Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 64    Average: 3.5/5]
43 Comments - View/Add
Hits: 17059
Rating: 3.5
Category: Weird
Date: 04/26/08 04:32 PM

43 Responses to Man on Toilet in Times Square

  1. Profile photo of funface
    funface Male 30-39
    42 posts
    April 26, 2008 at 3:12 pm
    Link: Man on Toilet in Times Square - I`m sure he thinks this will make him either very rich or very famous--or both.
  2. Profile photo of The_Maddog
    The_Maddog Male 30-39
    3371 posts
    April 26, 2008 at 4:35 pm
    Oh noes--Indecent..ban it!

    Yeah,,,I`m pokin fun at you Florida!!!!

  3. Profile photo of Demeth
    Demeth Male 18-29
    12 posts
    April 26, 2008 at 4:37 pm
    What the hell?!?
  4. Profile photo of Turnshroud
    Turnshroud Female 18-29
    4230 posts
    April 26, 2008 at 4:38 pm
    Ahhh...here come the bathroom jokes?
  5. Profile photo of GrnFantasic
    GrnFantasic Male 13-17
    602 posts
    April 26, 2008 at 4:43 pm
    Ahhh...here comes the bad puns^
  6. Profile photo of Turnshroud
    Turnshroud Female 18-29
    4230 posts
    April 26, 2008 at 4:50 pm
    Ahh...ahaha, I created an `ah` trend. What the heck?
  7. Profile photo of vilem
    vilem Male 18-29
    372 posts
    April 26, 2008 at 4:50 pm
    k.. haha. i`ve seen alot of those types of things but never an outhouse....was gonna do a bad pun just now but...naw
  8. Profile photo of unbelievable
    unbelievable Male 18-29
    1154 posts
    April 26, 2008 at 4:52 pm
    dude...wtf??
  9. Profile photo of Chiefy
    Chiefy Male 18-29
    713 posts
    April 26, 2008 at 4:55 pm
    That was surprisenly awesome.
  10. Profile photo of Turnshroud
    Turnshroud Female 18-29
    4230 posts
    April 26, 2008 at 4:57 pm
    ^^Wow, looks like someone actually thinks it`s coo. Why I do I find it surprising?
  11. Profile photo of Chiefy
    Chiefy Male 18-29
    713 posts
    April 26, 2008 at 5:03 pm
    Cause I litterally thought it was a dude sitting on a toilet? Sounds kinda boring to me. Who would of thought it was actually something clever?
  12. Profile photo of Turnshroud
    Turnshroud Female 18-29
    4230 posts
    April 26, 2008 at 5:09 pm
    I actually thought it was the...ah...you know the think in NYC? The glass room with the toilet? Or was it a two way mirror thing? I forget.
  13. Profile photo of Groogle
    Groogle Male 30-39
    2172 posts
    April 26, 2008 at 5:20 pm
    That`s a good costume idea.
  14. Profile photo of Giligadi
    Giligadi Male 40-49
    356 posts
    April 26, 2008 at 5:24 pm
    "It`s trademarked."
    Cool, dude. I guess we`ll be seeing a story about your fantastically successful `loser in a toilet costume` business in Forbes next month, right?
    Right.
  15. Profile photo of Turnshroud
    Turnshroud Female 18-29
    4230 posts
    April 26, 2008 at 5:24 pm
    Walking around with some guy carring you in an outhouse costume? You`d get cold.
    Didn`t a beer/pepsi/Pizza Hiut commersel feature Britney Spears sitting on a chair that was really some guys costume?
  16. Profile photo of R_U_Kidding
    R_U_Kidding Male 18-29
    4246 posts
    April 26, 2008 at 5:33 pm
    Ah, I see what he did there.

    Turnshroud, it`s just one guy. The "carrier`s" upper body is a dummy.

