Pope Fans

Submitted by: fancylad 8 years ago Funny
/media/36544_PopeFans.flv
You know that the Pope took full advantage of his status while he was in New York last week, right? (Slightly NSFW)
Credits: JackBenny
There are 33 comments:
Male 928
The only funny part was Holy Diver. Crazy Nazi pope.
0
Reply
Male 55
Did everyone who participated in that REALLY put their eternal salvation on the line for a midly amusing video?
0
Reply
Male 381
As much as I love seeing religious figures mad fun of I just found this boring
0
Reply
Male 4,867
LAME
not fuuny
bullcrap
0
Reply
Female 1,120
I bet that would piss a lot of people off.
0
Reply
Male 686
i cant believe im asking this, but what was that song those two guys were singing?
0
Reply
Female 1,697
hahaha love it!!
0
Reply
Female 101
i thought this was fairly funny. after the first time it kinda sucks. "IMMMONA SUCK HIS POP D**K YO!"
0
Reply
Male 4,246
PandaCookies: londoncallme means they`d get laid with EACH OTHER, not with His Holiness.
NicoNico: If it`s obvious, and we all know it`s obvious, why point it out?

ANYWAY, I thought this was pretty funny, but a little sad that Guido got left behind. Still, Heaven wouldn`t be Heaven without Choirgirls Gone Wild.

0
Reply
Male 713
HOOLLY DIVERR
0
Reply
Female 427
Here comes the pope down fifth ave. in his pope-mobile!!

lmao!

0
Reply
Male 14
OMG TEH POPE IS SOOO HOT HE IS GOD REPRESENTIVE ON EATRH HE WASN`T VOTED FOR GOD PICKED HIM...

On other news, God isn`t real so get over it...

0
Reply
Male 212
haha that kicked ass
0
Reply
Female 342
Amusing.
0
Reply
Female 444
That was fake. Obviously. I could see a line around the guys, thus it was greenscreened. Not very funny, either.
0
Reply
Male 1,404
You tell me the Pope, back in the day, didn`t know how to handle the suds.
0
Reply
Female 118
Wow this video makes me kinda sad

@london Who the hell wants to get laid by an 81 year old???

0
Reply
Male 334
really robock?
0
Reply
Female 54
that was annoying.
0
Reply
Female 1,244
LAME
0
Reply
Female 112
the funny thing is... i think that there are some girls and guys who go to see the Pope in the hopes of getting laid... it`s the Catholic thing to do...lol
0
Reply
Male 608
a one way ticket to hell has never been so funny.
0
Reply
Male 317
delightfully sacreligious
0
Reply
Male 317
is that real? it looks green-screen-ed.
0
Reply
Male 528
They missed a great marketing opportunity. Pope Soap on a rope, Popesicles, Popa-Cola etc.
0
Reply
Female 51
hahah funny
0
Reply
Female 1,944
WOOOO the POPE!! YEAHHHH ROCK ONNNNNNN!
0
Reply
Male 468
i tryed to watch the end like 20 times lol XD
0
Reply
Male 211
THE POPE IS dratING METAL, MAN!

THE POPE AND I ARE GONNA GET SMASHED ONE OF THESE DAYS, WHOO! \m/

If only the world was really like that.

0
Reply
Female 731
cheers fancy, nice one. -rubs hands-
0
Reply
Male 2,160
*begins to snore*
might not be a christian but i´ll still dis this,as it t´was incredibly lame
0
Reply
Male 690
rofl
0
Reply
Male 19,840
Link: Pope Fans [Rate Link] - You know that the Pope took full advantage of his status while he was in New York last week, right? (Slightly NSFW)
0
Reply