Worst Halloween Costume Ever #15

Submitted by: fancylad 8 years ago Weird

Admittedly, this is a great costume. What makes it the worst? Well, you gotta lose a leg to pull it off.
There are 114 comments:
Female 1,205
this again is awesome, and grind house is awesome.
0
Reply
Female 1
You have to honor that. Not only does it look awesome, but she`s positive about the fact that she only has one leg.
0
Reply
Male 1
Judging by the placement of the hole. it is likely where a tube was placed to reinflate a lung. Seriously...how do you suppose she lost a leg...bored one day? slipped with a cheese slicer?
0
Reply
Female 5
just another hole to AHEM poke...i guess
0
Reply
Female 3
Does anybody know what that hole in her ribs is?
0
Reply
Female 78
wth is with the hole in her left side?
0
Reply
Female 311
haha i love that film.
0
Reply
Male 237
its not a belly button, she had an itch and used the wrong leg to scratch it!!!!!
0
Reply
Male 284
Why Does She Have A 2nd Belly Button Under Her Left Breast
0
Reply
Female 1
This girl was in Comicon. My history teacher last year was a big Star Wars nerd and he saw her at the Comicon and even put pics up of her in his classroom. And she`s sexi as hell!
0
Reply
Female 1,690
cherry! :D cewl.
and whats with that hole in her stomach (not her belly button, loser) the other onne....
0
Reply
Male 2,553
o wow?
0
Reply
Male 2,422
I`m aroused and vaugely disturbed at the same time.
0
Reply
Female 668
k if i ever become an amputee (lets hope i don`t...) I am totally getting my fake leg to look like that. Screw the pity party, i`m just gunna party!
0
Reply
Male 1,361
"Some people are idiots."

Some people dont know everything about everything and every every every everything inbetween,

0
Reply
Female 86
hahaah brilliant
and omg ur right about the other bellbutton wtf??

though you could easily pull em off, just takes a hacksaw and a saw drill

0
Reply
Male 3,296
"
Lixa123
Female, 13-17, Europe
305 Posts Tuesday, October 28, 2008 10:27:17 AM
So what about the leg, there`s a hole on her chest - that`s not the belly button."

haha i know right it would be creepy if the belly button was on her chest hehe

you cracked me up. You win for that

0
Reply
Female 579
So what about the leg, there`s a hole on her chest - that`s not the belly button.
0
Reply
Male 1,129
well we might be idiots but at least we arent morons who devote their life to drawings
0
Reply
Female 169
Comicon 07...she was hired to promote Planet Terror.
Some people are idiots.
0
Reply
Male 499
He did warn us...

"Well, you gotta lose a leg to pull it off."

And what`s so bad about it? Only a 5-year old would find that ugly.

0
Reply
Male 369
AAAAAAAAAARGH STUMP!!!!

seriously i nearn passed out give us some warning before that kinda crap

0
Reply
Female 1,231
Well, she`s creative. :D I like to see the morbid-esque fighting spirit of the crippled.
0
Reply
Male 274
She looks like a store mannequin. If it`s not, where sis they find such a hottie, with just one leg??
0
Reply
Male 4,012
Opie, just get a Pirate`s hook.
0
Reply
Female 374
it was all good until i saw her leg
0
Reply
Female 15,763
Someone needs to make me a mangled wrist stick on that can go on my nub.
0
Reply
Female 278
yea, but you need to have the body to wear it aswell, thats another downside.
0
Reply
Male 140
I looked her up, because I`m just that bored (Thanks Ani187 for the reference). She wasn`t in an accident, she had cancer at the age of 9 and they had to amputate her leg.
0
Reply
Male 8,302
> teccaae
> Anyone else notice the gaping hole in her stomach?

No, I usually close my eyes when I look at a picture.

0
Reply
Male 1,815
apparently you also need a second naval.
0
Reply
Female 236
planet terror!!!

gah... i wish i could wear this costume.

0
Reply
Female 25
"It`s fake!" "It`s photoshopped!"

LOL I swear people are so stupid sometimes. Have any of you even CONSIDERED the thought that perhaps this lady may actually only have one leg? I`d put my money on that... As for the hole in her stomach,maybe something from an accident?

