Top 10 Movie Dismemberment/Decapitation Scenes

Submitted by: fancylad 9 years ago in Entertainment
http://bushleague.tv/2008/07/29/top-ten-movie-dismembermentsdecapitations/

With awesome video goodness included. Not very gruesome, but not exactly safe for granny either. Good list though.
There are 27 comments:
Male 544
@ McGovern1981

0_o

0
Reply
Female 455
Lmao, `I`ll bite your legs off!`. Monty Python`s genius.
0
Reply
Male 14,331
@Mitchster
Nope that was evil dead 2 they were before the army of darkness.
0
Reply
Male 285
The Fly FTW! Not so much in that acid spit stuff but when she rips off his jaw and he starts to come apart.

The list felt a little weak. I`ve seen better in other movies. But now I really want to see the original Omen.

0
Reply
Female 33
The end of the Evil Dead 1 decapitation was way worse. As in better.
0
Reply
Female 128
what?
no Saw?
0
Reply
Male 263
They missed several dismemberments and one good decapitation from Braveheart
0
Reply
Male 348
@ shivarama: because I thought her picture was awesome, so I decided to spice it up a little bit :-)
0
Reply
Male 544
I`m actually pretty sure that #7 was Bruce Campbell`s "Army of Darkness."
0
Reply
Male 526
the list was pretty cool.... but what about 2001 Maniacs... that`s got a pretty gory dismemberment scene......
0
Reply
Female 308
omg...number one was amazing. I`ve never seen anything monty python, but I think I shall have to start now :)
0
Reply
Female 151
I couldn`t watch the Evil Dead one, not while I`m alone in a dark room, those movies freak me out...

oh and Lol xD, at moosekid`s pic. Yeah, I noticed that a little while ago. It kinda has Opie`s hair :), but longer. It reminds me of that Jennifer Lopez episode of South Park. You should make the bubble read, " Taco, taco, taaacooo flavored kisses..." :P

0
Reply
Male 2,395
Hmph, decent list, ive seen better dismember...ments. >_>
0
Reply
Male 2,593
I`m just glad Monty Python was #1. I forgot how much I loved that scene.
0
Reply
Female 1,287
and opie knows about it.
here, read the comments:
opiebreath finding out about moosekid`s new pic.
0
Reply
Female 1,287
yea, moosekid`s
0
Reply
Male 815
haha oh man bruce campbell is awesome haha this list reminded me it`s been far too long since i`ve seen any of the evil dead movies... hmm but that was actually a really accurate list ha
0
Reply
Male 473
^^^ question why your pic is like opiebreaths only with stuff on it?"

whos moosekids?

0
Reply
Male 7,933
"The next one will be "7 signs of the apocalypse" from cracked... IRONY"


I just submitted that

0
Reply
Male 327
^^^ question why your pic is like opiebreaths only with stuff on it?

monty python rules!

0
Reply
Male 348
The next one will be "7 signs of the apocalypse" from cracked... IRONY
0
Reply
Male 473
i just couldnt watch them all because each one was like over 5 mins. I just simply do not have that kind of time. Especially at twelve at night
0
Reply
Male 1,220
TWO numbered lists in a row that aren`t from cracked?


this is one of the seven signs of the iab apocalypse!

0
Reply
Female 1,287
"what are you gonna do? bleed on me?"
and
"no, its just a flesh wound"

xDDD

0
Reply
Female 1,287
they missed final destination 1, 2 and 3.
0
Reply
Male 137
Haha, I love Monty Python. "It`s just a flesh wound!"
0
Reply
Male 20,828
Link: Top 10 Movie Dismemberment/Decapitation Scenes [Rate Link] - With awesome video goodness included. Not very gruesome, but not exactly safe for granny either. Good list though.
0
Reply