Jack`s Been a Baaaaad Boy...

Submitted by: Nidonemo 9 years ago in

Gamers rejoice. Guess what self-proclaimed anti-games activist is now facing 27 of 31 misconduct charges!
Credits: Joystiq.com
There are 66 comments:
Male 36
finaly.....BITCH!
0
Reply
Female 432
lmao game over
0
Reply
Male 928
WOOOOHOO! Take that you suppressive bitch.
0
Reply
Male 1,193
There well always be more like him. I wonder if he realizes that the world hates him.
0
Reply
Female 1,002
0
Reply
Male 4,680
WOOOHOOOO!
Best thing I`ve heard all week. Muwhahahaha....
0
Reply
Male 4,246
I think Nelson says it best:

As for what Thompson is, the guys at Penny Arcade! have an idea.

0
Reply
Female 4,197
yay! XD
0
Reply
Male 229
Good, that dude is a douche...
0
Reply
Male 506
awwww, too bad they`re not all felonies

Hopefully, if he ever gets convicted, he`ll be imprisoned for a long time.

0
Reply
Male 332
Haha, my dad is kinda like Jack Thompson, he thinks I`ll be a serial murderer for playing Metal Gear Solid. I wish I could explain it to him and show him the facts...but I can`t fully explain it in Chinese to him, and he doesn`t understand English too well either. Oh well...
0
Reply
Male 244
Awesome.
0
Reply
Female 4,447
Wasn`t his sentencing supposed to be on the 4th? I need more recent news. God, I hate that guy!
0
Reply
Male 1,204
although i don`t think video games cures the world, GAWD DO AY RUB VIDJA GAIMS
0
Reply
Male 2,395
GAME OVER indeed.
0
Reply
Male 774
I was actually waiting for a gamer to snap and go aggravated assault on his ass. but this is for the best i suppose, to not prove his case.
0
Reply
Male 81
karma... ain`t it a bitch
0
Reply
Male 5,970
muhahah
0
Reply
Male 201
I am SERIOUSLY rejoicing. Praise the heavens that this man is getting what`s been coming for a long time. Karma: 1, Jack: 0, Gamers: infinity.
0
Reply
Male 9,305
MechBFP: Old news.

I submitted it ages ago, when it wasn`t old news. The system takes a while here. ;)

DiePSPolice: I submitted the link and only the link. It`s the admin`s decision to use whatever part of the link he or she wants and in whatever manner. Not mine. :)

0
Reply
Male 493
The news is funny and all, but seriously, whoever submitted this:

UNCLEAR ON THE CONCEPT OF THE INTERNETS.

See, the beauty of this is you can "link" to the original article by simply using the permanent URL of the article. For example: Jack Thompson guilty on 27 of 31 counts of misconduct charges.

Taking a screenshot of a web page and posting it as an image is doubly retarded, because the amount of bandwidth you used is many orders of magnitude greater than that that the URL would have used, plus it contains significantly less information, as you can`t click on any of the links in the article for more information.

0
Reply
Male 897
HAHAHAHAHA
Serves that pathetic, pretentious, attention whore right to be shot down for trying to outlaw an art form. I`m a gamer, and if there is one thing I hate it`s when some moron tries to tell me that videogames are evil. To quote comedian David Cross:

"..and what were the violent videogames that Hitler used to play again?"

0
Reply
Male 2,160
haha, that asshat had it coming to him, hope he finally will stfu after this one.
0
Reply
Male 1,766
:)
0
Reply
Male 390
Haha awesome. Anybody have a link to the article?
0
Reply
Male 29
I love how he walked out of the hearing claiming the Judge had no say in it.
0
Reply
Female 4,225
Who IS thisn jackass?
0
Reply
Male 1,550
That f*ckin scum deserves every bit of those charges, no remorse.
0
Reply
Female 1,142
Yeh, I thought everyone knew about this already! :D
In all honesty I believe the guy`s heart was in the right place at some point, but he just didn`t know when to stop. :|
He and Uwe Boll should have a fight-to-the-death! :D
0
Reply
Male 1,725
what a noob. i like how he also had 2 charges of the 27 unrelated to video games. he should really get over it, games arent bad >:O
0
Reply
Male 695
Naw, I`ll quit...for now.
0
Reply
Male 599
uh oh looks like I`ve started something with the Phoenix Wright comment
0
Reply
Male 695

Agreed, Mr. Edgeworth. Ms. Von Karma, you may commence the whipping.