0
Reply
Male 438
or maybe she was in an accident and thats like a puncture wound
0
Reply
Male 438
I CALL SHENANIGANZZZ!!!!!!!!!
0
Reply
Female 68
In the picture on the left she is standing on a bath mat.
0
Reply
Female 1,534
zoom* bleh!
0
Reply
Female 1,534
bah! it gets too pixelated when you soom in...
0
Reply
Female 1,534
omg Narikotsu! wtf is that?? im saving this and zooming in on photoshop...thats bizzar!
0
Reply
Male 426
dude....awesome....
0
Reply
Female 164
Has anyone figured out why she has the extra belly button?
0
Reply
Female 4,447
" Octillion
Male, 13-17, Eastern US
93 Posts Monday, October 27, 2008 12:36:14 PM
Painter13, was telling her to "hop in" intentional? If it wasn`t, that would be a hilarious Freudian slip. Also, her name is Lacey Henderson if, for some reason, you want to Google her."
---------
Thanks for the info. I did, indeed, Google her. Seems like a pretty cool chick.
0
Reply
Female 4,197
vv Makes sense to me :D
0
Reply
Male 294
That movie always seemed like a rediculous idea to me. "Oh, whe lost a leg. Lets put a gun on it!!" )-|
0
Reply
Male 82
[quote]Anyone else notice the gaping hole in her stomach?[quote/]

Holy POOOOO:-O

0
Reply
Male 130
w00t!
0
Reply
Female 251
well she`s definitely making the most of things
0
Reply
Male 476
ummm why does she have a hole in her stomach
0
Reply
Female 52
Anyone else notice the gaping hole in her stomach?
0
Reply
Female 101
"but can she fly?"

Well, last_ninja, watch this at the 1:57 mark... that should answer your question... ^_^

http://www.youtube.com/watch?v=SQpXdSC4U...

0
Reply
Male 307
zomg this mofo`s shopped

no no no definately shopped
look how pasty her right leg is
pretty obvious.
lol jk
this reminds me of that guy that got his nub tattood like a thumb

coolest thing ever lol

0
Reply
Male 4,012
"lease she has a costume that works with her disability"

What she said. If you can`t fix it, embrace it.

0
Reply
Male 870
Are we sure she`s missing a leg? Looks to me that it could just be the angle.
0
Reply
Male 610
but can she fly?
0
Reply
Female 101
I`m a movie nerd so I listened to part of the commentary for planet terror...

To answer the question, "How does she fires the gun?" Robert Rodriguez said he didn`t even know, then suggested it has something to do with her doing a lot a keigels (Is that how its spelled?)

0
Reply
Female 289
lease she has a costume that works with her disability
0
Reply
Female 335
Woooooooooooow

0
Reply
Female 213
This is not bad by any conceivable definition of the word.
0
Reply
Male 5,970
Thats not THAT bad, I have seen way worse
0
Reply
Male 28
dame she`s cute
0
Reply
Female 602
"Well, you gotta lose a leg to pull it off."

...and... a hole by your ribs? O__o
What is it?

0
Reply
Male 168
not attractive lol
0
Reply
Male 2,855
and I thought all amputees were ugly!
0
Reply
Male 88
OMG, she has two belly buttons...
0
Reply
Male 9,306
Clever use of a prosthetic. :)
0
Reply
Female 338
I loved Grindhouse! Two awesome movies!
0
Reply
Female 2,258
Oh my goodness. six, you made my day! I didn`t think anyone knew about that black sheep movie. Freaking hilarious.

Also... amazing costume. Wonder what happened to her though... had to of been a pretty horrific accident or something because not only is she missing a leg but she has that puncture scar too.

0
Reply
Male 534
that costume rules what the drat
0
Reply
Male 7,378
lol @ crepesowrath. good eye good eye lol
0
Reply
Male 2,313
That was a fantastic movie. And Black Sheep, the one in the background, was epic as well.
0
Reply
Male 124
What`s with the second bellybutton?
0
Reply
Male 543
i`d hit it.
0
Reply
Male 493
Awesome. Maybe one of the best female amputee costumes you can get.
0
Reply
Male 1,686
sexy
0
Reply
Male 20
the hottest one legged person i`ve seen
0
Reply
Male 2,395
LOL Haven`t watched Grindhouse but I know it`s from that movie... but it`s pretty cool, gives some hot one legged girls to dress up as.
0
Reply
Male 833
DarkProdigy..... in the movie she would do breakdance moves and fire it in all directions, but im kinda curious how you pull the trigger now i think of it....

and yeah id tap it

0
Reply
Male 14,330
"!!!!OMG...is that a bullet hole in her left abdomen?!!!!!!!....a REAL ONE? did she survive a drive-by or somethin?"

