Miss America Does It Again

Submitted by: TwilightLies 9 years ago in Funny
/media/64494_MissAmericaDoesItAgain.flv
Tripping over themselves for the crown?
There are 37 comments:
Female 278
hahaha

that was great!
by the way, what do these people acctually do once they become miss world or what ever

0
Reply
Female 282
Americans are so clumsy.
0
Reply
Female 163
yet, she still got an eight!

but she didn`t make it to the top 5 so whatevs.
[^knows this because she was forced to watch it. i swear.]

0
Reply
Male 1,725
its kinda sad to see her trip, i feel bad for her. i mean, she IS on very public tv
0
Reply
Male 2,781
WELL AT LEAST SHE GOT UP QUICKLY ENOUGH.
0
Reply
Male 98
They`re not kimonos, they`re dresses. It`s mostly formal wear. I see them mostly at weddings and such. Not that I frequent Vietnamese weddings. It looked like the pyramid hat was just an exaggerated hat...like a sombrero, but Vietnamese, haha.
0
Reply
Male 2,395
LOL She actually clapped after she fell...
0
Reply
Female 525
Oh my god she TRIPPED! How is that even possible? Miss Country`s aren`t ALLOWED to trip because obviously they`re NOT human. Zomg!!
0
Reply
Male 2,506
i was expecting the twice, cuz than its not again..
0
Reply
Male 1,220
the funny thing is, in this category, she STILL got a higher score than australia, who didn`t trip
0
Reply
Female 195
When I read the caption I was imagining 20 girls running for the crown and knocking each other out in the process...I was disappointed when I saw the actual video lol
0
Reply
Female 1,063
Jiminy Crickets Batman! Who gives a sh*t??
0
Reply
Female 1,002
Who was that person with the weird hat at the start? Looked like pyramid head.
0
Reply
Male 41
You dont get a second chance to make a first impression, still, she`s female and not bad looking so she`d get it anyway.
0
Reply
Female 675
i expected her to fall twice lol that flowy dress thing she had was just begging to get caught and BAM trip again lol
0
Reply
Female 89
sucks to be her!
0
Reply
Female 288
lol at joofro :-D
0
Reply
Male 516
"she must have been pretending to be our economy or something"

heheh

0
Reply
Female 1,070
i liked how she just stood up and resumed looking pretty x]
0
Reply
Female 496
"More importantly, why is Pyramid Head wearing a kimono?"

That`s what I was wondering. xD

0
Reply
Female 2,249
dam. i was hoping for a more dramatic `oh no my precious face has been crushed and is now deformed` kind of fall.
0
Reply
Female 304
wait...that was it?
0
Reply
Female 818
More importantly, why is Pyramid Head wearing a kimono?
0
Reply
Male 629
Just extra entertainment, captkirk. The pageant was held in Vietnam.
lol joofro.
0
Reply
Female 193
i love how she clapped for herself after she fell. lol
0
Reply
Female 33
Eh. Not too great. What was with the oriental girls in the begining and the one with the gaint pointed hat?
0
Reply
Female 1,287
^^^
not post-worthy.
great use of words.
0
Reply
Male 1,837
meh, not post-worthy tho.
0
Reply
Male 548
she must have been pretending to be our economy or something
0
Reply
Female 15,763
That`s a cool dress... I like the flowy part at the bottom.

You can tell where MY attention is.

0
Reply
Female 1,287
^^^not ashamed...
its what we live for.
0
Reply
Male 1,220
i wanted to move to venezuela after she tripped!
0
Reply
Male 629
I saw it during the show and I gasped as she fell... lol. It`s a shame it had to be the US that tripped
0
Reply
Female 1,287
and may i ask:
why should i care?
0
Reply
Female 93
Yay! She tripped over. Not.
0
Reply
Male 3,301
Ehh, was expecting at least a nipple slip...
0
Reply
Female 250
Link: Miss America Does It Again [Rate Link] - Tripping over themselves for the crown?
0
Reply