Emo Cows

Submitted by: send55 8 years ago in Funny

We cry because you cook us.
There are 46 comments:
Female 35
wtf!
0
Reply
Female 2,044
hahahaa, thats awesome!
i love his hair :D
0
Reply
Male 2,553
cow? yak? whut?
0
Reply
Female 326
That cow`s got some awesome bangs.
0
Reply
Male 318
lol
0
Reply
Male 228
Ha SynAngel, great pun. And wjile we are on the topic of wrists and suicide and cows and such, how exactly would a cow hold the razorblade? In its mouth?

Heh heh....emoo.

0
Reply
Male 988

Make it not so.

0
Reply
Female 929
:D Nice cow. Nice fringe, Looks like my mate Thom.
0
Reply
Male 848
So does anybody know how they kill themselves?
0
Reply
Male 169
Highland cattle are awesome! so awesome in fact that William Wallace rode one into battle with a lazer gun in one hand and a live haggis in the other. Comparing them to emo`s removes some of the awesomeness...
0
Reply
Male 38
there so emoo
0
Reply
Male 4,867
yh millythekid i went on a german exchange, they`r everywhere
0
Reply
Female 86
tbh people are more and more taking the piss out of scene kids (serves em right)

you only ever see emo`s when they`re german exchange students or 11 year olds

at least that`s how it is where i live...

0
Reply
Male 143
The emo thing is still around... it`s just that making fun of emos is gettin kinda old and the fad is fading out.
0
Reply
Male 1,003
LMAO!
0
Reply
Female 1,228
awww cute.
BTW, is the emo thing STILL around??
0
Reply
Female 710
Awww, I love highland cows D:
0
Reply
Female 5,139
"Monday, September 22, 2008 8:14:38 PM
That cow looks like a surfer/hippie/emo hybrid. I wish my lawn was emo, so it would cut itself. "

i can`t believe someone actually said it xD my god..
and lol at its hair xD

0
Reply
Male 350
best thing is emo cows already slice themselves up with razorblades before a human gets to them.. less work for the teeth
0
Reply
Female 4,197
[email protected] comments

I thought it was a cute post

0
Reply
Male 1,461
You`d think they liked to be cut.
0
Reply
Male 3,482
Good! An emo cow. Now we won`t have to waste time in the slaughter house! But we won`t tell them that we eat them until they`re tender.
0
Reply
Male 288
Sh*t, I should look at my keyboard more often. :(
0
Reply
Male 35
lol, I just had a sudden urge to eat steak.... mmmmmmm.... steak.
0
Reply
Male 1,089
wtf rickygto? ^ that ones easy
0
Reply
Male 1,089
nah i don`t really like the idea of a V. i just don`t thanks though.btw these cows dominate shirts i lost a good portion of mine to one just like this
0
Reply
Male 1,835
poor cow. all it wants is a little attention... and fallout boy... i don`t think i want to give this cow attention if all he`s gonna do is waste it on listening to fallout boy
0
Reply
Male 288
AH HA!!!! But can you make up arrows... that is the real question!!!!
0
Reply
Female 15,763
Um..

VVV? V`s?

0
Reply
Male 1,089
lol... how do you make a down arrow opiebreath?
0
Reply
Female 15,763
Haha, Air, a meat cow.

"Hey Betsy, what kind of cow are you?"
"Milk. You?"
"I`m meat. What do you think these labels mean?"
"Uhh... nothing, Dazy. Nothing."

0
Reply
Female 179
I want an emo cow... gimme!
0
Reply
Male 62
Hmm... I just saw that on Imagechan...
0
Reply
Male 591
Seeing the comments are funny.

If I ever made an mmo, it would have /wrists, and it would kill your character same with /suicide.

x)

~yes I know offtopic~

0
Reply
Male 1,089
thats a scottish highlander. they are often at fairs and are a meat cow. i think their awesome
0
Reply
Female 675
pahaha.
0
Reply
Male 386
That cow looks like a surfer/hippie/emo hybrid. I wish my lawn was emo, so it would cut itself.
0
Reply
Female 15,763
Well they do have reason to be emo...
0
Reply
Female 631
ehh..
0
Reply
Male 5,970
Hahaha, great...but this is a very odd post
0
Reply
Male 1,556
Lawl.
0
Reply
Male 327
i like that slant its got in its hair, very emo
0
Reply
Male 342
./cry ./emo ./wrists ./suicide
0
Reply
Female 1,690
LOL
ive seen a bunch of emo horses, never emo cow...nice
0
Reply
Female 1,269
lol
so simple its amazing
cows are adorable...
0
Reply
Male 318
Link: Emo Cows [Rate Link] - We cry because you cook us.
0
Reply