Boy Gets Stuck Inside Claw Machine

Submitted by: aBISS 9 years ago in Funny

This is a joke, right? No kid can be this stupid.
There are 91 comments:
Female 164
Dammit, I hope Mickle Jackson wasn`t watching the news that day.
0
Reply
Male 230
t
0
Reply
Male 230
m
0
Reply
Male 230
b
0
Reply
Male 541
what a retard!!!! Let him freaking stay in there!!
idiot!
0
Reply
Male 2,395
Put a dollar and claw him out of there. :D
0
Reply
Female 652
lol so if I put my money in there and clawed him out, technically he`s mine right?
0
Reply
Male 21
Isn`t there a plastic door that goes up when you stick your hand in the slot, like on a soda machine? To block people from reaching up and just taking the prizes? If not, then this company was asking for it...
0
Reply
Male 174
lol I put in a 5$ in the claw game for him and FTW!!! ;-()
0
Reply
Female 46
as i was watching the begining i noticed that in the top left corner you can see a still of the kid crying.
also if i was that kid i would have grabbed a bunch of toys before leaving
0
Reply
Female 1,120
I knew it! I always had that fear when I was younger.
0
Reply
Male 81
Yup that kid is stupid.......he didn`t come out with a prize toy!
0
Reply
Female 1,244
Wow that kid is stupid
0
Reply
Female 32
The amazing things kids do when you take your eye off of them for one minute. lol.
0
Reply
Male 592
didn`t this happen in an episode of the Simpsons?
0
Reply
Female 15
Harry Potter strikes again!
0
Reply
Male 1,024
pump in some quarters.
try to get him out.
0
Reply
Female 837
Lmfao.

I laughed at his little anguished face.

It`s been said already, but I want to say it again and make myself sound smart. The reason he didn`t climb back out is because the door only swings one way. Easy to climb in, impossible to climb out.

0
Reply
Male 518
I bet the little bugger was trying to steal some toys, I`d leave him in there for everybody to laugh at.
0
Reply
Male 136
Im still wondering how he really got in there
0
Reply
Male 4,246
This sort of news story has shown up at least once a year (sometimes every few months) for the past 4 or 5 years; maybe more. One would think people would stop being so surprised.
0
Reply
Female 380
Unbreakable-Yeah, How?
0
Reply
Male 244
That was hilarious... but I wonder, wouldn`t people try stop him if they saw him trying to climb up into the machine?
0
Reply
Female 327
but...how?
Lol...aww he looked so worried...
0
Reply
Male 46
WTF?!! That kid is a total moron. If one thought "I wonder if I could get inside here?", son`t yuo think he would be unable to get out?
0
Reply
Male 486
Realbman THATS FCKING AWESOME!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 76
Wow, what a stupid kid, he looks too old to be doing something that immature. Hope the kid learns a lesson from this, but that`s unlikely. And as others have mentioned, wonder where the parents were. I hope they keep a better eye on him in the future.

Anyone else get a laugh out of "Unlucky Dip"? :D

0
Reply
Male 928
Maybe he was trying to steal a toy and got stuck?
0
Reply
Male 6
this is just sad... even i wasnt this stupid when i wwas a kid....
0
Reply
Male 988
"get some coins. NOW!"

"while you`re in there, pass me a Homer Simpson!"

0
Reply
Female 360
Video games are dangerous! lol
0
Reply
Male 426
i worked at a bowling alley...

ive seen a girl do that twice AND another kid...

0
Reply
Female 1,412
MYCHEMGIRL

i bet you didnt even watch the vid jimenfeloo1...you make me sick

The first posts didn`t sound like they watched it either.

The witness guy looked really weired. I felt really bad on the kid. They coud have given him a toy or something at least.

0
Reply
Male 92
Mommmy Mommmy, I got me a talking toy. It feels all warm and humany.
0
Reply
Female 1,427
"oh and all you guys crying bad parenting bad parenting! come on! one, it doesn`t take long at all for a kid to pull something stupid like that and two, what you`re parents stood next to you the entire time you played a video game at a store? Please, that`s like saying a parent is a bad person for letting their kids run around toys r us!"

They`re not a bad person, but they are a bad parent. If you can`t keep your eyes on your kid, you`re a bad parent.

"Kids will be kids" is the reason kids are stupid, because their parents act like "being a kid" entitles you to run around, whine, do stupid things, and get in trouble.

0
Reply
Female 15
Ah, poor kid.
At least he got out, y`know?
0
Reply
Male 2,576
An old classmate named Max once pulled the Firealaram in JFK Airport NY (one of the US`s busiest airports) when he was an infant. It was on the news and everything.
0
Reply
Female 488
o m g

poor kid
how could that happen?

