Prostitute/Cab Driver Switch-a-roo

Submitted by: champbronc2 9 years ago in Funny
/media/95144_ProstituteCabDriverSwitcharoo.flv
That"s one quick-thinking bloke.
There are 50 comments:
Female 1,172
I love when they turn good jokes into videos. :)
0
Reply
Male 46
Old joke - funny though - see Nick Frost in Hot Fuzz as well!
0
Reply
Male 928
Quality post!
0
Reply
Female 5
Dilldog, that`s one to remember ;)

I adore Nick Frost. I don`t usually watch Man Stroke Woman though but that was classic :D

0
Reply
Male 1,853
uh, dom, its between feathers and gold, not stone.
since feathers are in avoirdupois pounds, or 16 ounces, and gold is in troy pounds, or 12 ounces, the feathers weigh more! yay remembering science class!
0
Reply
Female 251
when did they ever say pounds?
quid!!
drugster i appreciate that bit of humor
made me chuckle
0
Reply
Male 4,867
ayull taht doesnt make sense lol. £20 of sand and £20 of platinum are worth the same just the quantities are different :p hehe

tryin to be clever with the `whats heavier a kg of feathers or a kg of stone`. u failed.

0
Reply
Female 312
Heh nice. Just take her back and tell her to GTFO. What`s she going to do, tell the cops you didn`t pay her? The worst she can say is rape, and there`s no evidence of that.
0
Reply
Male 19
Nick Frost is the shiz one of the funniest guys alive! :D
0
Reply
Female 297
awesome!
0
Reply
Male 240
"20 pounds? I`m not sure that`s so cheap... it really depends on what it`s 20 pounds of, doesn`t it? 20 pounds of sand would be a lot less valuable than 20 pounds of platinum for example."
Eejit, she said quid, there`s no way it could have been confused. Palm to forehead.
0
Reply
Male 142
nice
0
Reply
Male 73
Ayull, you`re an idiot cos we`re talking about pounds as in Great British Pounds, not weight.

Drugster, you`re an idiot cos you don`t have a clue what ayull was talking about, and so instead decided to poo some crap onto the forum board.

Congratulations.

0
Reply
Male 317
ayull taht doesnt make sense lol. £20 of sand and £20 of platinum are worth the same just the quantities are different :p hehe
0
Reply
Male 239
20 pounds? I`m not sure that`s so cheap... it really depends on what it`s 20 pounds of, doesn`t it? 20 pounds of sand would be a lot less valuable than 20 pounds of platinum for example.
0
Reply
Female 251
Nick Frost can be my cab driver any day

seriously, i got places to go

0
Reply
Female 652
lol nice
0
Reply
Female 859
haha! that was funny =D
0
Reply
Female 23
Lol.
0
Reply
Male 265
20£? Thats cheep!
0
Reply
Female 67
Man Eat Woman LOL now thats a different type of show entirely.
0
Reply
Male 205
Axis, you can`t be bothered about it that much if you don`t even know the name of the show. It`s man stroke woman
0
Reply
Male 1,036
Cheap
0
Reply
Male 117
with a name like londoncallme.. i thought for a second you were a prostitute...
0
Reply
Female 1,427
LMAO.

Perfect.

0
Reply
Male 486
damn ho, isnt it like in the ho law to make sure they know before they do ther stuff? stupid ho lolz, but nice save admittedly great
0
Reply
Male 211
20 quid!? Sign me up!
0
Reply
Male 14
Brilliant!
0
Reply
Male 962
i think just fell in love with bbc3
0
Reply
Male 300
How clever. . .I could just imagine how many people would contemplate on doing this ;-)
0
Reply
Male 37
new season of maneatwoman?! omg! must dl!
0
Reply
Male 53
That was absolutely fantastic haha.
0
Reply
Female 1,492
LOL, that was awesome!!!
0
Reply
Female 115
I love that guy. Great thinking there, the gal`d have to choose between getting 20 quid and no ride home, or just calling things even.... wondrous...
0
Reply
Female 531
not bad...
0
Reply
Female 4,447
Nick Frost! He`s one funny mo-fo.
0
Reply
Female 110
Wowzas...

A new trick for me to pull on a first date (the "I`m a hooker" line). I-A-B FTW.

0
Reply
Male 34
i love this guy, he is hilarious!!!`

See: Shaun of the Dead

0
Reply
Female 112
if i were a dude, i`d definitely try that... I mean, the whole "btw, i`m a prostitute that`ll cost you" seems like a scam anyway... Especially cuz we didnt see how they met... In that case, nice way to avoid a scam buddy!
(although it`d be nice to try that scam on some guy lol)
0
Reply
Male 533
Nick Frost is a sexy beast.
0
Reply
Male 891
hah. i have a friend that that`s happened to. not the cab driver switcheroo, but the whole "banging a girl and then she`s like `oh, by the way, i`m a hooker. that`ll be $50.`" thing
0
Reply
Female 48
Nice. I bet she`s wishing she hadn`t said anything.
0
Reply
Female 226
Lol, I forget his name, but I love that guy!
0
Reply
Male 410
Been there, done that.

Doesn`t work. You get shivved, or worse ... they bite you and you end up with hepatitis.

0
Reply
Male 674
LMAO!
0
Reply
Male 136
I applaud that man.
0
Reply
Male 906
oh touche lad, touche...
0
Reply
Female 427
Nicely Done!
0
Reply
Female 511
lol... that was pretty awesome XD
0
Reply
Male 142
Link: Prostitute/Cab Driver Switch-a-roo [Rate Link] - That`s one quick-thinking bloke.
0
Reply