The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 46    Average: 3.3/5]
19 Comments - View/Add
Hits: 5567
Rating: 3.3
Category: Entertainment
Date: 05/02/08 04:30 PM

19 Responses to Dracula`s Lament

  1. Profile photo of LittleMissQT
    LittleMissQT Female 18-29
    1271 posts
    May 2, 2008 at 4:15 pm
    Link: Dracula`s Lament - have you seen Forgetting Sarah Marshall yet? Then this video will make perfect sense to you.
  2. Profile photo of LogosNaki
    LogosNaki Male 18-29
    39 posts
    May 2, 2008 at 4:33 pm
    That was... boring. The song was annoying, also.

    Do not want.

  3. Profile photo of PJKDraco
    PJKDraco Male 18-29
    19 posts
    May 2, 2008 at 4:35 pm
    that was cool, i liked it, kind of easy to make but still the singing took talent
  4. Profile photo of angelicamber
    angelicamber Female 18-29
    1572 posts
    May 2, 2008 at 4:38 pm
    o___0 WTF?
    Do I even want to know how this is from Sarah Marshal?
  5. Profile photo of AndroidMetro
    AndroidMetro Male 18-29
    807 posts
    May 2, 2008 at 4:50 pm

  6. Profile photo of baddogsmaste
    baddogsmaste Female 30-39
    380 posts
    May 2, 2008 at 4:53 pm
    lol^^^^^lol

    as for the video... that was hellarandom, stupid, and drattastic. Im off to view more stuff to rot my brain now....

  7. Profile photo of mrs_lube
    mrs_lube Female 18-29
    4 posts
    May 2, 2008 at 4:54 pm
    The song is directly from Forgetting Sarah Marshall. The lead singer was making a Dracula opera using puppets...
  8. Profile photo of Blakcat71388
    Blakcat71388 Female 18-29
    876 posts
    May 2, 2008 at 4:59 pm
    Much funnier and more interesting in FSM. >.>
  9. Profile photo of gchimmel
    gchimmel Female 18-29
    667 posts
    May 2, 2008 at 5:38 pm
    Funny Stuff
  10. Profile photo of Naz14
    Naz14 Female 18-29
    1517 posts
    May 2, 2008 at 6:59 pm
    its much better in the movie, for sure!
  11. Profile photo of Rman1201
    Rman1201 Male 18-29
    247 posts
    May 2, 2008 at 7:51 pm
    that movie is so awesome, watched it twice lol....mila kunis has gotta be one of the hottest women in the world
  12. Profile photo of kenny_f
    kenny_f Male 13-17
    1825 posts
    May 2, 2008 at 9:46 pm
    haha, i loved that movie.
  13. Profile photo of KindlyKat
    KindlyKat Female 18-29
    427 posts
    May 2, 2008 at 10:23 pm
    I`m supposed to see Forgetting Sarah Marshall tomorrow night, so... I`ll be back?
  14. Profile photo of KING_DANZ
    KING_DANZ Male 18-29
    124 posts
    May 3, 2008 at 5:02 am
    that was a good movie
  15. Profile photo of farquaadhnch
    farquaadhnch Male 18-29
    1225 posts
    May 3, 2008 at 7:23 am
    Ha Ha, sophiama is going down.

    Anyway, I loved this movie, but it was the most awkward thing I`ve ever experienced.

  16. Profile photo of EffMeDonnieD
    EffMeDonnieD Female 13-17
    42 posts
    May 3, 2008 at 10:32 am
    honelsty that was like the only good part of that movie. come on..that 20 year old girl with that nasty fat guy...and it was soo predictable. im a hater i know
  17. Profile photo of jhonmayer1
    jhonmayer1 Male 18-29
    1289 posts
    May 3, 2008 at 11:16 am
    Haha such a funny movie!
    =]
  18. Profile photo of sleepingsun
    sleepingsun Male 18-29
    163 posts
    May 3, 2008 at 2:50 pm
    OMG, I loved that bit!!! Especially at the end, and she walks in on him afterwards!!!
  19. Profile photo of xiquiripat
    xiquiripat Male 18-29
    2422 posts
    June 7, 2008 at 4:42 pm
    Ok that was pretty much the most retarded thing ever...

Leave a Reply