Dirty Words That Start With The Letter `C`

Submitted by: fancylad 8 years ago in Funny
http://www.atom.com/funny_videos/the_letter_c/?brand=iambored

The Electric Company never really got around to teaching us how to say these words, and for good reason.
There are 36 comments:
Female 360
Lulz. I`m going to hell for finding this funny.
0
Reply
Male 2,553
....lawl.
0
Reply
Male 848
That was fuuuunny!
0
Reply
Male 430
Whore. Nun.
Whorenun!
0
Reply
Male 11,739
c

rappy


Crappy video!

0
Reply
Male 83
Crap!

-Awkward Silence-

0
Reply
Male 10,440
haha! not bad. Not bad at all.
0
Reply
Female 2,044
lol, c.unt = mean person.
0
Reply
Female 2,044
"cuh. mean person. country! we love that country!"
hahaa wowww. :D
0
Reply
Female 481
I KNEW the mean person part was coming.
haha coming get ittttttttt :DDD

i`m perverted.

0
Reply
Female 2,064
Yup, I knew I shouldn`t have watched that...o/////o;
0
Reply
Female 85
lmao
"Cuh"
"-leavland steamer"
"Cleavland Steamer"
0
Reply
Male 1,051
bad.
0
Reply
2,767
i guess i`m not getting it
0
Reply
Male 19
@ Hungwell: What? What does that have anything to do with this? )-|
0
Reply
Female 367
The day I see a good film on Atom films is the day the world ends.
0
Reply
Male 633
well that was... interesstinnnnng.
mad me laugh at points but still kinda horny... i mean Corny
:P
0
Reply
Male 1,182
mean person
0
Reply
Female 345
those teeth were massive... lips couldn`t cover... sooo distracting
0
Reply
Male 410
My college roommate`s girlfriend was a super fat mean person. I still hate her to this day. She sucks at life.
0
Reply
Female 1,211
LOL Been awhile since I saw anything on atom.
0
Reply
Male 436
cunnilingus
0
Reply
Male 995
Last word summed it up pretty well
0
Reply
Female 2,258
Opie, I was more focused on her misshapen forehead.
0
Reply
Female 3,001
so that was crap.
0
Reply
Male 5,620
I think these people are on

crack!
Cocaine!

Crack Cocaine!!!

0
Reply
Female 5,139
"Thursday, October 09, 2008 12:06:41 AM
Did anybody else REALLY want to know what the two profiled and silhouetted faces looked like? Especially the girl and her massive teeth..."

i do now...i thought they were both guys xD

0
Reply
Female 5,139
the end caught be by suprise D:
but that was pretty funny xD
0
Reply
Female 235
lol wtfness
0
Reply
Male 591
I was hoping that could have been better then what it actually was. It got really annoying about 30 seconds into it. Sorry =/
0
Reply
Male 959
I think they were stretching it a bit with `crazy`.

Oh, and they left out c*ckmuncher

0
Reply
Male 679
Huh? Why would the electric company teach us how to say words? I really don`t get it; not funny at all :/
0
Reply
Male 9,305
I...feel so...so very dirty...
0
Reply
Female 15,763
Did anybody else REALLY want to know what the two profiled and silhouetted faces looked like? Especially the girl and her massive teeth...

PS, I`m waiting for `S`. :D

0
Reply
Male 3,625
CLEVELAND STEAMER
HAHA

This is pure gold.

0
Reply
Male 20,828
Link: Dirty Words That Start With The Letter `C` [Rate Link] - The Electric Company never really got around to teaching us how to say these words, and for good reason.
0
Reply