Sand Diving

Submitted by: domisgood 9 years ago in Funny
/media/60513_sanddiving.flv
Like normal diving but into sand.
There are 53 comments:
Male 41
can any one explain how he doesnt die!?
0
Reply
Male 762
Seems like an iteresting sport !
0
Reply
Female 1,070
lolwut
0
Reply
Male 2,422
Not would I would do on my day off.
0
Reply
Male 4,867
wow i posted this like a week ago. when i saw it i was like, `someone stole my post!` but no.

Older than the internet, so what.

0
Reply
Female 486
`WOMP!` is right.
Can anyone translate this?
0
Reply
Male 246
That`s old. And it`s only a fraction of the original one.
0
Reply
Male 19
He jumps for the sand...

WOMP!

I`d give that dive a three actually...

0
Reply
Female 12
I wonder how that became a sport?
0
Reply
Female 48
Wow. I clicked it thinking, "Ok, ok, there`s something I`m missing." But I was wrong. And I cringed and lol`d at the same time. Fake, obviously, but funny.
0
Reply
Male 162
This is purely and simply wonderful. Gold. I give it three stars!
0
Reply
Male 12
seen it b4!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 3
^For fun I suppose^

Id turn up. Not for the taking part mind you. Ive had a bad back recently....=P

0
Reply
Male 109
that just stupid. why on earth would somebody ever do that?
0
Reply
Female 375
That was an ominous thud if ever I heard one.
0
Reply
Female 207
Oh god, ouch.
0
Reply
Male 244
"This was an ad for Fox Sports back in teh day. Almost as old as the internet itself."
0
Reply
Male 4,246
The 1.5 must`ve come from the Russian judge.
0
Reply
Male 227
OLDER THAN THE INTERNET !!
0
Reply
Male 2,486
It`s not fake.

I`m pro at that sport, I do it all the time.

0
Reply
Male 891
i never thought this phrase would ever exist, but...

graceful thud.

0
Reply
Male 169
um...ow
gotta be fake that guy would be dead
0
Reply
Male 690
:( fake
0
Reply
Male 2,576
Woah, that`s been around scince before 9/11 :|

No article on Snopes which I can find.

0
Reply
Female 20
O.o`

Right then...

0
Reply
Male 2,076
lol! This is not a Fox Sports Ad

it`s turkish from an old old comedy, maybe 20 or something years old. Making fun of things people do in the east around the city Diyarbakir which is generally regarded as backwards part of the country.

0
Reply
Male 49
Hello, and welcome to the year 2002!
0
Reply
Male 292
What is this from?
0
Reply
Male 354
Funnier than the vid are the people questioning the authenticity of it.
0
Reply
Male 262
This was an ad for Fox Sports back in teh day. Almost as old as the internet itself.
0
Reply
Female 15
Haha, my mouth fell open and I was like "What?!" when I saw this.
0
Reply
Male 1,053
No DuH iTs FaKe?!
0
Reply
Male 799
old
0
Reply
Male 3,619
-
Isn`t this a News story Borat would be covering?
-
0
Reply
Male 108
that would have killed him... LOL owned
0
Reply
Male 962
my point beens proved
0
Reply
Male 534
This can`t be for real. Falling like that would kill you.
0
Reply
Female 71
As in .. Fake.. right? :S
0
Reply
Male 254
WTF!? shouldnt he have like, broke his bones or sumin?
0
Reply
Male 1,455
What
The
Hell
0
Reply
Male 779
^ And that isn`t funny?
0
Reply
Female 79
WTF?? i clicked this link thinking it would be like a funny link or somethin....but NO its seriously a bunch of ppl sittin around watchin ppl dive into sand. like wtf???
0
Reply
Male 88
Ow
0
Reply
Female 2,220
Hahaha.
Love that.

*silence*

*thud*

0
Reply
Female 313
wooooo!!!! *clap clap clap*
5.0!!!! =D
0
Reply
Female 731
Ouch, that has GOT to hurt.

*crack*

0
Reply
Female 12
Tonyjet; I did watch it, I was being sarcastic when I said "Looks like fun."
0
Reply
Male 962
durdurdah tats loks fake to mi luls durrdahdah

this fourm is gonna be full of people who say crap like that.

0
Reply
Female 33
That sounded like it hurt when he hit the sand.
0
Reply
Male 4
been there done that
0
Reply
Female 533
Reminds me of Mario getting stuck in snow.
0
Reply
Male 3,296
has to be fake

sungirl didnt even watch it am sure

0
Reply
Male 4,867
Link: Sand Diving [Rate Link] - Like normal diving but into sand.
0
Reply