100 Movies in 115 Seconds

Submitted by: fancylad 9 years ago in Entertainment
/media/73168_100moviesin115seconds.flv
A very nice montage of 100 movie clips that subtly compliment each other, for the most part.
There are 42 comments:
Female 91
tom hanks is so hot
0
Reply
Male 436
"The blue packet"
0
Reply
Female 6
you forgot -- "Ed Wood "1994 with johnny depp :-P
0
Reply
Female 1
Nobody recognized Death Proof at the very beginning?
0
Reply
Female 471
meh.
0
Reply
Male 117
yankee15:
Planet of the Apes was not in there! A lot of the kids on here wouldn`t get half of these. ----------
I agree. They mistake "2001: A Space Odyssey" with Planet of the Apes. For your list of not so well known ones: The Right Stuff
0
Reply
Female 288
a clockwork orange! ....alex is so hot! :-)
0
Reply
Female 1,186
someone has a lot of time on their hands
0
Reply
Male 263
Planet of the Apes was not in there! A lot of the kids on here wouldn`t get half of these. Especially some of the more obscure ones like Blow Out. I didn`t get them all but I recognized quite a few.
Here are the ones I got, in no particular order...
There Will be Blood, Jaws, The French Connection, The Graduate, Dog Day Afternoon, Lethal Weapon 2, LA Confidential, The Blair Witch Project, Edward Scissorhands, The Thing, Die Hard, Glory, Midnight Run, Born on the 4th of July, Rain Man, Planes Trains and Automobiles, Blow Out, Philadelphia, Quiz Show, Psycho, The Empire Strikes Back, Unbreakable, Dick Tracy, The Exorcist, Manhunter, And Justice For All, Easy Rider, Gostbusters, Back to the Future, The Godfather, Glengarry Glen Ross, American Graffiti, The Wizard of Oz, The Deer Hunter, Boogie Nights, Citizen Kane, JFK, Forrest Gump, Silence of the Lambs, No Country For Old Men, Schindler`s List, The Conversation, A Clockwork Orange, and Midnight Cowboy.

0
Reply
Female 1,269
lol that was cool ^^
i like all the random laughing at `inappropriate` times....
0
Reply
Male 150
Oh my gosh. I recognized a lot of those. What was that one where the girl is holding a gun, sitting in
the chair and she says "hello howard". I`ve seen it.
It`s a funny-named cheesy 80`s movie.....and I LOVED it. I need to know the name. Haha.
0
Reply
Male 42
I knew about 2/3rds of the movies, but I`m not quite sure how they fit together. Maybe I`m not artistic enough.
0
Reply
Male 11,739
It was interesting but too jumbled.
0
Reply
Male 177
let`s see umm.....
Edward Scissor Hands
Titanic
Gettysburg
Scary Movie 1
The Thing
Ghostbusters
There Will Be Blood
Saving Private Ryan
Nightmare on Elm Street
and a bunce of others lol, also, I didnt put those in any particular order, and what sucks is the guy who made this didn`t hav the scene in Jeepers Creepers where the thing Roars...that would hav made a nice ending. :)
0
Reply
Male 1,853
thanks b-hazard, i wanted to say that but i was afraid i would face the wrath of FANCY.
0
Reply
Female 192
haha! edward scissorhands, and then titanic. how did they know?

that was very cool. =]

0
Reply
Male 108
I swear to god, if one person names all of these I will crap myself.
0
Reply
Female 132
^^^^^
Me too, I only recognized these:
Wizard of OZ
Planet of the Apes
Star Wars
Glory
Jaws (I think..)
and some movie with Steve Martin.....
0
Reply
Female 15,763
I feel like a newb, I recognized like 3 of those movies.
0
Reply
Male 4,393
:P cool
0
Reply
Male 4,867
wow if someone can name all 100 ill give em a cookie

a BIG cookie

0
Reply
Male 2,958
Wow fancylad, what`s with douchebaggary?

He didn`t say he liked any schedule over any schedule. He just said keep it consistent.

0
Reply
Female 360
I only caught a few of the movies, but I found the whole compilation to be neat.
0
Reply
Male 1,853
im not complaining about the new schedule, i like it, its just i get used to knowing when the next post will be here.
0
Reply
Female 1,287
D:
post whenever you want!
0
Reply
Male 20,825
ok, let me readjust my schedule so it works with dilldog, and just post 12 new links at midnight as opposed to the 40 or so throughout the day.
0
Reply
Male 1,091
nahh, too fast to watch, my eyes hurt...
0
Reply
Female 532
That *SSSLLLUUURRPPP* scene from There Will Be Blood never gets old.
0
Reply
Male 230
A Clockwork Orange FTW...assez dit.
0
Reply
Female 2,672
rather meh, but a good job
0
Reply
Male 418
"And kinda pointless"

kinda?

0
Reply
Female 239
This is what I guessed, but Im missing some inbetween.

Planet of the Apes
Blair Witch Project
Edward Scissorhands
Titanic
The Thing
Jaws
Foxy Brown
Philadelphia
Star Wars
The Exorcist
Back to the Future
Wizard of Oz
Silence of the Lambs
Pulp Fiction

0
Reply
Male 954
And kinda pointless
0
Reply
Male 2,395
That was pretty cool...
0
Reply
Female 1,287
but yes, my favorite part was when edward scissor hands poked the water bed, and the tons of water exploded into the ship.
i dont know why.
but i lol`ed at that part.

:)

0
Reply
Male 954
Yes I agree^ Fancy tisk tisk tisk
0
Reply
Male 1,853
whats with the fluctuating time between new posts? it ues to be a lump every day at around midnight, then fancy changed it to one an hour, and when im used to that he goes to 1 per half an hour, then back to an hour, and now, finally, every twenty minutes! maybe im just the kind of person who doesnt like change, but please, pick one and stay with it.
/rant

as for the clip, i recognized about half.

0
Reply
Male 2,788
and i laughed at there will be blood.

lol

0
Reply
Male 2,788
^^^

THATS PROBABLY GONNA GET DELETED!!!11


anyways.
i just saw a whole mess of movie clips squashed together.

i recognized like 90/100 movies

0
Reply
Female 795
Ok lets see if we can name all the movies:

1.The big Lebowski

0
Reply
Female 1,287
LOL edward acissor hands!!! and then the explosion!!!!!
0
Reply
Male 20,825
Link: 100 Movies in 115 Seconds [Rate Link] - A very nice montage of 100 movie clips that subtly compliment each other, for the most part.
0
Reply