Creepy Japanese Fembot Commercial

Submitted by: coconutnut 8 years ago in Weird
/media/47035_CreepyJapaneseFembotCommercial.flv
The last second will haunt your dreams.
There are 38 comments:
Female 119
LOL man,I`m called a robot cus apparently I show no emotion, I sooo wish I had Brandons email...
0
Reply
Female 374
bloody ghecjaihbcf
0
Reply
Female 159
I`m scared, hold me!!
0
Reply
Female 1,407
It wasn`t as creepy as I anticipated but somehow I feel some sort of deja vu on that last second of the clip...Hmmmm. -__-
0
Reply
Male 498
AGHGHHHHHHHHHH AGHHHHHHHHHHHHHH my intestines!
0
Reply
Female 344
LOL AHHHHHH
0
Reply
Male 2,553
omg the last second was WTF
0
Reply
Male 3,301
dratING JAPANESE!!!!!

AAAAAGGGHHH!!!! O.O

0
Reply
Female 460
She will eat your intestines while you sleep.

Be afraid. .________.

0
Reply
Female 68
Reminds me of Jen from "Dark Crystal"

-just me....

0
Reply
Female 54
holy poo the last second scared the crap out of me!!!
0
Reply
Male 117
Fembot`s sufferage? I can tell it`s already gonna happen.
0
Reply
Male 64
oh horse poo, i think i just had a heart attack
0
Reply
Female 5
O_O Looks too weird 4 me.
0
Reply
Female 1,269
*shudder-town*
0
Reply
Female 687
Hey it`s that woman robot! Wow, can`t believe they put her in a commercial... o.o
0
Reply
Female 1,545
My heart actually skipped a beat.

Oh creepies.

0
Reply
Female 15,763
Wow, facial muscles must be REALLY complex if they look that crappy when we try and make it a robot.
0
Reply
Male 2,395
ROBOTS ARE SLOWLY TAKING OVER THE WORLD, I TELL YOU!!!!111
0
Reply
Male 12,138
Converse, how can I hold a grudge against a man who likes Stairway, TopGear, Family Guy, and above all, QI....

Good times, brother.

0
Reply
Male 1,270
haha good times Davy <3
0
Reply
Female 179
I was more creeped out by the lumpy forearm
0
Reply
Male 169
Ewww. Vally of uncanniness here we come!

and lol at the dawn comments.

0
Reply
Male 12,138
Touche, Converse, touche.
0
Reply
Male 848
Cute.
0
Reply
Male 115
"Converse mate, you`d tap the crack of dawn if you could get near it."

Oh, I never knew your mum`s name was Dawn...

****************

wow, that was a wicked burn. Someone needs to see a doctor.

0
Reply
Male 1,270
"Converse mate, you`d tap the crack of dawn if you could get near it."

Oh, I never knew your mum`s name was Dawn...

0
Reply
Male 1,244
So what we need to learn here is that robots run on sunlight. Therefore, we need to scorch the sky to force them to pick up a new source of energy. Wait, this sounds familiar...
0
Reply
Male 1,072
Wednesday, September 10, 2008 8:30:47 AM
Why a robot? I`d like to hear what she`s saying if it`ll make more sense out of the commercial.

its a suntan lotion commercial what else u need to know :p

0
Reply
Male 970
WTF???
is that the new way of making people remember your brand?
because it worked -.-
0
Reply
Male 703
was that last part supposed to be a wink? because if it was i think she was winking at me..
0
Reply
Male 2,388
robot worried about sunburn on its unholy evil biologically made virus infested pasty dough like skin. 0_0 anthrax anyone?
0
Reply
Female 53
Sun lotion? Hmm... robots and sun lotion?
0
Reply
Male 12,138
Converse mate, you`d tap the crack of dawn if you could get near it.
0
Reply
Female 710
Why a robot? I`d like to hear what she`s saying if it`ll make more sense out of the commercial.
0
Reply
Male 284
O M G............. I Am So Scared Rite Now...
0
Reply
Male 1,270
I`d tap that.
0
Reply
Male 386
Link: Creepy Japanese Fembot Commercial [Rate Link] - The last second will haunt your dreams.
0
Reply