2 Girls 1 Cup : Disturbing Remake

Submitted by: Crz4mets2 9 years ago in Weird
/media/54662_2girls1cupremake.flv
WTF of the Day. No nudity or feces, but somehow, this video manages to be even sicker than the original 2 Girls 1 Cup.
There are 110 comments:
Male 2
AHHHHHHHHHHHHHHH
EWWWW
0
Reply
Female 1,653
that guy has issues
0
Reply
Female 143
gross
0
Reply
Female 16
All I could think through this was, "Man, he`s weird, but his eyes are STUNNING!" LOL
0
Reply
Female 22
2guys1horse
0
Reply
Female 614
sadly, one of my faves :D
0
Reply
Female 119
WTF
0
Reply
Female 278
lol, its a candy barbie! woo!
0
Reply
Female 46
Uhhh... What?
0
Reply
Male 11
u guys are pussies if u think its grosser then 2 girls 1 cup
0
Reply
Male 247
Crispin Glover`s new promo?
0
Reply
Female 71
the drat? noooooo!
0
Reply
Male 136
That was awesome. I would watch 2 girls, 1 cup but I`m worried it would haunt me forever. My friends say a lot of mental preparation is required.
0
Reply
Female 39
What the hell was that?
0
Reply
Female 24
omg i was so disgusted, then when he tore the dolls head off i right out laughed my own head off...ehh
0
Reply
Female 344
omfg i think i just puked a little
0
Reply
Male 1,361
WHYYYYYY!!!!!!!!!! teh internetz arr going 2 kill uz alls
0
Reply
Female 16
It just disturbs me coz he licks the doll... i have a wierd thing about dolls - they kina freak me out... Damn, i have issues o.O
0
Reply
Male 1,114
Hot...

May I say I loved Big Brother`s parody of it; 2 girls 2 bogie...

0
Reply
Female 62
Hahahaha. Loved the music.
0
Reply
Female 427
I got a little bit hungry for chocolate pudding XD
0
Reply
Female 929
:`( That bloke`s special needs scare me
0
Reply
Female 4,376
suparmon 2 girls 1 cup is this hott viral video. look it up you`ll love it. have your parents watch it with you too they`ll get a kick out of it
0
Reply
Male 109
ahah funny :D
0
Reply
Male 564
That`s what I call giving head.
0
Reply
Male 70
the part when he bites the head off is great....lol
0
Reply
Male 265
STUPID!!!!!!!
0
Reply
Female 87
i have never seen 2 girls 1 cup. wots it bout?
0
Reply
Female 1,306
is this what hobos do if they somehow obtain a camera and a computer?
0
Reply
Male 3
oh ya gross not like the first one but sick funny.

|-X

0
Reply
Male 3
0
Reply
Female 2,289
There goes my chinese food.
0
Reply
Female 2,044
i`ve never watched 2 girls 1 cup...and i`m not planning too.
but this video is very disturbing...
0
Reply
Male 876
O_O Holy.... GUHHHHHH!!!
0
Reply
Male 92
i still think the original is more disturbing...
my brother in law told me not to watch it... which made me wanna watch it more...
and now im traumitized at age 13...
and why do it keep doind dotdotdots?
0
Reply
Female 24
Oh my.

T-that surprised me.

0
Reply
Female 606
When I read the description, I was like "nothing can be sicker than 2girls1cup! that`s bs!" Until I watched the video... I think I`m gonna need a therapy.
0
Reply
Male 1
lol
0
Reply
Male 1,049
It puts the lotion on its skin!
0
Reply
Female 2,672
mr bean`s new movie ! :o kl
0
Reply
Male 197
That is the nastiest thing ever.
0
Reply
Male 1,365
Wow, a gross homage, in drag nonetheless...why?
0
Reply
Male 89
great, i come here to get away from my hangover and i see this. im going back to bed
0
Reply
Male 982
Aww.....it`s trying to be human.........sort of
0
Reply
Female 374
i just watched the first two seconds of it O_O and i was like, no drating way im watching that poo again >_>
0
Reply
Male 493
Judging from the comments I think I`ll keep my dinner thanks :-D.
0
Reply
Male 9
that guy is very high on heroin. i am not joking.
0
Reply
Male 1,835
dear parents, use protection,

dear mandie, use internet. other avi, i could change mine but i`m too lazy, hence; you will have to be unlazy for me. enjoy your new avitar thingy

0
Reply
Female 107
It disturbs me more what he`s doing to that poor Barbie. Gross!
0
Reply
Male 130
Stupid and wtf, but not digusting.
0
Reply
Female 46
UGH! I am about to barf at that guy`s disgusting mouth.
0
Reply
Male 297
"I don`t know whether to laugh or cry."
laugh. it`s the only way to make it better
0
Reply
Male 3,296
omg thats wrong
0
Reply
Female 216
WTF O_o? He seems to be enjoying that a little TOO much after one point..
0
Reply
Female 28
WTF THAT WAS STUPID :-l
0
Reply
Male 1,385
Freak!!

