Four-Legged Duckling

Submitted by: lovers007 9 years ago in Science

Meet Stumpy: the duckling with four legs
There are 47 comments:
Male 2
The other Ducklings are so mean. They are PICKING on him xDDDD
0
Reply
Male 1,024
what an adorable genetic defect!

seriously, though, folks what`s cute (or more delicious) than a duck?

0
Reply
Male 25
I wonder how it will look like when it grows up...
0
Reply
Male 214
i blame pollution! al gore ftw!
0
Reply
Male 185
it looks like he has another duckling shoved thoroughly up his behind.
0
Reply
Female 173
them other duckies were meanies :(
0
Reply
Male 593
The other ducklings were trying to EAT its spare legs! Cannibals!
0
Reply
Male 48
I bet John Madden had something to do with this...
0
Reply
Male 152
lol ducklings are cute :)
0
Reply
Male 134
...
:(

x.

0
Reply
Female 215
Realbman: "One of its back legs looked all deformed and dead"

Yeah I noticed that also, maybe its from all the pecking the others do =/

0
Reply
Female 1,287
now THAT`S the ugly duckling...
0
Reply
Female 377
It kinda disturbs me that the other ducklings are trying to eat him.

hey! at least since he`s `famous` they won`t cut him up and make him into stew.

0
Reply
Male 182
God is experimenting again?
0
Reply
Female 1,002
That was kind of cute.
I like how the other little ducklings were like,"Wtf man?" and pecked at it`s extra legs.
0
Reply
Male 1,053
i <3 ducks (:
0
Reply
Female 878
It`s gross!
Cut them offffffff!
0
Reply
Male 9,305
lol his hatchmates were all "DOOD! You have extra legs! Can I taste it?"
0
Reply
Female 135
Ah, the things we are doing to nature... gotta love it!
0
Reply
Female 584
0:41-0:45...the other ducklings are eating its spare legs :))
0
Reply
Male 342
One of its back legs looked all deformed and dead
0
Reply
Female 2,672
dont worry angie, he doesnt understand hes different lol
0
Reply
Female 488
Red5TheFinn
gee someone needs anger management
0
Reply
Female 9
I swear this is a repost.. From ages ago though.
0
Reply
Female 2,672
i got my brother in my cheek- not really its kinda confusin yud hav to no me or have PHD to get it
0
Reply
Female 90
Baby ducks are so cute:)
0
Reply
Male 217
This is evolution in action. 2 free extra drum sticks.
0
Reply
Male 1,072
Saturday, May 10, 2008 12:25:38 AM
Is it me or are there more freaks of nature starting to pop-up, like the 3 headed frog and the 2 headed turtle. Wasnt there a 5 limbed cat too?

The frog was 3 frogs had a big gang bang and were stuck like that not forever! just temp

0
Reply
Male 1,556
angie shutup you`re not wanted here!
0
Reply
Female 488
he doesn`t understand he is different
0
Reply
Male 2,586
Woo! NOW FEEDS A FAMILY OF 4!!! :-D
0
Reply
Male 1,091
more like the ugly duckling
0
Reply
Male 1,556
Isnt that a parasitic twin?
0
Reply
Male 679
If only one of these animals with two extra legs could actually move them/use them to walk, THEN I`d be impressed.

As it currently stands, they`re just animals with birth defects :/

0
Reply
Female 465
*nom nom nom*... the other ducklings pecking at the legs... lol!
0
Reply
Male 86
how much for it lolcopter
0
Reply
Male 391
Having a failed sibling hanging from your backside (or belly in the cat`s case) isn`t cute or amazing, just a freakish fact of reality. Sometimes, stuff goes wrong. *shrug*
0
Reply
Male 380
technically nobody gives a poo.
0
Reply
Male 2,486
Technically, it doesn`t have 4 legs, it has another parasitic undeveloped sibling sticking out of it.

Just like that 6 legged cat.. definitely not able to use the legs, but, it`s another cat.

0
Reply
Female 744
So cute, I was expecting it to run on all fours though
0
Reply
Male 244
Pretty soon the ducks will rule the world!! they`ve already beaten us in the evolution of 4 legs! RUN FOR THE HILLS...

Seriously though.. I didn`t have much reaction to this. Maybe I`m just too tired to appreciate disfigured poultry.

0
Reply
Male 1,815
There was a six limbed cat on IAB a while back actually. It was basically just a kitten with another kitten`s ass coming out it`s stomach.
0
Reply
Male 52
Is it me or are there more freaks of nature starting to pop-up, like the 3 headed frog and the 2 headed turtle. Wasnt there a 5 limbed cat too?
0
Reply
Male 891
^ i think it might be the first ever awwwtf of the day...?
0
Reply
Female 342
aww of the day?
0
Reply
Female 523
i liked when the other ducks started pecking at the legs. cute.
0
Reply
Male 380
Ahaha, too bad it couldnt use those legs, then it would be awesome.
0
Reply