0
Reply
Female 55
One of the many mysteries of life.
0
Reply
Male 75
he failed
0
Reply
Male 1,370
First off, how did he get in?! If he crawled in through the door, then why did he not just crawl back out?! This kid must be REALLY stupid
0
Reply
Female 187
kids can get into trouble faster than you think. It probably took less than a minute to get into that machine. And when a kid that age wants something, they can be determined.
bad parenting isn`t necessarily to blame.
0
Reply
Female 1,002
How`d he do that?
Stupid kid.
0
Reply
Female 263
Did they at least give him the stuffed animal he wanted, apparently, so badly?
0
Reply
Female 118
How I Met Your Mother did it first.
0
Reply
Male 250
HAHAH! Unlucky dip thats hilarious!
0
Reply
Female 243
Aaw. Poor kid.
I bet when he gets older he`ll become popular after he tells people he was stuck in a claw machine.
0
Reply
Male 1,270
Skill tester?
Those things are the biggest con since...Connie McCon of Wisconsin Con Club.
0
Reply
Female 33
This has happened a good bit before,but this kid DOES look a bit too big...
0
Reply
Male 1,053
How?
0
Reply
Male 70
hahaha.....what would of been more funny is if you seen someone walk up to the machine....put some money in it... and try and grab the kid with the claw.
0
Reply
Female 531
so did they atleast give him a toy???

oh and all you guys crying bad parenting bad parenting! come on! one, it doesn`t take long at all for a kid to pull something stupid like that and two, what you`re parents stood next to you the entire time you played a video game at a store? Please, that`s like saying a parent is a bad person for letting their kids run around toys r us!

0
Reply
Male 300
The anti-Houdini...
0
Reply
Female 43
He got a toy too, right?
0
Reply
Female 662
Dumb kid. They should have used the claw to get him out.
0
Reply
Female 57
The door to get the prize out goes one way, so he wouldn`t have been able to get out. I`m just surprised he didn`t snatch a toy while he was in there. Haha.
0
Reply
Male 356
I think the proper question to ask is not how did he get in there, but how the flaming fsck was he unsupervised long enough to do so. bad parenting leads to stupid, drama inducing children.
0
Reply
Male 188
Well they did call the machine a `skill tester` - kids with skills get stuffed toys, kids without skills get eaten.
0
Reply
Male 567
ROFL at the presenter calling it the "lucky dip game of skill" haha
0
Reply
Female 731
Um...I don;t want to sound mean, but that`d be a fun prank. Justb get one of your friends to sit in one and scare the poo out of people...
0
Reply
Male 73
wow i dont even see how he would get stuck in there... he is much too big for the prize door. He has eerie superpowers O_O
0
Reply
Male 152
stupid little theif :/
0
Reply
Female 262
I can`t believe the kids mother didn`t keep an eye on him.
0
Reply
Male 16
I`m going to have to agree with realbman... Claw at the kid and leave him in there... after a few days you might be able to get bits and pieces of skin!...

Hey, It`s all about cleansing the gene pool of undesirable elements!

0
Reply
Male 27
Dumb little bastard...
0
Reply
Female 4,028
Honestly, how the f-ck do you do that?
0
Reply
Male 342
ROFL if i saw that i would just sit their puting money in clawing at him }-)
0
Reply
Male 10,440
Hahaha! I feel no sympathy. If he got stuck inside its probably because he was fooling around somehow. Its his own fault... and a good lesson too.
0
Reply
Female 66
They did not say a soda.. they said the family gave the kid a once over ( to check him to make sure he was okay) and the store does not have a key to open the machine, the company that fills it does. So if they wanted to get him out quickly then they would have had to dismantle it.
0
Reply
Female 2,196
wow I bet he`s gonna be terrified of claw machines now
0
Reply
Female 1,211
"Why didn`t they just use the claw to get him out!?"
LOL
But seriously, how in the hell?
0
Reply
Male 1,882
Future candidate for a Darwin Award.
0
Reply
Male 1,837
i STILL cant figure him out and LMFAO Wey_Pooh XD
0
Reply
Female 6
This isn`t even the first time this has happened. I saw a vid a while ago, but that kid wasn`t freaking out. And yeah, they don`t have to "dismatle" the machine, there`s a door, like keatonatron said.
0
Reply
Male 396
LOL good job kid trying to steal all the toys inside
0
Reply
Male 679
Why did they call him a boy in a bubble? And you wouldn`t have to dismantle the machine, the whole glass side comes off with a simple turn of a key--that`s how you replace/arrange the prizes.
0
Reply
Male 561
Why didn`t they just use the claw to get him out!?
0
Reply
Male 791
Don`t understand how that could happen :\
0
Reply
Female 385
It`s not exactly hard to imagine how he got in. He was a skinny kid--he crawled in the little door you get your prize out of, but he wasn`t able to get back out. Little punk was trying to steal stuffed animals.
0
Reply
Female 464
It`s happened :)
0
Reply
Female 1,287
hmm...did it say that his parents gave him a soda and left him there? OOOH I WANT A SODA!!!!
0
Reply
Female 2,674
This happened aaaaggggeeeesssss ago. I remember it on the news. v_v
0
Reply
Male 1,674
my guess is that kid has mad superpowers
I can just see this as one of the back story "discovering your powers" thing on X-Men or something.
0
Reply
Female 1,071
Lmfao how the hell did he manage that?!
0
Reply
Male 452
It seems like something that would be on `the onion`, so surreal. But no, it`s channel nine, it is actually legit. really bizzare.
0
Reply
Female 1,287
i bet you didnt even watch the vid jimenfeloo1...you make me sick
0
Reply
Female 91
Is it just me, or does that kid look a little old to be doing something stupid like that? I know this isn`t the first time I`ve seen something like this but still... where were the parents, I wonder?
0
Reply
Female 175
awww, poor little boy
they gave him a soda?
0
Reply
Female 193
lol
0
Reply
Male 7
how does that happen?
0
Reply
Male 506
Link: Boy Gets Stuck Inside Claw Machine [Rate Link] - This is a joke, right? No kid can be this stupid.
0
Reply