NiN 10 Doh

Submitted by: Tekno 9 years ago in Funny

Let"s be honest. We all love a good game parody collab! Thing could very well be the WTF of the Day, but it"s early.
There are 57 comments:
Female 1,199
No longer working. :<
0
Reply
Male 383
what did ash say to mew over the phone?
0
Reply
Male 541
haha such great games
i loved growing up with nintendo when i was little
ahhh... those were the days
0
Reply
Female 39
I feel like Mogulman (1st page), I saw NiN and I got all excited, yay, something with Nine Inch Nails. Hmmm... then I stopped and read it out loud and felt like a complete and utter @$$ hat!
0
Reply
Female 488
omg that was brilliant. it reminded me of amv hell 3 a bit because of the way it was just a bunch of random short things.
0
Reply
Male 157
christ,this is old AND already across half the internet,including newgrounds,where people these days seem to be stealing alot from these days.
0
Reply
Male 762
Ermm what the hell was that ! no seriously
0
Reply
Male 163
i thought they were going to macke a MR. Resetti jock where he talcks and the pickachu part where he stels his hat was hilarius but saw it on newgrounds
0
Reply
Male 103
reminds me of robot chicken... witch is awesome!
0
Reply
Male 609
that was awsome
0
Reply
Female 1,142
This must be super bizarre to anyone who hasn`t played these games...
Anyhow, the Animal Crossing part(s) made me laugh the most. (He never stop playing that damned guitar!) That, and the music for the Yoshi`s Story part. X3
0
Reply
Female 133
From the title, it seemed like it would be a mash-up of Nine Inch Nails and the Simpsons.
0
Reply
Male 9,305
God how I love gamer parody...
0
Reply
Male 133
The rooster thing was a tribute to the Mac vs PC commercials, and the dog playing guitar is KK Slider from Animal Crossing. But yeah, definitely wtf.
0
Reply
Female 532
I found
"Oi, Kirby, I`m an Australian for some reason..."
really funny. For some reason.
0
Reply
Male 28
What was the rooster and pussy part from? And the dog playing guitar?
0
Reply
Male 1,141
Loved the Rick Roll inclusion during cpt. falcons part. and the yoshi`s story part was hilarious haha
0
Reply
Male 208
That was Adult Swim worthy.
0
Reply
Male 12
Hi, I`m a rooster.
And I`m a pussy.
NO!
0
Reply
Male 248
????wtf
0
Reply
Male 608
..... um EPIC!
0
Reply
Male 277
lmfao hahaha im in love with this
0
Reply
Male 427
definitly no where near one of the best but they had a ffew nice funny ones in there. makes me wish pokemon were real, who wouldnt want to beat the crap out of one?
0
Reply
Female 353
saw this on newgrounds
0
Reply
Male 1,837
LOL they stole it from newgrounds? dang man. that took a while. posted like, few months back
0
Reply
Female 465
This is the first thing to make me laugh all day.
0
Reply
Female 143
this was intriguing
0
Reply
Male 36
Link and shiek LOL
0
Reply
Male 42
hahah
0
Reply
Male 449
Quite possibly the greatest video ever to grace i-a-b
0
Reply
Male 1,766
it makes sense if you have played all the games
0
Reply
Female 4,225
That was the lolz of poaradoy
0
Reply
Male 3,296
wow wtf seriously
0
Reply
Male 485
fail
0
Reply
Male 295
when i read NiN, i thought at first nine inch nails. then i read it aloud. i felt stupid.
0
Reply
Female 15,763
Wow, better than I thought it`d be.

I do love me some parodies...

0
Reply
Female 106
i agree with mctsirikosj, it`s about damn time pikachu was killed, haha, that was silly
0
Reply
Male 2,344
That was amazing. I loved the one where pikachu stole his hat!!! Epic epic epic. Favorite!
0
Reply
Male 1,825
i was hoping i was gonna get to listen to nine inch nails.
that makes me angry
0
Reply
Male 907
... What the drat?...
0
Reply
Male 358
oh, it`s not nine inch nails bloopers. Funny as hell anyway
0
Reply
Male 55
finnaly a video with pikachu being killed! yaaay i hate that little furball
0
Reply
Male 4,393
hi iam a and [email protected]#

and iam a [email protected]#$

NO!!!!!!!!

0
Reply
Female 254
NiN 10 Doh, I thought it was going to have something to do with nine inch nails :-/
0
Reply
Male 1,404
Well, it keept me occupied for a bit. Of course I do miss Ren & Stimpy, damn Ted Turner that douche bag.
0
Reply
Female 295
wow, this is some good old fashioned randomness...yeah, I think wtf sums it up pretty well.....
0
Reply
Male 3,301
The floating heart part absolutely cracked me up. You needed to have played Yoshi`s Story to get it though.
0
Reply
Male 606
did anybody watch it that far?
0
Reply
Male 606
LMFAO when pikachu gets his ass beat.
0
Reply
Female 761
Made me chuckle. *shrug*
0
Reply
Male 498
Lol it was so random and funny but i didnt get half of it =\
0
Reply
Male 563
Donkey Bong?
0
Reply
Male 3,301
IIIIIII CAAAAAAAANNNNTT DRRRRRIIIIIIIVVEEE...

FIFFFFFFFFFFFTTY FIIIIIIIIIIIIIIIVVVVVEEEEEEE!!!!!

0
Reply
Male 668
Omg... I was just thinking about how much it reminds me of Ren & Stimpy.
0
Reply
Female 525
This feels very ren-and-stimpy ish.
0
Reply
Female 432
yup i vote this the wtf of the day
0
Reply
Female 1,211
Link: NiN 10 Doh [Rate Link] - Let`s be honest. We all love a good game parody collab! Thing could very well be the WTF of the Day, but it`s early.
0
Reply