No that was probably used to drain fluid from her lungs thats the spot where they stick a tube up into your lungs must`ve been in a bad accident but she`s still cute I`d go for it.

0
Reply
Male 474
This is cool and all, but how the hell can you FIRE the rifle?! What, picking up your own "leg"?
0
Reply
Female 472
OK, most cannon costume ever.
0
Reply
Male 833
i remember the movie she was in.... girl with gun leg action!! it sucked tho.
0
Reply
Male 254
!!!!OMG...is that a bullet hole in her left abdomen?!!!!!!!....a REAL ONE? did she survive a drive-by or somethin?
0
Reply
Female 831
yay for amputees
0
Reply
Female 1,516
If I lost a leg, I would SO want a machine gun leg like that.
0
Reply
Male 740
whys this a bad costume?
0
Reply
Male 1,383
Rofl, Ack Sheep. They should rename it to that really.
0
Reply
Male 1,078
Gomay: I agree, but I`m thinking it`s black sheep, not ack sheep. Makes slightly more sense.
0
Reply
Male 1,383
I wouldn`t really call having a missing leg a costume but ya` know, you crazy I-A-B guys roll a whole lot differently nowadays :P
0
Reply
Female 390
Planet Terror is the best xD But I`d rather dress as one of the zombies than be Cherry Darling.
0
Reply
Male 690
notice on the movie poster on the right picture it says "Ack Sheep [Unrated]" with the date 10/9/07 ...pretty sure it`s that crappy looking foreign movie about sheep going crazy and killing people
0
Reply
Female 590
If I were missing a leg I`d totally do that too.
0
Reply
Male 650
that doesnt make it a bad costume
0
Reply
Male 2,788
eggsnham
"why would this be a bad costume?"


because you would have to lose a leg.
stupid.

0
Reply
Male 817
You just know somebody lopped that leg off of her, put an ugly lamp shade on it, and mailed it to some unsuspecting family with a note telling them it`s a prestigious award they won as a practical joke.

0
Reply
Male 712
I like it.
0
Reply
Male 1,140
why would this be a bad costume?
0
Reply
Male 1,051
um thats epic win. Sorry. That costume beats all others.
0
Reply
Female 24
planet terror... good movie... its one of the grindhouse movies directed by robert rodriguez and quentin tarantino...
0
Reply
Female 12
this is from planet terror. great movie. great costume. it`s almost worth losing a leg to do!
0
Reply
Female 5,139
This is from a film isnt it? ..
im sure it is...
and its an awesome costume xD
0
Reply
Male 228
Painter13, was telling her to "hop in" intentional? If it wasn`t, that would be a hilarious Freudian slip. Also, her name is Lacey Henderson if, for some reason, you want to Google her.
0
Reply
Female 62
cool costume, but the leg part ain`t that appealing :(
0
Reply
Female 960
Very clever!
0
Reply
Male 756
Great costume.
It would suck having to walk on a rifle for the whole night.
I thought it was bad having to walk in stilettos.
0
Reply
Male 324
i dont like cold metal or splinters d;
0
Reply
Male 285
was she in an accident or sumthin .. it looks like she has a scar dimple on her ribcage too ..
0
Reply
Male 11,740
Not because of the leg (or lack thereof) but she does nothing for me. Just not my type. Decent costume though.
0
Reply
Female 660
awesome! for the lady having fun and novelty of it all.not the having one leg part though..
0
Reply
Male 460
so u have two choices u can be the chick from grindhouse or a pirate
0
Reply
Male 1,091
She`s still hot... but i don`t really see a costume...
0
Reply
Male 1,365
Still hot,if I saw her hitchiking I would tell her to hop in.
0
Reply
Female 4,376
And she still manages to look sexy ;-)
0
Reply
Male 350
nice :D
0
Reply
Male 19,881
Link: Worst Halloween Costume Ever #15 [Rate Link] - Admittedly, this is a great costume. What makes it the worst? Well, you gotta lose a leg to pull it off.
0
Reply