0
Reply
Male 1,220

GUILTEH!

0
Reply
Male 592
he deserves all that and more. seriously, any positive message he had was lost a long time ago.
0
Reply
Male 695

I just realized how much Dr.Grey looks like Thompson. Jack must be feeling like this now 8-)

0
Reply
Male 233
lol right after reading this i had the sudden urge to buy a video game to celebrate
0
Reply
Male 1,556
Well maybe playing video games like GTA shows you how much trouble you`re going to get into if you commit crime like a fool.

I sentence you to four years of Wii boxing and eight consecutive sentences of Xbox 360 sharpshooting training tests! *smack*

0
Reply
Male 695

No objections here!

0
Reply
Male 599
They should feature his trial in the next Phoenix Wright game for DS. It would be poetic justice. Bonus points to the aspiring lawyer who gets him put on death row.
0
Reply
Female 15,763
A total serious non-nice individual, akijade.

The word filter is SO not jokes. D<

0
Reply
Female 1,006
lawl. It`s about time. He`s a serious non-nice individual.
0
Reply
Male 1,083
the only lawyer to have submitted porn and a picture book as evidence..... pretty sad excuse for a lawyer.
0
Reply
Female 375
lol. yay! karma =]
0
Reply
Female 207
Yaaaaay!

Happy day :)

0
Reply
Male 446
And to finish off my Jack-centric posting trifecta, Jack also walked out on his own hearing. Woo.
0
Reply
Male 668
Don`t forget. He wrote a book.
0
Reply
Male 446
In unrelated news, a Florida Court ordered that Jack would need to hire a lawyer if he wanted to file another case (in an economic attempt to suppress his tendency to file highly frivolous cases).
0
Reply
Male 446
He may be facing a 10 year disbarment
0
Reply
Female 526
haha...game over, nice slushy, i totally lawled.
0
Reply
Male 1,894
Jack Lost The Game. haha
0
Reply
Male 54
... drater? i said f*cker not drater
0
Reply
Male 54
serves the little drater right
0
Reply
Male 151
i would just like to say to Jack

GAME OVER

0
Reply
Male 511
NYAAN, everyone already knew they weren`t (cept my mom who thinks ill turn violent cuz i play shooters)

with the exception of Jack the Retarded Anti-Gamer

0
Reply
Male 196
So Karma is real.. wow
0
Reply
Male 111
getting what he deserves
0
Reply
Female 316
what now, bitch?

ha! this jackass`s (is that how you`d spell it?) comeuppance made my day.

i guess video games aren`t the cause of all of society`s ills

0
Reply
Male 813
Old news.
0
Reply
Female 657
xD Nice. I loved Bully. You get to make out with the boys and then kick their assses. How fun is that? ;x
0
Reply
Male 238
WooHoo!
0
Reply
Female 15,763
Haha! Yay! We were just talking about this guy in one of my classes and how he kind of blames all of society`s problems on video games.

Not a moment too soon!

*high fives test*

0
Reply
Male 490
Someone highfive me!
0
Reply
Male 1,347
hehe, this is sweet `bout time
0
Reply
Male 58
Wow Wowwie Wow Woww, how the tides have turned.
0
Reply
Male 9,305
Link: Jack`s Been a Baaaaad Boy... [Rate Link] - Gamers rejoice. Guess what self-proclaimed anti-games activist is now facing 27 of 31 misconduct charges!
0
Reply