Britain`s Got Star Wars 2008

Submitted by: ytakkk 9 years ago in Entertainment
/media/88769_BritainsGotStarWars2008.flv
Man tries to win Britain"s Got Talent with his version of the Stars Wars theme and it"s pretty cool in a nerdy way.
There are 46 comments:
Male 477
OMG that was horrible
Back with a vengence?

REVENGE OF THE SYNTH!

0
Reply
Male 219
i loved the "how to play the keyboard" books on the keyboard. rofl awesome
0
Reply
Male 174
wow simon!
0
Reply
Male 381
Arrgggghhhhh!!!! It brings pain to my ears
0
Reply
Male 2,113
Simon..
I will be BACK!
0
Reply
Male 39
XD Oh man that was amazing. "I will come back with VENGEANCE."

Letting him pass was a really cool move by the judges, and it was worth it just to see Simon get so completely PWNED!

0
Reply
Male 59
Would have been better had he practiced a little more.
0
Reply
Male 162
wahey!! good on him for gettting through!
0
Reply
Male 1,023
lol. this guy is awesome. i can`t wait for him to pone Simon. i think Simon pushed everyones buttons though (pun not intended)
0
Reply
Male 27
I know it is a bit stupid that they let him through, but the show won`t lose credibility for it - Trust me that old man will be gone next round.
0
Reply
Male 106
lol
winn
0
Reply
Male 1,788
I didn`t know that these stupid shows had spread overseas too. How many shows is Simon Cowell on??
0
Reply
Male 263
Sucked!
0
Reply
Female 57
HA! @ Simon.
0
Reply
Male 239
lol it was so bad it was funny
0
Reply
Female 488
aw he was so cute ^_^
0
Reply
Male 245
bloody `ell...its bit of a rip-off of the old gong show
0
Reply
Male 959
Ricky Gervais was right when he condemned these shows... "the bewildered are wheeled out to be mocked by multi-millionaires"
0
Reply
Female 311
awwww what a shame.
I think Piers Morgan`s dancing was FAR more embarrassing than his music.

0
Reply
Male 897
Hahahaha!! Awesome! That guy`s playing was a bit off to say the least, but he was probably just nervous. I have to admit that I admired his spirit towards Simon (the roostery bastard should be told off once in a while if you ask me). It rocked that the two other judges let him go to the next round just to piss off Simon! I hope someone posts his next performance! *fingers crossed*
0
Reply
Male 962
btw that joke was towards the judges.
0
Reply
Male 962
Lol, i never seen a women with two twats before.
0
Reply
Male 273
I actually thought that he was just fooling around in the beginning with the false starts and key presses and stuff, and that he was going to just bust out with this awesome concoction of music. alas...
0
Reply
Male 1,036
Was he serious?
0
Reply
Female 130
it`s got a horrible beat and i can`t dance to it!
0
Reply
Male 100
wow, that had no rhythm and he kept foodging the notes up, Let`s see what his next song is.
0
Reply
Male 803
Piers waved his right to negatively judge any future dancer who appears on that show.
0
Reply
Female 513
The poor guy. I never have liked Simon. He`s an ass and a seeker of sensationalism.
0
Reply
Female 299
Funny show. I loved how the whole time Simon looked pissed and the other judges were happy and dancing. Nothing beats when the old dude said he wanted vengeance! xD
0
Reply
Male 210
I think they only let him in because it was funny.
0
Reply
Female 31
aww poor old man, I felt bad for him, at least he tried. I want to see his next song.
0
Reply
Male 54
That was great, I love how he has the keyboard how- to books out in front of him.
0
Reply
Female 1,306
someone make sure his next song is posted on here, PLEASE.
0
Reply
Female 2,249
aaw man i hate it when old people get sad
0
Reply
Male 444
well, it doesnt have much to do with real talent, but its still cool.
0
Reply
Male 317
kick ass
0
Reply
Male 4,246
Simply awful. I love SW, but this doofus made me see why some people hate it and its fans.
The fact that the woman and the guy-who-is-not-Simon both said `yes` proves that this show has no credibility.
0
Reply
Male 5
i loved how the judges actually had a cup of tea in front of them...lol...good stuff
0
Reply
Male 2,160
that was really really bad IMO.
0
Reply
Male 343
at first i didn`t catch the the rythm with the keyboard.
0
Reply
Male 244
nm
0
Reply
Male 211
AAAAAWW! I feel so sorry for him. I think he actually thought he was good too. :(
0
Reply
Male 444
OH WAIT HE WON!

LOL

hooray for happy endings!
:D

0
Reply
Male 444
Simon..

I will be BACK!

0
Reply
Male 444
aww i feel sad for him :(
0
Reply
Female 2
Link: Britain`s Got Star Wars 2008 [Rate Link] - Man tries to win Britain`s Got Talent with his version of the Stars Wars theme and it`s pretty cool in a nerdy way.
0
Reply