The 15 Sexiest Halloween Pop Culture Costumes

Submitted by: littlemissqt 8 years ago in
http://gremlindog.com/?p=390

On Halloween, girls will spend 1 day doing what they refuse to do the rest of the year: dressing up in a sexy outfit.
There are 45 comments:
Female 497
wheres britney spears?
she was pretty sexy she had a costume out at 16 she was hot then lol.. i`d go as her but i`m afraid some muslim will come after me while some rapper sues me for my kids lol xD
0
Reply
Male 28
dorothy from the wizard of oz was my favorite
0
Reply
Male 2,553
Halloween, the one day a year its ok to dress like a slut.
0
Reply
Male 1,078
Aaaand Frog!
0
Reply
Male 199
nice, cant wait for all the parties :D
0
Reply
Female 7
I`m not going to lie. I only dress provocative on Halloween. This year I shall be Sponge Bath Betty. :-)
0
Reply
Female 339
But..they all look like they`ve been bought from an adult shop.
0
Reply
Male 522
girls who got it should wear sexy ones like these.
but the rest should just stick to the traditional blood and gore.
0
Reply
Male 287
site is broken.
0
Reply
Female 660
*cool !
0
Reply
Female 660
They`re pretty cold,nothing wrong with them,I was half expecting them to be like all naked save from a few clothed groins and bust.
But Rainbow Brite...Keep away from my childhood memories perverts!!
lol
0
Reply
Female 602
That`s supposed to be Hermione?
O__o
0
Reply
Male 2,395
Why do they always make it the whorey versions?
Not that I`m complaining...
0
Reply
Female 335
eff the sexyness

im going to many halloween parties as american mcgee`s alice.

blood > thigh high boots

0
Reply
Female 1,441
This is going to be the first Halloween where I`m somewhat old enough to sex up a costume and go to a late night party. I`m gonna be Wendy from Peter Pan thought I would have tottaly done that Alice in Wonderland thing.
0
Reply
Female 4,376
Peach is awesome. I want to dress like her!
0
Reply
Male 1,788
good call sgdp, I too am going as v
0
Reply
Male 355
Heck yea Chun Li FTW
0
Reply
Male 505
Ooo, I want to wear one.
0
Reply
Female 1,412
I wear poo like this everyweekend (not the long stuff ovc) These outfits are shyte all compared to mine :)
0
Reply
Female 419
I wanted the Alice In Wonderland one for this Halloween but I bought a Little Red Riding Hood one instead.
0
Reply
Male 12,138
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

------------------

You know when you`ve been IAB`d

0
Reply
Female 5,139
Nidonemo: over here, they arnt all sexy.. usually you get the option of the sexy version and then the longer skirt or aomething...example:
sexy...
not so sexy


obviously... im a girl, and i go to halloween fancy dress partys, and when im shopping for a costume and going to the fancy dress shops, i dont feel pressure to have to wear a sexy outfit, as there are alot of other options too...
i dont know about other places, and other girls though.

0
Reply
Male 9,305
You know, I may be missing something but it seems ALL girl costumes are "Sexy___" There`s never any regular costumes, just all "Sexy____". I feel as if some may feel they`re being forced to be sexy because the costume manufacturers are too busy with their hands in their pants.

But that`s just me...and that "Wonder Woman" I saw before IAB crashed the site was just laughable. Did you SEE that HAIR!? XD

0
Reply
Female 5,139
haha omg i have this outfit xD


and who says girls dont dress sexy throughout the year....you gotta be kidding me, almost every girls i see in st helens is wearing a skimpy skirt and a backless top. It aint the 50`s no more guys.
You`re not allowed to use that one anymore...

0
Reply
Female 374
:P porn
0
Reply
Male 10,440
nooooooooooooo
0
Reply
Male 889
wtf is this 15 sexiest crap, this isnt vh1
0
Reply
Male 12,138
Happy 18th Opie!
0
Reply
Male 130
And happy birthday Opiebreath
0
Reply
Male 130
I think i-a-b broked it...
0
Reply
Female 15,763
Some year I`m doing Dorothy from The Wizard of Oz. I`ve already got the red sparkly shoes... and ever since I saw that movie I`ve wanted to dress up like her.

Some year when I`m older so it`s okay to be sluttier though, haha.

0
Reply
Male 995
fapfapfapfapfapfapfap

oh, there`s more after wonder woman!

0
Reply
Male 14,331
Somewhere over the rainbow!!! I`ll find that giirrlll!! oh man wow.
0
Reply
Male 807
I want Rainbow Brite.
0
Reply
Male 437
fap fap fap fap fap...
0
Reply
Male 4,793
"Chun Li`s legs are RIPPED."
lol.
makes me want to look up cosplay pics.
0
Reply
Female 100
That`s pretty bad that halloween is classified as "when women show skin". Screw that! I`m going as a zombie. >:D
0
Reply
Female 278
some of them wernt even close, i mean, cinderella was in a LONG dress, but that girls dress was short, i wouldnt have known who the hell she was if i had have seen her on halloween!

screw going bareing the most skin possible, im going as a ninja!

0
Reply
Female 406
Chun Li`s legs are RIPPED.
0
Reply
Female 960
How is Halloween any different from any other night when 75% of the female population under 30 dress like whores?
0
Reply
Female 553
I`m so tired of Halloween turning into a slutfest. Is this a new thing, or have I just become an adult?

=[

I`m STILL going as V. That`s about the most coverage you can get.

0
Reply
Female 182
Actually, I think that one chick pulled off the Jessica Rabbit costume rather well.
Kudos to her for not having it look horrible.
0
Reply
Male 3,301
WTF at the Princess Peach costume...
0
Reply
Female 1,586
Link: The 15 Sexiest Halloween Pop Culture Costumes [Rate Link] - On Halloween, girls will spend 1 day doing what they refuse to do the rest of the year: dressing up in a sexy outfit.
0
Reply