*shudders violently*

0
Reply
Female 1,269
o my godd.
ew
just...
*shudders*
0
Reply
Female 1,006
I don`t know whether to laugh or cry.
0
Reply
Male 270
Ya negative id say Fancy deffinatly should stop submitting his own vids.
0
Reply
Female 472
D: D: D:

There are no words, just emoticons.

0
Reply
Male 420
at least the original has hot girls in it. even if they are pooting on each other
0
Reply
Female 215
Umm...disturbing :-/
0
Reply
Female 6
oh my god
and i used to like chocolate
0
Reply
Male 2,582
Just Fancy playing with his dolls again.
0
Reply
Female 24
Wow. How come when I submitted this two months ago it didn`t get put up? z.z
0
Reply
Male 761
anyone else wants some chocolate pudding right now?
0
Reply
Female 1,690
O____o ew...he got hair in his mouf, ick.
0
Reply
Male 2,313
"kitwatson
I`m just gonna go die now, kay?"

Take me with you? Life will never be good again after seeing that.

0
Reply
Male 222
I don`t know why I kept smiling and ew-ing at the same time.
0
Reply
Female 91
I didn`t know there was cannibalism in 2g1c. Of course, I never watched it myself...
0
Reply
Male 1,091
I`ve seen this... well, the first 15 seconds at least... thats all I could stomach!
0
Reply
Male 2,506
xD lmfao
0
Reply
Female 364
I`m just gonna go die now, kay?
0
Reply
Female 511
I don`t know which is more disturbing... the fact that it`s another 2g1c vid remake, that the guy`s wearing a horrible wig... or that he has a barbie doll >.> Weird in every way, shape, and form.
0
Reply
Male 5,970
no.....please no more
0
Reply
Female 133
ok this is sick and retarded
0
Reply
Male 2,395
1 Guy, 1 Doll, 1 Retarded Video.
0
Reply
Female 192
Did he eat it`s head?! o_o
0
Reply
Male 1,837
thats the most retarded thing ever.
0
Reply
Male 2,855
i dont get if this was supposed to be funny or disgusting, i guess neither
0
Reply
Male 244
so no one else is turned on?
0
Reply
Female 15,763
So I was wondering how it could not include those things and still be gross...


But now I see.

Ah yes, now I see.

0
Reply
Female 173
truly disturbing.
i bet he plays with all his other dolls like that.
0
Reply
Male 1,766
Its worse than the origanal
0
Reply
Male 2,553
T_T
0
Reply
Male 1,718
that thing will come and rape me in my dreams..... I want to pull my brains out of my arse to escape
0
Reply
Female 119
i....i dont.....

please... please no.....i

*cries*

0
Reply
Female 631
...thats.. nightmarish..
0
Reply
Male 242
I wish they made something so I can "unsee" things...
0
Reply
Male 77
OH GOD
OH DEAR GOD WHY!?
that... thats just not right... why...
ew.
0
Reply
Male 1,263
...*pukes*
0
Reply
Male 493
AUGH, MY EYES.

That was one of the THE MOST disturbing ways I`ve ever seen a person eat pudding.

...And the DOLL. This guy is incredibly creepy.

0
Reply
Female 2,220
OH good god. His face.
HIS FACE.
OH GOD.
0
Reply
Male 276
WTF??? this is stupid
0
Reply
Male 117
this gets approved?? this is BS, I`ve submitted good videos.. and this really pisses me off..
0
Reply
Male 2,592
I don`t ever want to see that again
0
Reply
Male 147
Well I`ve gotten my weekly dose of disturbing. Was even more so becuase I skipped forward and he was rolling the doll`s head around in his mouth.
0
Reply
Female 460
It was so disturbing, I feel like curling up into a ball and crying.
0
Reply
Male 904
theres something interesting about his desperation.
0
Reply
Female 913
disturbing to say the least.
0
Reply
Female 3
....
0
Reply
Male 848
Refer to my comment on "maggots in head".
0
Reply
Male 260
lol
0
Reply
Male 740
um...right...
0
Reply
Male 2,159
Make it stop!
0
Reply
Male 1,894
he seems like the type of guy who would get his rocks off to the original 2 girls 1 cup.
0
Reply
Female 767
Yeah. That was definitely disturbing.
0
Reply
Male 386
A bit unnecessary.
0
Reply
Male 509
I don`t much care for

"1 guy in a wig, 1 doll girl, 1 cup"

0
Reply
Male 142
Link: 2 Girls 1 Cup : Disturbing Remake [Rate Link] - WTF of the Day. No nudity or feces, but somehow, this video manages to be even sicker than the original 2 Girls 1 Cup.
0
Reply