Adopting Matumbo Goldberg

Submitted by: SaintPatty 8 years ago Funny

A trendy, none-too-bright couple adopts an African baby, only to find their new son isn"t quite what they expected. NSFW
There are 26 comments:
Male 1,275
But yeah lmao
0
Reply
Male 1,275
And biker teen you say fail to every post. If you dont have something to contribute other than fail shut up.
0
Reply
Male 3,296
thats him hes freaking funne
0
Reply
Female 2,672
kluckin hilarious 4/4
0
Reply
Male 4,680
This could have been the site they got the `kid` from.
0
Reply
Male 133
I liked it. Funny... a little wrong... but funny.
0
Reply
Female 220
My bad, just saw the credits.
0
Reply
Female 220
Is that Anthony Anderson? ;o
0
Reply
Female 781
"MAMA! I`m stuck!!"

I lol`d. Brilliant!

0
Reply
Female 1,572
weird XD
0
Reply
Female 57
lol
0
Reply
Male 1,217
Haha awesomee. I loved it.
0
Reply
Female 924
not really funny
0
Reply
Male 10,440
bahaha! good stuff.
0
Reply
Male 1,556
That was gold.
0
Reply
Female 263
lol :D
" Hes not 4...more like 16. "
0
Reply
Male 198
Funny stuff, watch it. seriously!
0
Reply
Male 1,014
Ugh. I saw the still before you hit play and get the gist. No thanks.
0
Reply
Female 4,028
Heh, it was amusing.
0
Reply
Female 691
hahahahaa yes...
0
Reply
Male 670
Wooooooooooow... I kinda feel sorry. BUT IT WAS FUNNY!
0
Reply
Male 1,623
AWESOME
0
Reply
Male 180
oh my lungs i cant stop lololololololol!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 169
Well I thought it was funny
0
Reply
Male 2,113
that was a Little Weird and kinda funny but still not that great so fail
0
Reply
Male 970
Link: Adopting Matumbo Goldberg [Rate Link] - A trendy, none-too-bright couple adopts an African baby, only to find their new son isn`t quite what they expected. NSFW
0
Reply