Ipod Commercial

Submitted by: ANaRCH 9 years ago in Funny

New Ipod commercial with unexpected twist. Everyone wants one!
There are 46 comments:
Female 1,199
Snap! Didnt expect that!
0
Reply
Male 949
Lmao. If only it was real...
0
Reply
Female 34
and that makes someone want to buy an iPod?...buy it and someone will shoot you in the head to steal it from you!
0
Reply
Male 63
XD Arf arf.

Now for a 3G phone one, a BMW Z4 one, and one with some rat kid showing off with his new Nikes..

XD

0
Reply
Female 38
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
0
Reply
Male 357
haha that was creative
0
Reply
Male 413
half expected that.. good sales pitch though
0
Reply
Male 2,506
funny or die wierds me, it wierds me hard
0
Reply
Male 615
Is there anything else to do after watching this besides rock back and forth on your heels nervously?

*gets started*

0
Reply
Male 390
Uselessly and stupidly violent
0
Reply
Female 282
imo, that was just stupid.
0
Reply
Male 112
They don`t even have the white lines when they`re dancing.
0
Reply
Male 404
neagle how you gonna get up after that one?
0
Reply
Male 404
Ownt u....

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

0
Reply
Male 2,486
"
I agree, I`d shoot anyone who would listen to that crappy song... But i wouldn`t take their iPod afterwards"

I like your avatar, Syn is a badass :)

0
Reply
Male 7,933
"That`s what happens when you listen to c_RAP."

Oh, I get it. You put a C, in front of rap... that was creative. Especially considering Timberlake isn`t rap. Neither is Timberland regardless of what people say

0
Reply
Male 1,835
where`s the dragon ball z ipod commercial? would`ve been much better, about as graphic and when his battery dies, all they need to do is go super sayan then charge it :P

<--- nerd

0
Reply
Female 110
Haha,
Give me yo ipod o imma keel joo
XDD
0
Reply
Female 19
I agree, I`d shoot anyone who would listen to that crappy song... But i wouldn`t take their iPod afterwards
0
Reply
Male 1,404
That`s what happens when you listen to c_RAP.
0
Reply
Female 767
I got robbed of my iPod like two weeks ago. I was scared this was gonna happen. D:
0
Reply
Female 15,763
Ha! That would be so amazing if it were real.

I was almost an iPod commercial last Halloween, but I didn`t know anyone who would let me borrow their iPod for a night.

Evidently, everyone does want one.

0
Reply
Male 167
err.
No, I do not want one.
That guy is just needy.
0
Reply
Female 1,071
I was expecting something like that but it still made me laugh!

Hate me all you want but I like Ipods... =P

0
Reply
Male 137
get a cheap 1-2Gb mp3 player (£10-20)

anyone that buys a £100-300 music toy deserves what they get.

Sorry to anyone that has one, I really am, I think!!!

0
Reply
Male 24
no more graphic than the lame movies you kids watch on TV everyday. grow up
0
Reply
Male 197
Uhh...That was a little graphic.
0
Reply
Male 3,425
The sad thing is, thats a perfect representation of a London street.
0
Reply
Male 1,078
haha.
0
Reply
Male 4,867
whats so amazing bout that?

thats how i got my iPod

0
Reply
Female 19
must...KILL.
0
Reply
Male 193
OMG.
0
Reply
Male 2,788
i liked it :P
0
Reply
Male 1,114
Zomg is this real?!

jk.

Seriously though, they just got pwnd.

0
Reply
Male 5,970
no, please whoever made this, don`t try again
0
Reply
Male 265
i liked it
0
Reply
Male 7,933
boo!
0
Reply
Male 3,369
0
Reply
Female 62
oki that was a little bit creepy....and not too convincing...
0
Reply
Female 156
oh. um, that didn`t make me too happy.
0
Reply
Male 179
hmm.. iv seen better ipod mocks.. but still pretty good
0
Reply
Female 243
That just freaks me out.
0
Reply
Male 382
Bit sinister.
0
Reply
Male 1,623
First posts mean nothing any more =(.

Well, the video was good.

0
Reply
Female 223
Why am I only ever first post on the most innapropriate links?
0
Reply
Male 270
Link: Ipod Commercial [Rate Link] - New Ipod commercial with unexpected twist. Everyone wants one!
0
Reply