Greatest Saved By The Bell Scene Ever

Submitted by: fancylad 9 years ago in Funny
/media/82459_GreatestSavedByTheBellSceneEver.flv
Can you guess which scene it is before you see it?
There are 93 comments:
Male 436
oh wait... i`m not THAT kind of excited for a risque moment, I swear.
0
Reply
Male 436
I`m rather excited. I was expecting one of the moderately risque moments.
0
Reply
Female 242
i remember that..
0
Reply
Male 2,113
i don`t get it/:
0
Reply
Female 370
Sad... I know the episode...
0
Reply
Female 52
how does a link like this get posted???

Seriously I have submitted way better ones than this!!

0
Reply
Male 31
I thought it had to be any fantasy scene with Kelly Kapowski!!! Not exotic dancer/ crap actress wannabee `what`shername` doped up and freakin out... Akward hug by Zack btw;)
0
Reply
Male 174
LOL
0
Reply
Female 464
I did guess it :3
0
Reply
Female 228
what absolute horse poo
0
Reply
Male 15
lmfaolol I guessed right!
That scene is so classic.
0
Reply
Female 486
That wasn`t a whole scene!
0
Reply
Female 837
I guessed it! I feel... Mediocre, really.

The Hitler/Jesus one is hilarious though.

0
Reply
Female 66
for some reason, i didnt find it funny untill i read this...
"I thought it was funny :]
I`M SO EXCITED D`: "
0
Reply
Female 447
May not be the best but surely memorable. Great show. I want to get it on DVD but I`m scared I`ll become obsessed with a show as embarrassing as this...oh...what the hell.
0
Reply
Male 29
That was a good scene and all, but seriously, why did you waste my time with this?
0
Reply
Female 339
Where was the bell...?
0
Reply
Female 24
I agree with Crap4Brains....I knew it was going to be the "I`m so excited" scene before I even clicked on it (Sorry *hides in box for a bit*)
0
Reply
Male 1,036
huh? x2
0
Reply
Male 591
huh?
0
Reply
Female 332
I thought the best one was when Zack`s use of subliminal messaging went wrong and Slater said..."YOU`RE NOT TAKING HIM TO THE DANCE! I am..."

HA HA HAHHA HAHAHAHAHAHA

0
Reply
Female 695
...Wtf?
If the show was trying to be believable and heart-wrenching! Major fail.

Now whenever Will Smith broke down on Fresh Prince...THAT was heart-wrenching and always beautifully acted by Smith.

0
Reply
Male 93
ahahahaha. I didn`t know it would be this, but I remember seeing it. Great stuff.
0
Reply
Female 380
ROFLMAO!I soooooo called it! Now down to the kitchen for my brownie reward...and to forget that i suffered threw watching that yet again...
0
Reply
Female 531
LAME!!!
0
Reply
Male 292
hahaha
0
Reply
Female 678
"My lil sister watched this show.
She`s now part of the lost generation."

they didn`t call us generation X for nothing.

0
Reply
Female 6
I wouldn`t have called that the greatest scene by far, but yeh, I get the humor. It`s just that it was the 80`s and it`s such a... non-issue. Yeah, she was "addicted" to caffine pills. )-| It was SBtB`s big "drug" episode. And she wasn`t a good enough actress to pull it off either. :-P
0
Reply
Male 41
fail?
0
Reply
Male 464
I`m so excited! I`m so excited! I`m so...scared!:-O
0
Reply
Male 15
This episode of SBtB changed my life. Caffeine addicts are rarely represented in the media.
0
Reply
Female 1,545
How was that funny in any sense?
0
Reply
Female 4,447
Ah, just as I suspected.
0
Reply
Female 4,447
Lemme guess, Jessy freaks out on caffeine pills?
0
Reply
Female 183
Oh, I remember that. She got addicted in about three days.
0
Reply
Male 1,024
My lil sister watched this show.
She`s now part of the lost generation.
0
Reply
Female 536
Saved By the Bell still comes on, but I remember seeing that when I was little. Gotta love TBS

And in my opinion, the Hawaii and College years REEKED. xP

It makes me sad. Every time I quote that people make the "Wtf?" face and walk away

0
Reply
Male 476
I couldnt remember the song but I totally guessed the scene in a jiffy... Am I a loser?!?
0
Reply
Female 498
um HAHAHAHAHAHAHA... that was harlious
0
Reply
Male 230
This just shows a bad attempt at serious acting. A Jump The Shark Moment. Not funny though. The Jesus/Hitler version of this on collgehumor.com is funny.
0
Reply
Female 450
I love Saved by the Bell. Was obviously too young/not born to watch, however reruns are fabulous! :-D

0
Reply
Male 52
its not people are just fuc*ing retarded
0
Reply
Female 12
Why is this so great??
0
Reply
Female 738
I NEED THEM TO SING!!!
0
Reply
Male 822
I`m definitely not excited about it
0
Reply
Female 920
i miss saved by the bell :(
0
Reply
Male 1,093
no way, the best scene is when zack and lisa are kissing, screech walks in and then rock n roll music comes from the background as he runs away. Thats the best scene.
0
Reply
Male 646
I never liked Dramedy sitcoms.
0
Reply
Female 16
I DID guess before I watched it.Plus for me.

