Remote Controlled Hand

Submitted by: lovers007 8 years ago in Tech
/media/16239_RemoteControlledHand.flv
I can only imagine what the porn industry has in store for this technology when it"s available.
There are 34 comments:
Male 2,855
uhh, I can also randomly press notes with 3 fingers for several minutes, but I wouldnt do it because it would bore the crap out of everyone.
0
Reply
Male 111
I was expect a remote controlled hand like Thing from the Addams Family running around. Now that would be fun to scare the crap out of people with.
0
Reply
Male 1,557
Its just one of these toys:
http://www.oneswitch.org.uk/IMAGES/1/cra...
0
Reply
Male 7
I discovered what the fans are for xP
They blow against the white pieces of paper(?) that control the hands movement. Just see the video and pay attention to it.
0
Reply
Male 2,172
Wow... worst invention ever.

It`s just a half-arsed attempt at a robot hand mounted on a RC car.

0
Reply
Male 357
what is the www.instantrimshot.com link purpose?
0
Reply
Male 1,894
BBBBOOOOORRRRRRIIIIIIIIINNNNNNNNNNG

And what are the fans in the background for?

0
Reply
Male 689
BILLY MAYS HERE
0
Reply
Male 79
the`ve already made one of these, it`s a crawling zombie hand, and (if your good enough) i bet you could play a better tune then that
0
Reply
Male 4,004
Okay I see. the fans create some static electricity the hand uses for power...

Still pretty lame since a solar panel could do the same without stopping.

0
Reply
Male 4,004
I was expecting a lot more motion...that was just a few fingers never changing rhythm. Really lame. I sat there trying to figure out the song, until I realized it was just CRAP.
0
Reply
Male 510
Am I the only one who realizes that the fans were controlling the hand?
0
Reply
Male 4,012
^^ Oh, and you only exist in my internet. So are you sure you REALLY exist?
0
Reply
Male 4,012
I expected an Adams Family Hand.

I was dissapointed.

0
Reply
Male 1,825
I feel so awesome for bringing the instant rimshot around these parts.

i`m like moses bringing the ten commandments, except i exist.

0
Reply
Male 12,138
^^ "My Computer Aborted The Site Grizzzzz Posted For Some Reason.... I Wonder Why"

Crashed mine too, sorry Grizzzzz buddy, you got a bad link there, I`m gonna have to delete it- sorry man. At least you can claim the fame of having experienced the Spamblaster Mk II.

0
Reply
Male 98
Forget just a single hand, someone go get the vid of the remote control zombie that I saw on G4. Now that`s what people who celebrate Halloween need. (I don`t celebrate it, but I do go out scaring kids that aren`t with their parents that day. I get away with it everytime.)
0
Reply
Male 327
My Computer Aborted The Site Grizzzzz Posted For Some Reason.... I Wonder Why
0
Reply
Male 548
i thought quetzcoatl was a pokemon
0
Reply
Male 1,220
BILLY MAYS IS PROBABLY QUETZCOATL, THE MAYAN GOD OF CREATION!

AND YELLING LOUDLY TO GET POINTS ACROSS!

just so you know

0
Reply
Male 435
Its Just A Habbit To Capitalize
0
Reply
Female 15,763
BECAUSE, SMART, CAPITALIZING EVERY LETTER EVER MAKES MORE EMPHASIS.

LIKE THAT GUY THAT DOES ADVERTISEMENTS FOR OXYCLEAN.

8D

0
Reply
Male 327
^^^^^^but opie already did....
0
Reply
Male 1,220
the fans were for cooling it down, because it probably is liable to overheating.

Oh, And Opie, Why DONT You Capitalize Every Word In Your Sentence As If It Were A Title???

it makes it seem more official!

0
Reply
Male 12,138
Video was cool. Caption was awesome.
0
Reply
Male 2,593
0
Reply
Male 83
In response to the caption, I don`t see much of a future for this, other than "probing" activities.

:)

0
Reply
Female 15,763
Hey Demon, why do you capitalize the first letter of every word like your comment is a title?
0
Reply
Male 2,593
Anish,
"Tuesday, August 19, 2008 8:47:41 PM
Did the fans really serve any purpose?"

They blow stuff. That`s reason enough for me to be around anyday.

0
Reply
Male 435
Thats From The Trick Or Treat Bowls That Say Got You, Kinda Thing, Boring, Gets A 1
0
Reply
Female 193
neato! lol.

(YAY! my internet is back on! -freakin` Fay!-)

0
Reply
Male 906
^lol i was thinkin the same thing! wayyy too long tho. my ears are bleeding
0
Reply
Male 509
Did the fans really serve any purpose?
0
Reply
Female 15,763
Brings a whole new meaning to "magic fingers".

Ba-dum-chss.

0
Reply