  17. Profile photo of mrwnt
    mrwnt Male 18-29
    334 posts
    April 26, 2008 at 5:58 pm
    that was well done. I was amazed that someone would be able to carry the thing the whole day until I realized it was one person
  18. Profile photo of KindlyKat
    KindlyKat Female 18-29
    427 posts
    April 26, 2008 at 6:11 pm
    That`s wicked sweet! I`m amazed at the creativity.
  19. Profile photo of Jazzeh
    Jazzeh Female 13-17
    464 posts
    April 26, 2008 at 6:22 pm
    That`s cool :D
  20. Profile photo of hurtler16
    hurtler16 Male 13-17
    24 posts
    April 26, 2008 at 6:27 pm
    would make a great halloween costume
  21. Profile photo of MasterFu
    MasterFu Male 18-29
    211 posts
    April 26, 2008 at 7:14 pm
    Wow, that was awesome. I feel like an idiot, though, `cause it took me a while before I noticed it was just one guy. For most of the video I was thinking "how the hell is that guy strong enough to carry a port-a-potty and another guy!?"
  22. Profile photo of 666sol777
    666sol777 Male 13-17
    73 posts
    April 26, 2008 at 7:34 pm
    kinda cool id say =)
  23. Profile photo of buttersisluv
    buttersisluv Female 18-29
    363 posts
    April 26, 2008 at 7:38 pm
    i feel bad for the guy carrying him around :[
  24. Profile photo of pandapo0h
    pandapo0h Female 18-29
    242 posts
    April 26, 2008 at 7:40 pm
    at first i thought that was really stupid cuz i thought it really was a guy carrying around someone sitting on a port-a-potty.. but since i realized that it`s a costume... that`s freakin` tight. haha.
  25. Profile photo of aBISS
    aBISS Male 13-17
    506 posts
    April 26, 2008 at 7:43 pm
    what a lame costume.
  26. Profile photo of NadiaRainbow
    NadiaRainbow Female 13-17
    6 posts
    April 26, 2008 at 8:22 pm
    Yeah, no. D:
  27. Profile photo of VikingGuy
    VikingGuy Male 18-29
    2160 posts
    April 26, 2008 at 8:37 pm
    right...if he feels like its the proper thing to do i guess...
  28. Profile photo of moonie_kat
    moonie_kat Female 18-29
    359 posts
    April 26, 2008 at 9:09 pm
    Haha. Creative in a really weird way...
  29. Profile photo of citadel
    citadel Male 18-29
    486 posts
    April 26, 2008 at 9:47 pm
    creative i liked it and yes florida sucks i hate living here><
  30. Profile photo of Aquaeous
    Aquaeous Male 18-29
    425 posts
    April 27, 2008 at 4:41 am
    wtf of the day...

    Just... why?

  31. Profile photo of Shanir
    Shanir Male 30-39
    1074 posts
    April 27, 2008 at 6:09 am
    I thought it was 2 people aswell lol what a dumbass
  32. Profile photo of paramecium
    paramecium Female 18-29
    268 posts
    April 27, 2008 at 6:57 am
    I thought that was funny
  33. Profile photo of bmoz628
    bmoz628 Male 18-29
    98 posts
    April 27, 2008 at 6:58 am
    that was gay
  34. Profile photo of GummyWurmz
    GummyWurmz Female 13-17
    1412 posts
    April 27, 2008 at 7:00 am
    WTF! Didn`t expect someone to be carrying him!
  35. Profile photo of GummyWurmz
    GummyWurmz Female 13-17
    1412 posts
    April 27, 2008 at 7:01 am
    Ohh..so its just one guy,yeah? Well I feel stupid.
  36. Profile photo of Pastafarian
    Pastafarian Male 13-17
    66 posts
    April 27, 2008 at 8:16 am
    ^^^^ Same here.
    I thought it was 2 guys the whole time until I took a look at the comments.
  37. Profile photo of LazyMe484
    LazyMe484 Male 18-29
    10443 posts
    April 27, 2008 at 8:39 am
    I didn`t see the point to that.
  38. Profile photo of Bujold
    Bujold Male 13-17
    51 posts
    April 27, 2008 at 9:59 am
    I think I saw him when I went to NY last February, right before I saw The Naked Cowboy standing only a hundred feet behind him. Times Square is NY`s /b/ in terms of random craziness.
  39. Profile photo of kikij
    kikij Female 18-29
    311 posts
    April 27, 2008 at 10:40 am
    My great, great, great grandfather`s brother (my ggg grandfather was an acrobat) used to do that dummy holding onto a person thing in New York 150 years ago...way before The Office :D

    http://popartmachine.com/item/pop_art/LO...

    Bloody copycats.

  40. Profile photo of MikePiano
    MikePiano Male 18-29
    1425 posts
    April 27, 2008 at 11:29 am
    OMG!!!!!!! I WANNA DO THAT TOO!!!!!!!

    Ok, I lied. This guy`s an EEDIOT. Gave it a 4 anyway, since it was funnies.

  41. Profile photo of WHOISIT12345
    WHOISIT12345 Male 18-29
    4397 posts
    April 27, 2008 at 11:56 am
    GrnFantasic
    Male, 13-17, Canada
    532 Posts Saturday, April 26, 2008 4:43:44 PM
    Ahhh...here comes the bad puns^

    this video is crap :P

  42. Profile photo of Slayed
    Slayed Female 13-17
    71 posts
    April 27, 2008 at 12:50 pm
    that was
    werid?
    i guess thats why its in the werid section
  43. Profile photo of StufftKid13
    StufftKid13 Male 13-17
    418 posts
    April 27, 2008 at 7:51 pm
    Ha. I thought it was actually a guy being carried around on an outhouse. I was hoping somone would knock him over...

Leave a Reply