Girl Loses Skirt During Dance Number

Submitted by: littlemissqt 8 years ago Funny
- Watch More Videos

Show business rule #1: The show must go on--even if your skirt falls off and you"re dancing around in panties.
There are 36 comments:
Female 36
CHILD PR0NZ OH N0EZ! XD

No, I don`t have anything useful to say.

0
Reply
Male 329
yea its dead.
0
Reply
Male 128
I freeball all the time so this was scary for me but then again I don`t wear skirts
0
Reply
Male 128
crap I was expecting a bit older gal..someone on her 20s..this one is way too young
0
Reply
Male 1,275
17 YEARS
0
Reply
Male 1,275
Wow what an old video
0
Reply
Male 438
that was 8 days before i was born
0
Reply
Male 3,301
Looks more like a severe case of denial to me.
0
Reply
Female 312
Very professional. The show must go on.
0
Reply
Male 3,296
she was an awesome dancer stop bashing her....

they guy pulled her back on purpose so she couldnt pull up her skirt

0
Reply
Female 2,074
That`s a true Latina right there, haha!

Que viva la Raza para siempre!

Haha, hey..I`m not Mexican...but Panamanian-American...close enough. =)

By the way, the music was definitely awesome. Good stuff!

0
Reply
Female 45
Filmed in 1990.. get. the. drat. over. it.
0
Reply
Male 103
Not working for me, looks frozen.
0
Reply
Male 376
I think Axane18 is right.

end of story

0
Reply
Female 58
Brainbits is right
Silly perverts D=
0
Reply
Female 48
SPARKLE BABIES!
Sorry...
0
Reply
Female 427
Awww... life sucks man!
0
Reply
Male 445
Thursday, March 06, 2008 6:20:05 AM
Did you `kinky` guys watch the video?

shes like 12... o_0

hahaha

===========

What about the 40 yo guy up there that thinks she`s "hot"?

0
Reply
Male 97
haha it was awesome how she just kept dancing
0
Reply
Female 58
Did you `kinky` guys watch the video?

shes like 12... o_0

hahaha

0
Reply
Female 1,492
^^^ very kinky
0
Reply
Male 944
ooo kinky
0
Reply
Female 58
Shiggin- nah she was obviously trying to rip it off. freeedommmm
0
Reply
Female 1,470
^^
Um didnt u notice she was trying to pull it back up?
0
Reply
Female 58
The kid doesn`t looked bothered, maybe she liked the extra mobility.
Actually, did she even notice? lmao
0
Reply
Male 2,113
poor girl
0
Reply
Male 2,576
letsgopoping: Pink Floyd reference?
0
Reply
Male 703
the show must go on!!
0
Reply
Male 199
She`s hot.
0
Reply
Male 4,012
Well at least she`s entertaining the audience. This just made it more entertaining.
0
Reply
Male 2,576
Brings a level of humour and slap-stick to the performance.
0
Reply
Male 551
funky dance moves of the future......"skirt felling"...a cataclysmic time for our future indeed....
0
Reply
Male 656
oh and btw hats with all the slow poasting going on lately
0
Reply
Male 656
wow poor girl....

she did play it off very well tho

0
Reply
Male 27
Wow that music is nuts.
0
Reply
Female 1,330
Link: Girl Loses Skirt During Dance Number [Rate Link] - Show business rule #1: The show must go on--even if your skirt falls off and you`re dancing around in panties.
0
Reply