Lost Titles

Submitted by: moOse123 9 years ago in Funny
http://www.weebls-stuff.com/toons/Lost+Titles/

If Lost had an opening title sequence with a bitchen" theme song.
There are 26 comments:
Male 2,121
That was good, bit too pacy for the show but cool anyway. I`d stick with the current one tho
0
Reply
Male 265
What is LOSTH? Me liked the woman on beach in her niccers...Is she for sale?
0
Reply
Male 2,113
that was pretty good...........or at least not as bad as i thought it would be
0
Reply
Male 383
*was.

Does anyone know the name of it?

0
Reply
Male 383
That as a cool song :D
0
Reply
Female 137
If Lost were a cheesey cartoon from the mid-90s, this would be perfect!
0
Reply
Male 277
Friggin Awesome
0
Reply
Female 507
That was epic
0
Reply
Female 451
doesn`t match with the show.
0
Reply
Female 1,545
Hahaha that was so horrible it was funny.
0
Reply
Male 28
That was awful
0
Reply
Male 136
Somehow that reminded me of MacGyver...
0
Reply
Male 3,296
that was utterly retarded
0
Reply
Female 1,784
haha so cheesy. I am glad that is not the real opening though
0
Reply
Male 3,296
and u guys are retarded for thinking its good
0
Reply
Male 3,296
that was utterly retarded
0
Reply
Female 488
lol?


sounds good n_n

0
Reply
Male 1,455
Aaah Weebl`s Stuff...

Gotta love Weeble and Bob, haven`t seen them in ages.

0
Reply
Male 592
kinda retro, I like it.
0
Reply
Female 432
That was pretty awesome.
0
Reply
Female 1,572
Kinda catchy actually
0
Reply
Female 993
That`s catchy.
0
Reply
Female 267
It`s really good.
0
Reply
Male 59
Compared to that, JJ made the right move.
0
Reply
Female 775
that was pretty good..
0
Reply
Male 132
Link: Lost Titles [Rate Link] - If Lost had an opening title sequence with a bitchen` theme song.
0
Reply