Superbad 2: Super Worse

Submitted by: SaintPatty 9 years ago in Weird

With the right editing, Superbad could have very easily been a teen slasher flick.
There are 45 comments:
Male 108
that was awesome haha
0
Reply
Female 14
That was awesome! I mean come on if u hadnt seen the movie first you would of thought it was a horror film
0
Reply
Male 52
Superbad was really funny when I watched it stoned =)
0
Reply
Male 747
Epic Win!
0
Reply
Male 30
pretty good
0
Reply
Male 18
chica chica yeah yeah!!!
0
Reply
Female 4
damn....that was funny!!!!

I would se it.

0
Reply
Male 1,275
But Super Bad failed on so many levles.
0
Reply
Male 1,275
Pretty clever
0
Reply
Female 576
looks like itd be a funny scary movie

xD

0
Reply
Female 475
yeaaah mcluvin!
0
Reply
Male 130
fail indeed bikerteen...iif indeed it were only a movie trailer. it was, in fact, a behind the scenes look at what really happened and how they had to cover it up in the movie. McLovin will now hunt you down, and your sh*tty aggrivationg posts will finally come to an end. farewell bikerteen. farewell.
0
Reply
Male 2,113
fail
0
Reply
Female 1,572
*giggles*
0
Reply
Male 2,395
Cool. :)
0
Reply
Male 6
Ahh Hahaha! That`s brilliant. Sadly, it`s better and more interesting than the actual movie.
0
Reply
Male 201
i would see that
0
Reply
Female 221
That looked better than the original. The movie was horrible, I was really disappointed.
0
Reply
Female 354
not bad editing but yeah not the less GAY
0
Reply
Female 488
EPIC WIN!
0
Reply
Male 10,440
did that say `please dont sue us` ? at the end?
0
Reply
Male 287
It`s always the nerdy kid. No one ever suspects him.
0
Reply
Female 1,244
I didn`t like it..
0
Reply
Male 329
THAT IS A GREAT MASHUP LMAO
0
Reply
Female 101
HAHAH "...dude..is that blood?" GROSS.
0
Reply
Female 145
chicka chicka yeah.
0
Reply
Male 46
super gay
0
Reply
Female 2,672
POO
0
Reply
Female 2,672
kickass
0
Reply
Male 3,296
best edit ever..

maybe cuz i lobe the prequel so mucho

0
Reply
Male 133
That was really good. Nicely done.
0
Reply
Male 2,591
that was awesome... they shot seth oh my god they shot seth!!
0
Reply
Female 250
Release date? :-P
0
Reply
Male 1,152
Its in
0
Reply
Female 26
"Dude, is that blood on your pants ?" Fits in so well
Haha.. Love this film
0
Reply
Male 343
the screams were the best parts
0
Reply
Male 737
hahahahaha... that was AWESOME
0
Reply
Male 3,301
Where is your McLovin now!!!???
0
Reply
Male 1,815
Very well done imo.
0
Reply
Female 108
AHHHHHHHHH!!!...tight.
0
Reply
Male 668
Tight. =]
0
Reply
Male 576
^cause I`m bored
0
Reply
Male 1,623
Kinda good I guess.
0
Reply
Male 296
I liked it when he was running. It was funny.
0
Reply
Male 970
Link: Superbad 2: Super Worse [Rate Link] - With the right editing, Superbad could have very easily been a teen slasher flick.
0
Reply