Koko the Gorilla

Submitted by: beniscool1 9 years ago in Funny
/media/47272_kokothegorilla.flv
You know, gorillas are smarter than dolphins.
There are 39 comments:
Female 67
some of that was pretty dumb.
0
Reply
Male 944
gonadsonfire calm down...go whatch T.V.
0
Reply
Female 33
Koko speaks the truth...Apes will rule us all!
0
Reply
Male 3,425
That was soooo funny. I think the "bad acting" was just to add to the humour, it was all a bit over the top... And I mean come on... How can you hate a guy in a gorilla suit. :-P
0
Reply
Male 25
Why can`t every video match the description. This one was way off. I was expecting some news channel to go on or something.
0
Reply
Male 126
lol, that was actualy quite funny.. it would be better if they had better actors but :S
0
Reply
Male 267
THIS IS ... bu11$41t i have ever seen on IAB.
0
Reply
Male 12,138
^^ gonadsonfire, you forgot:

4. canadians

0
Reply
Male 1,152
koko killed him/her self as well in the blast. What a shame
0
Reply
Male 83
totally pointless...seriously
0
Reply
Male 17
Damn dirty apes!!!
0
Reply
Male 1,837
this is maddness!
madness...?
THIS. IS. KOKO.
0
Reply
Female 32
can anyone say koko the talking money from the ThreeBrain music video thats like... 5 or more years old!!!
0
Reply
Male 2,076
people are dumb hahaha
0
Reply
Male 2,076
"We ned to run away!"
0
Reply
Male 579
I`m sorry to bring this up, but I hate it when people say things like that. Gorillas are in fact, NOT smarter than dolphins. the most intelligent animals, in order, are:

1. humans
2. dolphins
3. bonobos

they are also the only animals currently known to have sex for pleasure.

0
Reply
Male 2,113
fail times 10
0
Reply
Male 396
lol thats nice
0
Reply
Female 475
Muskets! yes!
0
Reply
Male 42
hmmmm, ummmmm, haha? i just dont know really what to say about this video

lets just keep it at that

0
Reply
Male 133
Is Double A sick of all the Hostess Twinkies she ate this AM?
0
Reply
Female 1,441
This was dumb. The real KoKo Gorilla was awesome.
0
Reply
Male 547
I have a gun... I have a gun i brought to the zoo!!!
0
Reply
Male 1,425
Ha ha -_-
0
Reply
Male 12
so THAT`S how planet of the apes is going to happen :P
0
Reply
Male 262
DAMN APES!
0
Reply
Male 411
*shudder*
I honestly thought that this was going to be an old news clip or something.
I prefer this :).
0
Reply
Male 10
madness?

THIS IS SAN FRANCISCO ZOO!

0
Reply
Male 666
Somebody set us up the bomb.
0
Reply
Male 288
So i was watching this and got bored so i skipped ahead... all of sudden this G is shootin people. Crazy.
0
Reply
Male 3,619
ahaha, I`m guessing this is som sort of acting class project or something :P

I liked it, THIS IS MADNESS!!!

acting... meh... but the consept was hilarius!

0
Reply
Female 1,572
wow....just wow..
0
Reply
Female 40
Ahaha, I`m sick, and this gave me a good ol` laugh in my aching belly.
0
Reply
Female 469
THIS IS MADNESS!!!

Could not resist...

0
Reply
Male 944
man that koko is gangsta, ya see how she poped that dude?...cold blood man
0
Reply
Female 583
Learned about this gorrila back in my Bio class. Can`t really remember much, but there you have it.
0
Reply
Male 553
is that the same gorilla from the cadbury advert?
0
Reply
Male 908
Wow if that isn`t the worst acting I darn near ever did see!
0
Reply
Male 58
Link: Koko the Gorilla [Rate Link] - You know, gorillas are smarter than dolphins.
0
Reply