Millennium Falcon Wedding Cake

Submitted by: eugenius 8 years ago in Misc
http://www.greatwhitesnark.com/2008/07/23/millennium-falcon-grooms-cake-geeky-curiosity-of-the-week/

It"s 100 percent edible and 100 percent awesome!
There are 29 comments:
Male 506
They should try making a cake of an imperial star destroyer.

that would be sweet.

0
Reply
Male 170
"I kind of feel bad for the woman who married the man who must have demanded that cake"

The woman must have been the Star Wars fan. No man could get away with that.

The REAL question is - which wins the taste test, Millennium Falcon or Enterprise?

0
Reply
Male 1,596
A Pizza pie, a pizza pie pizza pizza pizza pie
0
Reply
Male 1,596

0
Reply
Male 37
pppppppiiiiiiiiieeeeeeeee is better
0
Reply
Female 282
freeze it!
0
Reply
Female 188
when geeks have too much time on their hands we all win!

airsofter1, banana cream

0
Reply
Female 15,763
What smudged it all over?
0
Reply
Female 161
i guess its awesome cause its hard to construct, but it looks like crap sort of. i wouldnt eat it
0
Reply
Male 2,551
Ike - I`ve used, and tempered fondant, unless you mean solid stuff, which is probably not as good, then it wont taste like playdough, nor will it feel like it.
I didn`t like the cake; it`s a good idea, just seemed a little to...erm...rough around the edges, not like the R2-D4 one.
0
Reply
Male 363
three cheers for the mom who stayed up all night, every day for three years to make this. hip-hip...
0
Reply
Male 363
Ok, who else thought that the first thing you would eat would be the satellite dish, just so you can have an accurate model from the last movie too?
0
Reply
Male 2,422
I`d like to have a "human cadaver" cake sometime...
0
Reply
Male 38
That cake looks pretty damn awesome. I never liked cake myself, but that would be fun just to keep.
0
Reply
Female 268
I kind of feel bad for the woman who married the man who must have demanded that cake. :( Pretty badass cake though :)....(though I`m not really big on Star Wars) still badass cake though.
0
Reply
Male 221
I wonder how long it took to make something like that.
0
Reply
Male 214
The rusty parts in the end look pretty disgusting.
0
Reply
Female 5,139
Yeah id rather EAT a nice tasting cake, obviously..but its still pretty damn cool!
0
Reply
Male 2,703
trixie, I DOUBT it tastes good. most cakes like that are made out of fondant, and if you have ever eaten fondant, it tastes like play dough...hell it shapes and smells like play dough too. I think it really is play dough just named fondant, play dough is just as non-toxic, it can be eaten and it is enjoyed by 10% of the kid population.

Like airsofter said, I would rather a good tasting cake than a "pretty" cake. for my grooms cake my mother-in-law (who was making it) wanted to do a fondant cake, I told her if she makes it, it better be buttercream....

0
Reply
Male 1,894
whats with all of the cake posts?
0
Reply
Male 1,455
Hmm, thought it was a Captain Falcon cake first.
0
Reply
Female 5,139
Thats got to be the most detailed cake ive ever seen!
thats pretty awesome!! haha
0
Reply
Male 1,089
i would rather have a tasty cake than a pretty cake. IAB poll favorite cake:
german chocalate
0
Reply
Female 1,063
Meh, I guess it`s alright for those "Star Wars` freaks of the world. I bet it tastes good though.
0
Reply
Male 254
ahaha, that things cool. but i didnt get that "miles under the hood" joke at the end.

at all. :D

0
Reply
Female 1,287
i couldn`t eat that.
i`d feel bad afterword.
its too awesome.
0
Reply
Male 374
i`d hate to see the bride and groom
0
Reply
Female 1,212
Super sweet!
0
Reply
Male 1,620
Link: Millennium Falcon Wedding Cake [Rate Link] - It`s 100 percent edible and 100 percent awesome!
0
Reply