How to Undress a Girl

Submitted by: Matwix_2004 9 years ago in Weird

With a construction crane. Safe for work.
There are 61 comments:
Male 431
crane fetish?
0
Reply
Male 90
Who`s Brilliant idea was that!? honestly, I don`t know who`s more stupid; the guy who came up with the idea, or the girl who vollunteered!
0
Reply
Female 7
I`d be terrified.
0
Reply
Male 1,024
skillful, if somewhat pointless.
0
Reply
Male 453
THAT WAS HAWT!. i gwuv cranes!
0
Reply
Male 358
Cliffhanger much?
Loving: you can`t make a statement like that without describing the "proper" way. I`m just saying.
0
Reply
Male 480
I would engage sexual intercourse with her.
0
Reply
Male 242
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Why did they stop She was hot!
0
Reply
Male 131
He cheated. She helped him. =[
0
Reply
Female 469
Aww, I <3 you too, ruthless.
0
Reply
Male 2,172
Apparently they can`t.
0
Reply
Female 1,984
^ Uhh... it was an Italian show, not Spanish. Can`t you hear the difference?

0
Reply
Female 28
wow. that`s just weird. O_o ! "Hey let`s make a spanish Tv show that involves undressing a girl with a crane, YEAHHH!" O_o totally weird..
0
Reply
Male 954
Groogle wtf is up with your picture *throws up in mouth* *then attempts suicide* *fails miserably* *crys for 20 min.* *writes this long @ss action info* definatly photo shopped (i would only hope)
0
Reply
Male 954
Very true oh mighty dainty (hows that for kiss @ss?)
0
Reply
Male 2,172

Hey OP, this is a construction crane. Get an education before you post.

The trick in this video is that the claw is made of soft vinyl plastic. If the guy miss there wont be any injury.

0
Reply
Male 2,593
my god she was hot, if only they went a little further
0
Reply
Female 496
wow. i definitely would not be able to stand there while someone did that with a freaking crane
0
Reply
Male 60
BELLISIMO!
0
Reply
Female 62
oh the japanese
0
Reply
Male 2,159
A builder`s dream foreplay.

Until he has to show her HIS crane!!

0
Reply
Female 427
Well I`m impressed... even slightly turned on if you will.
0
Reply
Male 12
Damn he`s good...
0
Reply
Male 544
Oh, wow. I guess the Italians are trying to make game shows that are crazier than Japanese game shows, lol.
0
Reply
Male 169
that some skill she must be brave. o year and i would tap that
0
Reply
Male 93
who comes up with this poo?

0
Reply
Male 2,372
Some of these operators, like this guy, are amazing.

I once watched one demolish a building over a couple of weeks. He would smash down a portion with the claws, then pick out and seperate the brick and mortar from the wiring from the metal doorknobs from the even glass.

Big money when you can operate one of those things with that kind of precision...

0
Reply
Female 5
ruthless, you took the words out of my mouth...but i guess that`s the only way he`d be able to see a woman like that...so far away and sitting inside of a crane-but at least it was him taking the clothes off...that`s just creepy
0
Reply
Male 78
The game was called "Scometti che..." That means, "You bet..." Anyway, he couldn`t keep going, because even in Italy they can`t show nudity on TV...the announcer actually pointed out that "15 years ago we couldn`t have done this on TV. Who knows what we`ll be allowed to do 15 years from now?" And the girl was a professional stunt-woman. The announcer said that too, while stating (at that one point where he was standing close to the hat rack) that he wasn`t a stunt-man, so he`d better step back. Anyway, it was nice to see something off of RAI again, even if it`s always horribly contrived, it still is kinda entertaining in it`s way.
0
Reply
Male 1,497
God damn, quit saying Akappy is back, he has been back for like a week or 2 now...
0
Reply
Female 657
I think I`ve seen this in a hentai once...
0
Reply
Male 8
Yea but can he put them back on? That would be impressive. He must kick ass at those crane arcade games...
0
Reply
Male 381
If it makes bra straps any easier to undo it`s worth a try. Bra straps, grr >-(
0
Reply
Male 290
that guy is a slob lol
0
Reply
Female 731
The girl was scared to death...I would be too...

...and (irrelevance) Akappy is back! :o

0
Reply
Male 504
Lame. Why did he stop? What`s the name of this show?... Who wants to be a Crane Operator?

meh

0
Reply
Male 259
That sure is gonna come in handy one day.
0
Reply
Female 35
>i`d be scared the guy controlling it would make a slip-up and PINCH MY HEAD OFF.

This. I was thinking exactly that when he went for the hat. x_x

0
Reply
Female 3,001
impressive :)
did anyone else notice that guy was really fat in the machine thingy??
oh anddd i love Requiem XD
(Y)
0
Reply
Male 416
Wow, that was awsome.
0
Reply
Female 486
Lol. His face was like xP when he was taking the dress off. But yeah, I agree with _Requiem_, it could have had time lapse really...
0
Reply
Female 347
^oh yeah, that would get me going
0
Reply
Female 4,028
Oh, how romantic. I`m sure that guy totally picks up and woos women at the bar with that.
"Hey, I can strip you nekkid. With a CRANE!"
0
Reply
Male 2,616
^ Yeah, that`d definitely ruin your day.
0
Reply
Female 235
I`d be friggin` terrified if a huge-ass crane came towards me with the intention of stripping me o_o

i`d be scared the guy controlling it would make a slip-up and PINCH MY HEAD OFF.

0
Reply
Male 9,306
That was surprisingly romantic in an I-Beam sort of way...
0
Reply
Male 262
AAAAAH! AAAAAAAH! MY ARMS!!! AAAAAH! *gurgle*
0
Reply
Male 2,076
wow...that took skillz
0
Reply
Female 347
haha neoretro i already beat you to it man.
0
Reply
Male 446
That`s my definition of foreplay
0
Reply
Female 469
Totally. Now let that be a lesson to you.
0
Reply
Male 667
^ Wow~ PMS much? I was jus joking, but I guess _Requiem_ can`t take a joke because she likes being a total b*tch
0
Reply
Female 469
Cool concept, but definitely a video that could have benefited from time lapse :P

And don`t worry about hyeonkim, Loving. He`s just tryin to cover up for his own insecurities :( Quite sad, really.

0
Reply
Female 347
ooh thats some kinky trailer park foreplay....bow chicka wow wow
0
Reply
Male 208
the girl looks like she is about to $hit her pants.
0
Reply
Male 667
Nobody wants to undress you Loving...
0
Reply
Male 543
I had it all planned out wrong.
0
Reply
Female 380
How about NO HEFFIN WAY!
And thank god he stopped there. God only knows what could have got pinched.
0
Reply
Female 53
That is definitely not the way to undress me.
0
Reply
Male 192
Ugh, Whyd he stop there :(
0
Reply
Male 2,551
Link: How to Undress a Girl [Rate Link] - With a construction crane. Safe for work.
0
Reply