San Francisco Zombie Walk 2008

Submitted by: damncoolpics 8 years ago in Weird

Zombies take over the city of San Francisco. Braaaaaaaains!
There are 33 comments:
Female 188
hmmm, that`s more zombies than usual.
0
Reply
Male 193
Am I the only one that was laughing the whole time?

Freaking hilarious, imo.

0
Reply
Male 111
Zombie walks are so fun, they`re a license to be a d.ickhead. All the town crazies freak out as well it`s hilarious.
0
Reply
Male 561
is this the new pride parade?
0
Reply
Male 907
"Hm, I wanted to see someone freak out and start shooting. Then it would be funny."

Ditto.

0
Reply
Female 1,134
yey anti-scientologist protest people and people dressing like zombies join forces!!!!!
0
Reply
Female 368
highly entertaining... for 2 minutes, its starts to get old after a while

id love to join in and scare little children ::)

0
Reply
Male 882
that was dumb and pointless.
0
Reply
Female 498
interesting...
0
Reply
Male 90
Hm, I wanted to see someone freak out and start shooting. Then it would be funny.
0
Reply
Male 98
love the www.xenu.net people met up with zombies. I was in an underground train station and there were two groups walking around. First were in suits with the mask, the anti-scientologist peeps, the others were dressed like Muslim bombers. Weird huh.
0
Reply
Female 2,084
i`m not gonna watch the whole thing.
i get the point from the first few minutes.

but that`s pretty hilarious.
imagine people seeing that having no idea it was zombie day. hahaha.
i wanna participate in something like that.
i think it would be fun.

0
Reply
Male 1,497
If you wanted to do something useful, why did you even COME HERE IN THE FIRST PLACE?
0
Reply
Female 1
This is BY FAR the most stupidest, boring, yet most interesting thing i have ever wittnesed in my life. Although, it reminds me a little of my cousin. But yeah this was pretty stupid. I just waisted like 10 minutes of my life watching stupid brainless people walk the streets of San Fransisco while I could have done something usefull. I never realized how many wierdos we have on this planet.
0
Reply
Male 265
to long to dumb, but what if i started killing them, would i get in trouble
0
Reply
Male 1,497
Trick or treat, trick or treat, watch as the dead men walk the street.

0
Reply
Female 32
aww what, I wish I had seen that! :D
0
Reply
Female 15,763
No one has said it yet!?

:O

FABULOUS ZOMBIES!

0
Reply
Female 1,186
gawd, if you`re going to be in a zombie march, REALLY COMMIT
some of these were major lame
but i`m happy that one guy kept bumpin` into the garbage can
that`s real dedication, people! you can all learn from him
but i couldn`t watch more than a minute of this

"what the needed at the end was Bruce Campbell running through the crowd with a chain saw, and shot gun."

YES! now THAT would be epic

0
Reply
Male 773
zombies dont drink cola, silly bitch
0
Reply
Male 2,395
If I went there not realizing it was a Zombie Walk, I`d freak out and start shooting them. >_>
Seriously, I should mark Zombie walks in my calendar just in case.
0
Reply
Female 155
I LOVE Zombie Walks! They are on my list of favorite things in life! I love it when they`re separated at the intersection in China Town and they`re reaching towards each other going, "Braaaaaaaaaains! D:" And, course, the dog barking! hehe And all the chanting to drum beats.

This really makes me want to go to San Francisco, with flowers in my hair, of course.

I think they`ve done these at least once in every major city of the United States and the U.K, though. But, wouldn`t that be great if you`re from another country and you go to visit the United States as a tourist and the first thing you see is a hundred people dressed like zombies chanting brains? hahahaha

0
Reply
Female 151
Woah, woah there :O, just what do these people think they`re doing, you can`t just walk aroung PRETENDING to be a zombie! They`re gonna desensitize everyone to the very real threat of a zombie attack... and then when they do attack everyones gonna be like, "Nah, it`s just pretend, ya know, like they do down in San Fransisc-OooooohAAHHHHHHHHH! He`s feckin biting my arm off!"
"Haha, oh that Jim, he`s such a kidder..."

Oh yeah, it`s real funny isn`t it, until it really happens :/...

0
Reply
Female 602
I wanna do that...
It looks fun.
0
Reply
Male 407
I was there!

They were throwing red paint around!
If I had more time I would`ve taped it for my class but no D:

Funny, I barely ever see any iab posts about rainbow city.

0
Reply
Female 434
Aww man!
Why wasn`t I told about this?
-lives in san jose-
0
Reply
Male 1,894
what the needed at the end was Bruce Campbell running through the crowd with a chain saw, and shot gun.
0
Reply
Male 1,766
*sharpens machete
0
Reply
Male 1,894
and more than 9.5 minutes is WAY too much of hearing them yell brains.
0
Reply
Male 625
was it halloween?...if not, then it seems kind of useless...and retarded
0
Reply
Male 3,369
That looks like my town center after kicking out time on a saturday night...though to be fair..you`d get more sense out of the zombies!
0
Reply
Male 1,894
uuummmmm.

brains?

The Zombie rave was kind of interesting I guess. Very wierd post.

0
Reply
Female 17
Link: San Francisco Zombie Walk 2008 [Rate Link] - Zombies take over the city of San Francisco. Braaaaaaaains!
0
Reply