World`s Most Famous Penis is Full of Teen Spirit

Submitted by: fancylad 9 years ago in
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=92833535

Imagine if millions of people had seen your junk before you were old enough to say ""embarrassing.""
There are 52 comments:
Female 282
Lmao nirvana

is pretty awesome.

0
Reply
Male 242
worse written article on the planet...
0
Reply
Female 304
the sad thing is it hasnt gotten much bigger...
0
Reply
Male 297
^how do you confuse goo goo dolls and nirvana? eh. why do i even bother. anyway, i saw a video interview with this kid on a nirvana dvd i have, haha.
0
Reply
Female 173
The weird thing is I`m listening to Nirvana RIGHT NOW. Oh wait, that`s the Goo Goo Dolls. Never mind.
0
Reply
Male 477
Yes Megan, thank you. I could never get his name right.
0
Reply
Female 195
Don`t you mean John Holmes REBELComx?
0
Reply
Male 24
He should do what Kurt did with his bundled up angst - kill himself.
0
Reply
Male 384
Hey dude, I stepped over your penis.
0
Reply
Female 993
I love his reaction:
"Quite a few people in the world have seen my penis," he says from his home in Los Angeles. "So that`s kinda cool."
0
Reply
Male 477
Worlds most famous penis?
Um. What happened to Ron Jeremy? Or John Hughs? Or Dick Cheney?
0
Reply
Male 366
He`s still lucky, he`s on the cover of easily one of the greatest albums of all time, and probably the greatest grunge album.
0
Reply
Female 195
He sounds like an idiot and angsty teenager and like other people said He listens to techno!?!?! *sighs while shaking head* youth.
I`d be quite mad at my dad if he sold my image for $200 and all I got was a platinum record and teddy bear.
0
Reply
Male 337
That kid`s an idiot....
0
Reply
Male 4,680
If you don`t want the attention, capitalize it, release remixes, sell merchandise etc. And people will get tired. Just don`t do what the star wars kid, shouting and screaming about it; It only makes it better. The internet is a harsh mistress...
0
Reply
Female 471
Wow.. His father mad $200 off his son and all the kid got was a platinum album and a teddy bear!?
0
Reply
Female 2,695
so, uh. he`s two years older than me.. it could work.. it could work.. he likes to travel.. i like to travel..
0
Reply
Female 1,407
Perhaps he`s channeling Kurt Cobain`s angsty spirit...Boy, I always liked that album...
0
Reply
Female 662
I`d love to be on that album.
I have it, and so does pretty much everyone else I know.
0
Reply
Male 44
he is on the cover of nevermind - the album which redefined music...

AND HE LISTENS TO TECHNO!

god, what a disappointment...

0
Reply
Male 2,720
I peed in a urinal right beside the nirvana bass player. true story. or IS IT.
0
Reply
Female 101
ahahha all his quotes were funny.
0
Reply
Female 744
But how many people will actually believe you when you point at the poster and say "yeah, that`s me."?
0
Reply
Male 315
...the looks aren`t much either.
0
Reply
Male 315
This guy SOUNDS like a failure.
0
Reply
Male 445
White_Wolfos
Female, 13-17, Eastern US
273 Posts Wednesday, July 23, 2008 7:13:04 PM
That`s definitely something I`d never tell people were I in his position. :/

---

Well, yeah, you`re a girl, if everybody found out you had a penis, you`d be laughed at in school!

0
Reply
Male 2,395
LOL What a famous..... penis.
0
Reply
Male 543
LUCKY GUY.

i want my penis on the best damn album alive.

0
Reply
Female 1,142
That`s definitely something I`d never tell people were I in his position. :/
0
Reply
Female 66
i was gona open the link but then i looked at the comments and lost interest...
0
Reply
Male 137
What was the point of that story? It seemed like it was just informing us that the baby on the album cover was able to grow into a teenager, THE END.
0
Reply
Male 130
nirvana is the best band ever
0
Reply
Male 772
I dunno, I always thought news was `NEWS`, not random interviews with random people about random things.
0
Reply
Female 357
He WANTS the angst?

Sigh.

0
Reply
Female 2,084
haha. that`s pretty neat.
0
Reply
Male 213
This is why we need more English classes:

"My friend is all like, `Hey I saw you today.` And I`m like, `Dude, I was working all day.` And he`s like, `No, I went to Geffen Records, and you`re on the floor and you`re floating and I stepped on your face. `Cause I guess they have like a floating thing where people can like walk on me and stuff ... so it`s kinda cool," he says.

0
Reply
Male 475
i was just listening to some songs on this album earlier
0
Reply
Female 943
who caressss
0
Reply
Female 532
I don`t see why he should be TOO embarrassed. It`s not like people are going to recognise him from the bloody cover.
0
Reply
Female 687
kinda feel sorry for him xD
wonder ifhe has it framed or something xD
0
Reply
Male 11,739
"I just take it as it comes. If I like it, I like it; if I don`t like it, I don`t like it."

Sound advice my young sage. Now drop your pants and whip it out.

0
Reply
Male 3,369
risingflamez
Female, 13-17, Eastern US
357 Posts Wednesday, July 23, 2008 5:10:07 PM
w00 nirvana!

does suck for him though.. bet he got a little money out of it though

@the_maddog - if the girls had low standards... he looks ... stupid, for lack of better word haha
---------------------------------------------------

Perhaps...but I`m betting there are girls out there who would take some form of pride in shagging the kid who appears on one of the most famous album covers ever!

0
Reply
Female 73
I like this kid.
I think that would pretty cool to be able to say that that`s you on one of the most famous albums.
0
Reply
Male 982
Haha. Well.....that`s something else I`ve learned today that I didn`t really care much for knowing.
0
Reply
Female 15,763
Wow, it sounds like his life is sh*t now.
0
Reply
Male 3,819
Hell no. If I were him I`d flaunt that sh*t.
0
Reply
Male 3,296
i have a video of my penis....
0
Reply
Female 649
w00 nirvana!

does suck for him though.. bet he got a little money out of it though

@the_maddog - if the girls had low standards... he looks ... stupid, for lack of better word haha

0
Reply
Male 3,301
That`s something you would typically keep to yourself, ya?
0
Reply
Male 3,369
Man..hard to belive I was 16 when this album came out.

Its still awesome today.....and I bet it gets him laid!

0
Reply
Female 857
That would suck. o.o
0
Reply
Male 20,830
Link: World`s Most Famous Penis is Full of Teen Spirit [Rate Link] - Imagine if millions of people had seen your junk before you were old enough to say ``embarrassing.``
0
Reply