I`M SO EXCITED.

0
Reply
Male 719
http://www.collegehumor.com/video:174565...

A pretty decent reenactment of this scene with Jesus and Hitler.

0
Reply
Male 464
Anyone explain what`s going on?
0
Reply
Female 1,002
Eh, not that funny.
0
Reply
Male 2,395
LOL... WTF?
0
Reply
Male 230
LOL true LemonScented!
Yeah, this was sucky. Seriously, fancylad, put some of my submissions up!
Anyway, the greatest SBTB scene must have Screech, just coz he`s amazing, and Kelly, coz she`s ridiculously fit :D
0
Reply
Male 689
I GUESSED IT
0
Reply
Male 7,933
Bull. There is no way the College years of Saved By the Bell belong as a great anything
0
Reply
Male 743
Water dragon...you`d understand if you saw the show
0
Reply
Male 84
Umm ok I Submit good stuff but it never gets on yet....This Crap gets on?
0
Reply
Female 17
ha that`s weird, i was just talking about this a few days ago.
0
Reply
Female 23
I love how there was a TimeToTalk.org ad on the side. D:
0
Reply
Male 1,152
i remember when they started playing saved by the bell on adult swim and everyone was pissed. They would show this clip alot
0
Reply
Male 2,781
^TELL ME ABOUT IT
0
Reply
Female 415
Icalled it! caffeine pills are so sooo scary..hehehe
0
Reply
Male 109
when i first read the description, i thought it was the greatest scene in which someone is saved by a bell. now i know the show that this clip comes from is called "saved by the bell"
i was born in 90s so no wonder ive never seen it.
i don`t really get how this scene is `great`, doesn`t seem so great to me. bad acting and bad singing.
0
Reply
Male 4,004
Greatest scene of Saved by the Bell is the ENTIRE running series minus the Hawaii and the Vegas ones.
0
Reply
Male 410
... Well, I can see how this would be the best scene in Saved By the Bell ... I mean, were any of them good?
0
Reply
Female 42
wtf of the year

...had to be said :]
i used to love saved by the bell, i never watched it when it started, far too young but replays. childhood memories :D

0
Reply
Female 45
Drugs?
In Saved By The Bell?
No waaay.
Never saw that episode.

Zac`s massive mobile was brilliant...

0
Reply
Male 33
Wtf of the month
0
Reply
Female 775
I wouldnt say that was the best.
0
Reply
Male 2,216
No, the greatest scene was when Slater whipped off his clothes and he was a ballet dancer, that was hilarious.
0
Reply
Male 60
Wtf of the week
0
Reply
Female 1,697
wtf of the day
0
Reply
Female 26
haha i called it
0
Reply
Female 358
Bwahahaha!

That was so funny! In a terrible, awkward way.

0
Reply
Male 274
i know the show...but that clip was pointless and just not funny
0
Reply
Male 234
`Greatest SAVED BY THE BELL scene without Screech?? Impossible`

Quoted for truth...

0
Reply
Male 641
Bwahahaha.
0
Reply
Male 4,012
I was too young to remember the episodes of Saved By The Bell.

Nice to feel young for once.

0
Reply
Female 21
I always get an awkward feeling when watching that scene. I don`t know if it`s the bad acting...or the facial expression she uses when she has that breakdown mid-song.
0
Reply
Male 547
it is funny, but you have to know the show. It was a show in the 80`s early 90`s
0
Reply
Male 203
Greatest SAVED BY THE BELL scene without Screech?? Impossible
0
Reply
Male 747
I thought it was funny :]

I`M SO EXCITED D`:

0
Reply
Female 275
was it supposed to be funny?

b/c i thought it was :P

0
Reply
Male 3,301
Why the hell?
0
Reply
Female 1,412
haha i knew it`d be this..i actually watched this yesterday on youtube =]
0
Reply
Male 901
So it`s what, a bad sitcom?
0
Reply
Male 648
i can honestly say i called that one, i started singing im so excited before i even clicked the link
0
Reply
Male 1,039
How is that the greatest ever?
0
Reply
Male 97
Seriously how the hell is this worthless crap getting on here?
0
Reply
Male 59
I don`t get that at all. Wrong link?
0
Reply
Male 720
That sucked.
0
Reply
Male 20,827
Link: Greatest Saved By The Bell Scene Ever [Rate Link] - Can you guess which scene it is before you see it?
0
Reply