Square Team

Submitted by: fancylad 8 years ago Games

Work as a tean to get to the exit. Click on the square that you want to control, then use the arrow keys to move it.
There are 31 comments:
Male 3,842
I solved level 12 in the fewest moves possible and still cannot play level 13. Is that a sick joke?
0
Reply
Male 12
I think its ok.. Working as a Tean is amazingly fun. But the annoying adds must go!
0
Reply
Male 2,395
OMG the `n` in tean is bothering ne so nuch >_<
0
Reply
Male 44
It was okay. Did something new-ish, and didn`t fail at it, so it`s good in my books.

Now the next steps, Mr. Author, are to polish it up and make a sequel!

0
Reply
Female 209
It won`t let me play the last level, arrg
0
Reply
Male 2,553
i didnt really like it that much. too slow paced.
0
Reply
Male 1,468
Yay working as a tean.
Teanwork is key, mind you.
0
Reply
Female 283
On level 4 one of my blocks jumped into another (instead of on top) so I have 2 blocks in the same square, and neither will move ^^;;

It froze my game.

0
Reply
Male 1,254
Game is pretty glitchy...
0
Reply
Male 5,970
O.o once again Im at school and like everyone here spends there whole math class playing block dude...is IAB stalking me?!
0
Reply
Male 686
I love working as a tean!
0
Reply
Male 179
mine wont let me go onto level 13 :@ grr!
0
Reply
Male 295
solved 1-12. level 13 was not unloockable. Great game.
0
Reply
Male 12
Is 13 unlockable - says I done 12 successfully even tho it looked like a glitch - but still cant unlock 13
0
Reply
Female 15,763
This is annoyingly slow.

D<

0
Reply
Male 426
ok, seriously - I can`t do level 4 - I feel so dumb.
0
Reply
Male 350
matt you don`t happen to have an operating system based sound mixer? :)
0
Reply
Male 4,004
Works fine, other than the friggin in-game ads.

Gets harder after level 10.....holy crap...I hate restarting because of ONE stupid move near the VERY end.

0
Reply
Male 369
i refuse to play because i cant turn that music off
0
Reply
Female 929
WTC< Robotnel? WTH is WTC?

AND YOU GUYS AREN`T TRYING HARD ENOUGH

(That`s what she said)...

0
Reply
Male 17,512
Tried doing Level 12 in the fewest moves possible, still will not unlock level 13
0
Reply
Male 17,512
Hmm, I finished level 12 and level 13 will not unlock for me to play.
0
Reply
Male 26
I can`t play lvl 13, wtc?
0
Reply
Female 1,589
LOL, I got my block stuck in lever 4. XD
I pressed down the green button, them click on the block below to jump, and it got stuck in the green floor the slides out.
0
Reply
Female 1,690
its funny how they get squished ^___^ lol
0
Reply
Female 1,690
blockz O_O ...i give up...
0
Reply
Male 541
Ah, it`s working for me... Yeah, it also reminds me of Blockdude ^^.
0
Reply
Male 602
Block dude FTW!!!
0
Reply
Male 541
Fancylad + typo!?!?! No such thing!


Also it wont work for me...

0
Reply
Male 124
reminds me of block dude on my calculator, and many hours of not paying attention in class.
0
Reply
Male 19,873
Link: Square Team [Rate Link] - Work as a tean to get to the exit. Click on the square that you want to control, then use the arrow keys to move it.
0
Reply