Shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Submitted by: 1CrazyURL 8 years ago in Funny

Senator Clay Davis fighting indictment, shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.
There are 41 comments:
Female 1,199
Hahaha.
0
Reply
Male 73
Haha. The mixture of the sound of eeeeeeeeee and his constipated face kills me.
0
Reply
Male 108
AAHAHAHAHA

that made my day

0
Reply
Male 136
If you haven`t seen The Wire yet, you really should. Easily one of the best shows on TV.
0
Reply
Male 228
This same guy said the same line in the movie 25th Hour. Twice.
0
Reply
Male 233
lol DeFx thanks
0
Reply
Male 338
That was chuckleworthy.
0
Reply
Male 615
Lol DeFx. Thanks for that.
0
Reply
Female 15,763
How did she not giggle?

I would`ve.

I did!

0
Reply
Male 80
If you pause it at :05, it looks like he is taking a shieeeeeeet.

shieeet v2.0

0
Reply
Female 1,306
i want to quote it, but its pointless.
0
Reply
Male 2,076
provocative, yet catchy.
0
Reply
Male 168
lmao. Most unecessary elongated word ever
0
Reply
Male 848
Word of the day.
0
Reply
Male 2,245
this is iab so shouldn`t this post be titled

Pooooooooooooooooooooo!

0
Reply
Male 4,004
Know what`s funny?

the way black people say Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet!

0
Reply
Female 1,134
lol Shieeeeeeeeeeeeeeeet! hahaha
0
Reply
Female 254
Most annoying post title goes to...
0
Reply
Male 510
Holy drat you all need to watch the wire. One of the best shows I have ever seen and I very rarely think that about a show.
0
Reply
Male 42
Boring.
0
Reply
Male 2,313
This clip was pretty shieeeeeeeeeeeeeeeety.
0
Reply
Male 2,553
huh?
0
Reply
Male 712
Hahaha WTF? *tilts head* I need to start watching this show apparently.
0
Reply
Male 503
yea wtf. it seems a little unatural in the scene lol
0
Reply
Male 103
AH! The Wire is the greatest show in the history of television! I can`t believe I came to IAB and found a Clay Davis post! What a great day this is.

And yes, at least within The Wire, this is his trademark line. Watch the show. It`s the best thing ever.

0
Reply
Female 4,028
He came close to sounding like Popeye. Is that a famous line of his or something? Like Jim Carey`s "lahoo-zaher" thing?
0
Reply
Male 100
hahahaha that guy did the same thing in 25th Hour. I guess that`s his trademark
0
Reply
Male 817
Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiit, I love "The Wire".
0
Reply
Female 400
Hahahah wtf???
0
Reply
Female 1,652
hahahahaha
0
Reply
Male 483
i don`t get it...
0
Reply
Female 113
shieeeeeeeeeeet
0
Reply
Male 254
sounds even funnier when you keep repeating it!!!!
0
Reply
Male 124
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMED!
0
Reply
Male 513
wtf was that garbage?
0
Reply
Male 1,685
yeah
0
Reply
Female 1,690
lmao! he took the cake with that.
0
Reply
Male 67
hahahah lol :D
0
Reply
Male 284
Lol
0
Reply
Male 1,091
HAHAHAHHAAHAHAHA
0
Reply
Male 264
Link: Shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! [Rate Link] - Senator Clay Davis fighting indictment, shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.
0
Reply