female 4,197
ha! clever
0
Reply
Female 339
Oh that is grand.
0
Reply
Male 1,584
once again, I hate the FCC
0
Reply
Male 1,584
non american commercials are much less terrible then the ones we have in america. :(
0
Reply
Male 1,853
Funny....my dad used to have a Mercedes...shame I don`t get it when I turn 16. I get a Pontiac Vibe...
0
Reply
Female 738
Yeah, This commercial obviously was not made to capture my interest.

0
Reply
Female 1,306
haah!

clever ;D

0
Reply
Female 2,084
lol.
0
Reply
Male 180
ooooooooooooooooooooooooooooooooo
0
Reply
Male 20
Commercials like this one are modern ones and they promote the all "Fun Life" ideas... they include cheating on your husbands, one night stands, ridiculing religions... mass brain wash... all of it... results are all around you, and within you..
0
Reply
Male 663
like you could afford a benz anyways :P
0
Reply
Female 1,578
why do her boobs like deflate when she says "isn`t your wife expecting you?"
0
Reply
Male 178
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
0
Reply
Female 360
ok... so this means that if I let my husband buy a benz then he`s going to cheat on me, I`m going to cheat on him and we`re all going to be one BIGGG dysfunctional family. Yay for not getting that car because that commercial was absolutely inappropriate.
0
Reply
Male 88
awesome
weren`t expecting that ending were you?
0
Reply
Female 44
haha
0
Reply
Male 756
o_o
Yay...for cheating couples...?
0
Reply
Male 5,970
At least there is one thing you can count on

hahahaha!

0
Reply
Male 777
Haha! Cheating couples are funny!
0
Reply
Female 687
omg lol
wow ignore that post.
0
Reply
Male 54
carebear, I think you should choose your words carefully next time, hahaha.
0
Reply
Male 404
lol...
0
Reply
Female 687
aww...
i wanted to see the man explode :/

haha o well, pwned! xD

0
Reply
Male 489
Link: Best Mercedes-Benz Commercial Ever [Rate Link] - Time to get a new car, gents!
0
Reply