Apple`s New iRack

Submitted by: javatar 9 years ago in Funny

Ah, I see what they did there.
There are 63 comments:
Female 115
i lold
0
Reply
Male 88
im with u behappy dont be such a raset jerk Lompocus u make are the tipe of people that make america look bad
0
Reply
Female 209
@Lompocus: Don`t be so effing racist! You stupid americans never learn!

0
Reply
Male 1,361
hahaha
brill
0
Reply
Male 201
x-[ gay and stupid!
0
Reply
Male 4
seriously, this is really old....wheres the NEW material?
0
Reply
Male 13
iRack, Iraq, any1 get it? dont put any more troops dont put in any more i things, just throw money at it?
0
Reply
Female 464
:D
0
Reply
Male 614
haha, I get it.
0
Reply
Male 170
I guess network TV still has some funny left in them
0
Reply
Male 490
oh so very old
0
Reply
Male 296
arabs suck.
0
Reply
Male 28
lol that took me until about 2:35 to get the joke
0
Reply
Female 1,244
Oh I get it..kind of funny
0
Reply
Male 1,583
old, but funny
0
Reply
Female 678

Thats what i thought this was. Very disappointing.

0
Reply
Female 393
uhm. this aired on madtv like more than a year ago.
0
Reply
Male 486
hehe this was funny and i agree lets just nukem and go on with our lives
0
Reply
Female 24
Took me a while to actually get the joke. At first I thought they were just making fun of Apple.
0
Reply
Male 30
lol on seeing the title i thought it would be something along the lines of:

iPod + boob cleavage (rack) = funnyness

hell was I wrong, Apple Sucks! US Government Sucks!
Bill Gates rules us all¬

0
Reply
Male 612
this was amazing. seriously. 5/4.
0
Reply
Female 183
bahahaha that was clever

but i love the ipod/imac/iphone/ibook/ietc. they make the world go round

0
Reply
Female 3
i saw this when it aired, i couldnt stop laughing. drated up but true(sorta)
0
Reply
Male 1,024
re re re repost

nothing about iraq is very funny to begin with.

0
Reply
Male 1,023
funny, but old and a repost.
0
Reply
Male 374
REEEEEEEEEEEEEEEPOST!!!!!!!! but it`s ok to be on here again so people new to the site can see it cos it`s still as funny as it was before :D
0
Reply
Male 60
New remake of a very old video. I preferred the original.
0
Reply
Male 174
repost yet again
0
Reply
Male 240
Urgh. Why does everyone make fun of someone else`s success? It wasn`t funny a month ago and isn`t funny now. Windows suck! They`re horrible to use and like to stop working! And you can`t say they`ve made hundreds of things and called them Isomething, there`s imac, ipod and iphone. Well, and the software, which is for mac, so you don`t need to get your little pc pants in a twist. Seriously, it`s not clever. And if you think it`s crap, don`t buy it. Epic fail on that sketch.
0
Reply
Male 103
My God! A Mad TV skit that`s based on wit and social criticism instead of someone doing a stupid voice! I never thought I`d see the day.
0
Reply
Male 102
hmmm.. sort of mind opening somehow, tells the truth about "iRack"
0
Reply
Male 453
Great skit deserved to be double posted, I think there is an IRAN tho, those crappy speedometers apple make to sync with your ipod through your shoes.
That line of products Could very well be true. Add an "I" paint it white, all the tards will buy it.
0
Reply
Male 1,556
Cool, they owned Apple and Us gov in one sitting.
0
Reply
Male 686
I don`t care if it was a repost, I haven`t seen it and it`s both clever and funny (some of it, anyway)
0
Reply
Male 1,788
This is actually a semi-old joke. Heard stuff like this a couple years ago. Could have been funny if it was done by a decent show though, but it wasn`t.
0
Reply
Female 1,572
XD
0
Reply
Male 10,440
Ive seen this before, but its great.

As I said before, I support reposts, only good ones though.

0
Reply
Male 98
haha this pretty clever but not lol funny
great, though.
0
Reply
Male 1,882
Old joke is old. Also repost.
0
Reply
Male 54
Stupid
0
Reply
Male 239
Isn`t this a repost from freakin` YESTERDAY?

My head hurts.

0
Reply
Male 554
The video isn`t available, IAB doesn`t mind reposting links if the content is no longer available.
0
Reply
Male 1,674
this site is really starting to go to hell isn`t it?
0
Reply
Male 349
http://i-am-bored.com/bored_link.cfm?lin...
Oh for the love of god. I`m never one to call repost, but...come on!!!
0
Reply
Female 209
no exit strategy... lol
0
Reply
Male 559
I never really cared much for MAD TV skits, but I gotta say, this was was pretty clever. I cracked up.

As a side note, I have used apple and pc products and there`s no doubt, that APPLE SUCKS!!

0
Reply
Male 1,455
This was on IAB a while back.
0
Reply
Male 4,290
I love the "no exit strategy" bit. And iRan. Apart from the canned laughter it was really good.
0
Reply
Female 339
Ohhh i get it.
0
Reply
Female 2,249
two birds with one stone...nice.
0
Reply
Male 413
haha clever use of words, and all the referecnes too. Heh iRan
0
Reply
Female 327
older than the interweb...
0
Reply
Male 554
I`ll stand for the attack on Bush and the governement, but not against apple.
0
Reply
Male 554
Wow, 2 crap steve jobs Apple parodies in 2 days, that must be a record for IAB.
0
Reply
Male 1,162
Priceless
0
Reply
Male 637
It makes me giggle.
0
Reply
Male 64
this is drating retarded
0
Reply
Female 496
Old, but still good. A jab at both Macintosh and the US government in one nice skit. xD
0
Reply
Male 296
roflmaolollerstakrozbbqsauce.

but i wholly suppor the nuking of iraq and iran!

0
Reply
Male 4,246
An instant classic, right there.
0
Reply
Male 453
seen this before is this a repost? anyway it`s still funny
0
Reply
Male 211
/facepalm
0
Reply
Male 47
Link: Apple`s New iRack [Rate Link] - Ah, I see what they did there.
0
Reply