Girls Gone Wrong!

Submitted by: The_Maddog 9 years ago in Funny

It"s the Bizzaro-World version of Girls Gone Wild! A refreshing change or unbelievable fiction? Sorry, it"s SFW.
There are 33 comments:
Female 14
lol
BS if only this video were true
stupid girls like that make us look bad
0
Reply
Male 1
eh.. it was ok up untill the serious ball crushing part. seriously, that guy didn`t deserve that he probably wasn`t even conscious of what was happening afterward. does everyone thnk it`s fun and good to hit guys there? it hurts more than anyone really deserves.
0
Reply
Female 169
way cooler than girls gone wild
0
Reply
Male 292
Fail.
0
Reply
Female 1,545
I would pay to appear on Girls Gone Wrong.
0
Reply
Female 278
haha, i agree with EstiloPanama, the world would be a better place if more women were like this.

the nut stomp/crunch was hilarious! lolz!!!!

0
Reply
Male 4,246
Justice, sweet justice. The "Extreme" part was a bit predictable, but otherwise, well done.
0
Reply
Male 629
That was hilarious.
0
Reply
Male 1,141
hahaha i love how they say " See what happens when girls finally releive they are being exploited by masturbating ass holes!" Soo true haha
0
Reply
Male 9,305
I`d buy it.
0
Reply
Female 223
The girl at the 1:15 mark, the one on the right, I love her face. Classic "offended" face right there.

Much more interesting, and probably a lot more realistic than any GGW video.

0
Reply
Female 738
I think this is absolutely brilliant.
0
Reply
Male 3,369
Wow...a week ago I was a sexist pig. Now i`m sticking it to "the man".

The internet is so fickle!

0
Reply
Female 486
I like it! This is a much better way for girls to "go wild".
0
Reply
Female 179
it`s about time those girls figured out they`re being exploited and objectified by guys doin` their `business`
0
Reply
Female 118
Lmao this version would be alot better than the actual girls gone wild, those are just gay...
0
Reply
Male 713
Estilo, anti-sex gets your more turned on than anything
0
Reply
Male 5
Very satisfying...if only it was real...
0
Reply
Male 120
lol are you shaved!!! nut stomp!!!!!
0
Reply
Female 427
Haha, WOMEN FTW! Ladies=1 Dirty old masturbating camera guy=0
0
Reply
Female 254
`bout time.
0
Reply
Female 414
i would soooo go on this one. win!
0
Reply
Female 3,001
girls! why would you wanna be on girls gone wild! stupid slags...
be on this instead :)
0
Reply
Female 2,074
Krembill! Congrats! I hope you enjoy your time with her, and you are a true man for saying how you feel. I am happy for you!
0
Reply
Male 192
even the bible permits women to be objectified. :)
0
Reply
Male 690
guy getting knocked ot on the dance floor made my day. ima go to the club and pray i witness something like that
0
Reply
Male 1,024
haha.
0
Reply
Male 1,091
i know that type of women...btw, have to say this, I just went out with the girl of my dreams.I feel like telling everyone...man, never thought of me as the romantic-love-at-first-sight kind of guy!!!
0
Reply
Male 1,620
nice. i like it--they`re sexier if they keep their clothes on.
0
Reply
Female 2,074
Totally refreshing, and awesome!

A million thumbs up!

I loved when the girl crushed the perv`s balls with her shoes....

The crunch sound! YES! If more women were like that, the world would be a better place. =)

0
Reply
Male 227
That suckeeeddd... No tity flashing ?
0
Reply
Male 278
wtf
0
Reply
Male 3,369
Link: Girls Gone Wrong! [Rate Link] - It`s the Bizzaro-World version of Girls Gone Wild! A refreshing change or unbelievable fiction? Sorry, it`s SFW.
0
Reply