Let`s Get Physical

Submitted by: mxchick617 8 years ago Entertainment
/media/7156_LetsGetPhysical.flv
I bet the guy in the yellow gets all the girls at the clubs...
There are 44 comments:
Male 4
That was amazing......
0
Reply
Female 1,572
can`t watch....XD
0
Reply
Male 66
catchy...
0
Reply
Female 731
Ah, cheers letsgo, it... almost makes sense now.
0
Reply
Female 190
That was extremely painful. I couldn`t finish watching it...I just couldn`t.
0
Reply
Male 1,263
DANCE PUPPETS, DANCE!
0
Reply
Male 174
wow errrrrrrr im breathless after i saw that borat guy excuse me as I boil my eyes X-(
0
Reply
Male 98
The yellow bloke? I`m sure he gets all kinds of female attention...with those chicken legs he could really fetch a lot tail at KFC.
0
Reply
Male 550
I closed the video when it was loading by the first screen. I had no idea what I was about to watch, but I`m going to assume my life was saved.
0
Reply
Female 662
I don`t know why I liked that so much.
0
Reply
Male 203
ah, this has got to make brazilians feel proud. my girlfriend is brazilian, and im sure she will love this :-P
0
Reply
Male 7,933
What is AKappy doing there?
0
Reply
Female 15
I could have lived the rest of my life without seeing this...
0
Reply
Female 670
good legs
they haven`t broken yet
lolololol
0
Reply
Female 744
For some reason the first thing I thought of when I read "Let`s Get Physical", was Darkwing Duck...."Let`s get dangerous!" XD
0
Reply
Male 2,113
wtf?!
0
Reply
Male 1,036
Too painful to watch..I think my eyes are bleeding...can`t watch - mustn`t watch. argh!
0
Reply
Male 138
the midget seems to be having the most fun...
0
Reply
Male 480
WHY??
0
Reply
Male 2,506
HAHAHAH

my sister walks in when this is on, shes all "but why?" and stuff, ends out "your gay"

0
Reply
Male 10,440
retarded and lame.
0
Reply
Female 2
OMG!!! Scarred for life!!
0
Reply
Male 703
alright just to explain what went on... the chick singing would say stuff... like the person beside you is your enemy.. do the zidane then they would head butt them... then do the cowboy and they imitate it... if you listen you could probley take some words from it...
0
Reply
Female 44
anyone mind if i run away? no? excellent.
0
Reply
Female 775
WTF
0
Reply
Male 83
uh...ok...yea. it was like a dying dog. even though you want to look away, you just cant. wtf was with them kissing each other though?
0
Reply
Male 703
hahah Brazilian humor... Brazil does have funny stuff though... this was just messed up... i did the same thing skipped and saw them humping each other... kinda weird.. =\
0
Reply
Female 4,028
Um... what did I just watch...?
0
Reply
Female 112
ummm that was oddd....
was the midget a man or woman?
0
Reply
Female 2,196
omg wtf
and kinda long
0
Reply
Female 1,470
The funniest shyt ive seen in a very long time
18 millon thumbs up
0
Reply
Male 269
awesome
0
Reply
Female 4,197
Was the midget and person in black girls??
0
Reply
Male 55
far too long.......
0
Reply
Male 185
wrong wrong wrong, wrong wrong wrong wrong wrong. that was wrong.

Scrubs reference

0
Reply
Female 488
the song sounds a lot like fhgwgads from homestar runner doesn`t it? in the beginning at least.
0
Reply
Female 920
sooooo i didnt want to watch the whole thing so i skipped a bit and see them all humping eachother?!?! WTF??????
0
Reply
Female 311
Oh dear.
also, waaaaaaay too long.
0
Reply
Female 350
Why?... seriously though, I could have lived without having to see that.
0
Reply
Male 1,204
am i aloud to say wtf?
0
Reply
Male 250
Sweet jesus...
0
Reply
Male 3
Very Wrong
0
Reply
Male 464
Wrong on many levels.
0
Reply
Female 340
Link: Let`s Get Physical [Rate Link] - I bet the guy in the yellow gets all the girls at the clubs...
0
Reply