Slip and Slide Penis

Submitted by: The_Maddog 9 years ago in Funny
/media/90481_SlipNSlidePenis.flv
Totally SFW, but this girl should never be let near a man!
There are 57 comments:
Male 22
This is supposed to be a giant penis!? Come on, mine is at least twice that big.;-)
0
Reply
Female 340
luckyse7en really said......"Please direct your attention towards my pun. Admittedly I do think it`s clever, but I think that you think so highly of me, that I want you to know that I would never resort to using such a commonplace literary device in my prose. Therefore, I would like to formally renounce my attempt at humor and assure you that I am above making puns as a writer, as a pupil of language, and as citizen of Earth"
sorry for picking on a canadian boy but it was too easy. no one care if your pun was intended.
LONG LIVE MADDOX!!!
0
Reply
Female 68
this will be sent to every man she has EVER met.
0
Reply
Female 375
lmao. she broke a penis....she might as well give up on having sex ever agasin. =p
0
Reply
Male 612
my penis is name secret..."strong enough for a man...made for a woman" OHHH YAAAA...lol
0
Reply
Female 282
hahaha it just popped right off.
0
Reply
Male 2,395
Uh oh, she forgot protection!!!!


And no, the pun is not intended.

0
Reply
Female 35
lixa: it`s hinder - lips of an angel.
0
Reply
Male 2,553
Insert Ball breaking joke here___________

kinda girls u wanna take home to mom no?

0
Reply
Female 2
Mmmm nuts.
0
Reply
Male 4,867
OMG his balls fell apart!!
0
Reply
Female 579
What the hell was the song in the background!! D: Every time the chorus came up, or maybe something recognisable, they started laughing SO dratING LOUD and ANNOYINGLY that I wanted to slap them just so I could hear the music DX

And yes, lol at the video.

0
Reply
Female 1,211
AHAHAHAHA She bust a nut!
0
Reply
Male 282
Ugh. A real ball buster, that girl. At least they weren`t blue...

You ladies will never understand the pain a man feels just watching that.

0
Reply
Male 2,372
Don`t us guys all wish WE had a 7 foot côcks that were 4 feet in diameter. According to all the spam, we`d ALL get the ladies...big time!
0
Reply
Female 1,407
LOL pretty defective device :-P
0
Reply
Male 1,540
OH MY GOD I`M TURNING GAY RIGHT NOW!!!
0
Reply
Female 700
AWESOME!
0
Reply
Male 31
Sorry. But thats bustin a nut right there!
0
Reply
Male 2,510
"I want a giant penis!"
Thats what he said

thats what she said.
right before she went into surgery...heh

0
Reply
Female 111
booo
0
Reply
Male 7,933
"as a girl this is the first time i`ve experienced penis envy! lol"


HA FREUD WAS RIGHT!!!

0
Reply
Male 11,739
OUUUUUCH!!!
0
Reply
Male 493
Ow ow ow. Whenever a guy sees something that even SUGGESTS damage to the genitals, they`ll feel it for at least 10 minutes afterward.

And did anyone notice that the inflatable dong had a f***ing HAPPY FACE on its tip?!

0
Reply
Male 772
Another group of idiots making anything and everything a joke...

Not interesting, to say the least...

0
Reply
Male 438
got the shivers and crossed my legs when the nut popped off
0
Reply
Male 1,835
... lololol penis
0
Reply
Male 882
that`s assult brutha
0
Reply
Male 2,855
thats why shes single
0
Reply
Male 2,788
dont let her anywhere near my right testicle
0
Reply
Male 184
lol break those pink testicles!
0
Reply
Male 614
That looked painful!
0
Reply
Female 6
I used to have the same exact blow up penis...except mine was way smaller :( as a girl this is the first time i`ve experienced penis envy! lol
0
Reply
Male 1,497
sh-sh-she....broke.... my right....testicle.... pain......and hurt...
0
Reply
Male 511
Yah, i imagined that pain and winced
but i like the smile on it
0
Reply
Male 9,305
Ooooh, girls, play gently! O_o;
0
Reply
Female 1,690
yeah...camera girl sounds annoying...and....dumb >: /
0
Reply
Male 2,028
I`m feeling imagined pain...
0
Reply
Male 3,369
davymid
Male, 18-29, Europe
1682 Posts
[ Delete Post ] Monday, September 08, 2008 4:02:59 PM
^^ "Totally SFW"

Maddog, it`s an enormous inflatable c*ck and balls. Where the hell do you work man, a brothel?
---------------------------------------------------

If I did...do you really think I`d have time to be posting here?

0
Reply
Male 247
A detached testicle: "that was awesome!".

Comfort zone: nil.

LOL

0
Reply
Male 5,970
Thats what she did! Nvm....
0
Reply
Male 12,138
^^ "Totally SFW"

Maddog, it`s an enormous inflatable c*ck and balls. Where the hell do you work man, a brothel?

0
Reply
Female 1,545
"See, that would be comparing that Ostrich to this Whale.... are you happy now?"

lol thank you, ptk. My faith in the male IAB community is one step closer to being restored.

0
Reply
Female 15,763
Damn, prime.

Walked into that one..

0
Reply
Female 5,139
we should all get a free giant inflatable penis when we are born...you know... as a birthday present
0
Reply
Female 602
Well...
...that was random...
0
Reply
Male 7,933
"Only 2 comments from males likening their own penis size to the size of this blow-up penis?
Really?? Only two!?!?"

See, that would be comparing that Ostrich to this Whale.... are you happy now?

0
Reply
Female 1,545
Only 2 comments from males likening their own penis size to the size of this blow-up penis?

Really?? Only two!?!?

0
Reply
Male 7,933
"I want a giant penis!"

Thats what he said

0
Reply
Female 15,763
I want a giant penis! Why do THEY get one...

That and the giant penis costume. Oh yeah.

Man, I`m glad I didn`t have the balls to wince at that.

0
Reply
Female 126
that even made ME hurt
0
Reply
Male 1,091
Ouch!!! Wait... one, two... phew!
0
Reply
Male 7,933
... is this what they mean by busting a nut
0
Reply
Female 5,139
that was hilarous..until the girl holding the camera said "that was AWSUM" ... ohgod :-|

but.. haha xD

0
Reply
Male 115
omg


...I felt that.

0
Reply
Female 156
im confused at why they owned a giant peepee.
also, i think everyone should have one.
free giant peepees for all!
0
Reply
Male 3,369
Link: Slip and Slide Penis [Rate Link] - Totally SFW, but this girl should never be let near a man!
0
Reply